[Р],[Р`] дыбысын буындарда, сөздерде, сөйлемдерде бекіту. «Ғарышкерлер»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

[Р],[Р`] дыбысын буындарда, сөздерде, сөйлемдерде бекіту. «Ғарышкерлер»

Материал туралы қысқаша түсінік
[Р],[Р`] дыбысын буындарда, сөздерде, сөйлемдерде бекіту. «Ғарышкерлер» атты лексикалық тақырып қамтылған. Логопед мамандарына арнай жасалған сабақ. Сабақта оқушының қызығушылығын арттыратын ойын тапсырмалар көрнекі құралдармен жасалған. Оқылым, жазылым, тыңдалым тапсырмалары да бар.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Күнделікті жоспар

Бөлім: Дыбысты бекіту

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып:

Қатысқан оқушы саны:

Сабақтың тақырыбы

[Р],[Р`]дыбысын буындарда, сөздерде, сөйлемдерде бекіту. «Ғарышкерлер»

Сабақтың мақсаты

[Р],[Р`]дыбысын буындарда, сөздерде, сөйлемдерде бекіту, зейін, есте сақтау қабілетін, қолдың ұсақ моторикасын дамыту.

Күтілетін нәтиже

Білу керек: [Р],[Р`] дыбысын буындарда, сөздерде, сөйлемдерде бекіте білу керек

Болу керек: [Р],[Р`] дыбысын буындарда, сөздерде, сөйлемдерде дұрыс айта алу керек

Үйрену: Логопедтің сұрақтарына толық жауап бере білуге үйрену

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі\уақыты

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

ресурстары

Басы

8 минут

Ұйымдастыру Мотивациялық қозғаушы кезеңі:

Шаттық шеңбері

Айналаға алақанмен

Жылулықты шашайық!

Сәттілік тілеп күлімсіреп,

Біз сабақты бастайық!

Оқушының дұрыс жауабына мадақтау әдісімен бағалап отыру

Өткенді қайталау

Артикуляциялық жаттығу

Көңілді тіл туралы ертегі

Ертеде бір көңілді тіл

әдемі үйде өмір сүріп жатады. Ол үй қайда? Д ұрыс, ол –ауыз.

Ол таңертең тұрып тісін жуып,

қ оршауға барады,

қоршауының сыры

к етіп қалғанын көріп, сырды алы сала қоршауын сылайды.

Қ оршауын сырлап болған соң, есік алдында байлаулы тұрған тайына отырып орманға қарай шаба

жөнеледі. орманан саңырауқұлақ тереді, саңырауқұлақ теріп жүріп, бір кішкентай баян тауып алады.


да, оны әрі бері созып ойнайды.

Сол кезде ағаш басынан т оқылдаған дауысты естейді.


Қараса тоқылдақ екен. Ол таң қалып тоқылдаққа ұзақ қарап тұрады. Осылайша тіл әбден шаршап үйіне келіп ұйықтап қалады.

Тыныс жаттығуы «Зымыранды ұшыру» мұрынмен ұзақ ауаны жинатып, ауыз арқылы ауаны шығарып, жіпке байланған зымыран ауа күшімен айналады

Үй тапсырмасы Өлеңді жатқа сұрау

Көктем келді

Көктем келді шуақты,

Балаларды қуантты.

Алақай-ау, алақай

Құстар сайрап,

Бақтар жайнап гүл атты.

Дала гүлге толады,

Аққу көлге қонады.

Алақай –ау, алақай

Көктем қандай,

Көктем қандай шуақты.




Оқушы логопедпен бірге













Артикуляциялық жаттығуларды ертегі желісімен жасайды.





















Тыныс жаттығуларын жасайды.





Оқушы өлеңді жатқа айтады

Міне, тамаша! Оқушының дұрыс жауабына мадақтау арқылы бағалап отыру









Жарайсың, сен арикуляциялық жаттығуларды жақсы меңгеріп келесің!























Тыныс жаттығуын да жақсы жасдың.



Тамаша, балақай! Сен өлеңді жаттап алыпсың





Интернет желісі













Суреттер























қолдан жасалған зымыран суретімен жасалған құрал

Негізгі бөлім



20 мин

Түзете дамытушылық кезең


Жаңа сабақта: [Р],[Р`]дыбысын буындарда, сөздерде, сөйлемдерде бекіту.

\сабақ тақырыбы мен мақсатымен таныстырып өту\

1 тапсырма. «Қателеспе» ойыны Мен бірнеше дыбыс, буын, сөз айтамын. [Р],[Р`]дыбысын е стісең По пит бас немесе счет тасын сал

А ,У,Р, Қ,Ш,Р,С,Ч,К,Р,Ұ, Е,Р , П, Т, Р

Аш, ар, су, ер, чу, ру, ас,аз, үр, ел, ор, ше, ре.

Қол, қар, тас, бар, қас, жар, жаз, шал, шар

Шана,Шара, сона, шортан, маса,марал , жаса,қала, қара, қалпақ, қармақ.

2.тапсырма. «Ойлан, тап» жаттығуы. Сөздерді суреттермен сәйкестендір

Сергіту сәті

1 дегенде тұрайық,
2, 3, 4 – алақанды соғайық,
Оң жаққа бұрылып,
Сол жаққа бұрылып,
Бір отырып, бір тұрып,
Біз жүгіріп алайық.
5 дегенде асықпай,
Орнымызды табайық.

3.тапсырма «Іздеңіз» ойыны

« Дұрыс айт, анық айт» жаттығуы

Құм арасына жасырылған Р дыбысы бар майда ойыншықтар мен әріптерді ала отырып,ойыншықтардың аттарын дұрыс айту, ал әріптерге Р дыбысы болатындай сөз табу және дұрыс анық айту. Дәптермен жұмыс\менде бидай салынған ыдыс\



4.тапсырма. «Суреттер сөйлейді» әдісімен тапсырамны орындау.

Суретті сөзге айналдырып оқып шық

5.тапсырма. Лексикалық тақырып. «Ғарышкерлер»



Ғарышкерлер

\ әңгімені оқып, ғарышкерлермен таныстыру\

Ғарышкер жер мен көкті жалғап, аспан әлемі мен жерді жоғарыдан зерттеп, ғарыштық техниканы сынақтан өткізетін адам. Ғарышкер болу үшін, біліммен қатар денені де шынықтыру керек. Ол үшін дұрыс тамақтанып, жаман әдеттерден аулақ болып, спортпен шұғылдану керек, сонымен қатар түрлі қиындықтарға да төзімді болу керек.

1961 жылы 12 сәуірде адам баласы тарихында бірінші рет Ю.Гагарин ғарыш кемесімен Жер шарын айнала ұшты. 12 сәуір тарихқа «ғарышкерлер күні» деген атпен енді.

  Тәуелсіз Қазақстанмыздың ғарышты бағындырған үш ғарышкері бар, олар: Тоқтар Оңғарбайұлы Әубәкіров — қазақтың тұңғыш ғарышкері, Талғат Амангелдіұлы Мұсабаев, Айдын Ақанұлы Айымбетов.

6.Тапсырма « Көлеңкесін тап»


7 тапсырма. «Өзің бояп ал!» жаттығуы.Қол саусақ моторикасына арналған жаттығулар.










Оқушы ойынды қызыға ойнайды









Оқушы тапсырманы орындайды.

Сөздерді дұрыс айтады.





Сергіту сәтін логопедпен бірге орындайды



Оқушы ойынды қызыға орындайды.

Р дыбысына сөздер табады.

Сөздерді анық айтады.

Дәптерге жазады.



Суретті сөйлеммен жұмыс жасай алады.



















Әңгімені тыңдайды

Түсінеді.



















Тапсырманы орындайды











Суретті бояйды

Сабақ барысында оқушының жауабын житонмен бағалап отыру



Жарайсың! Саған 3 жетон беремін.





Әр дұрыс жауапқа житон беру







Жарайсың, балақай!







Әр дұрыс жауабын жетонмен бағала









Жетон арқылы бағалау













































Дұрыс орындағаны үшін 2 жетон









Суретті жақсы бояса 2 жетон беру



























Суреттер өзім құрастырған













Ойыншықтар, әріптер, құм\менде бидай\









Суреттер интерне желісінен

















Интернет желісі

Соңы

2 минут

Сабақты бекіту

Рефлексия

Сабақ бойы жинаған жетондарды санау, оқушыны мадақтау әдісімен бағалау.

Үйге тапсырма: өлеңді жаттау

Аспан, аспан, арайлым,
Саған жиі қараймын,
Сені көзбен шоламын,
Мен ғарышкер боламын.
Көктің жүзін барлаймын
Үлкен ғалым боламын.

Оқушы жетондарын санайды


Міне, жақсы, балақай, сен бүгінгі сабақтан өзіңе керекті мәліметтерді алып, көп жетон жинадың.






Қолдан жасалған жетондар





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.01.2025
196
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі