Материалдар / Рухани- адамгершілік құндылықтардың білім берудегі маңызы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Рухани- адамгершілік құндылықтардың білім берудегі маңызы

Материал туралы қысқаша түсінік
Әрқайсымыз оң қолымызбен жүрегімізді ұстап көрейік. Өз жүрегіміздің жылылығын сезініп, жүрек жылуымызды адамдарға, айналамызға жеткізу үшін іштей оларға жақсы тілектер тілейік. Барлығын риясыз сүйіспеншілікпен жасайық! Бүгінгі сабақтан алған әсерлеріңізді жүректеріңізге түйіп алыңыздар.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
262
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы: «Даярлыққа барамыз»Балабақшамен қоштасу мерекесіне арналған сценарийЗал әдемі безендірілгенКейіпкерлер: Буратино, Мальвина, Қызыл және Сары қарындаштарЖүр: Бұл оқу тамақ болар қарна ашқанда Жол табар қараңғыда адасқанда Мал озбас біле білсең, білім озар Ақыры керек болар бір сасқанда – деп ақындарымыз айтпақшы, тарылай болып кіріп, ақыл ойлары толып, оңы мен солын танып, жақсы мен жаманды айыра білуді үйренген бүлдіршіндеріміздің ұйымдастыруымен өткізгелі отырған «Даярлыққа барамыз» мерекесін бастау ашық деп жариялаймыз.Жүрг: Толқимыз толқып тұрсыз баршаңызда Мұндай күй болған сірә қашшаңызда Қол қошеметпен шақырайық Балдырған бүлдіршін түлектерді.Даярлық тобына аттанғай отырған балаларымыз (балалардың аттарын атап шығады) Ал енді түлектерімізді қарсы алайық.Жалпы би: «Вальс»Жүрг: Даярлығымыз шақырады бізді алдан Алдымызда әлі талай сан арман Қоштассақта балабақшам сенімен Санамызда өзің берген өнегең – деп қоштаскалы тұрған түлектеріміздің лебіздерін тыңдайық:Фариза: Ботақаным бөбек депЕркелеткен ұл-қызын.Анамызды ерекшеҚуантатын күн бүгінӨсті міне бойымызӨсті міне ойымызҚуанышыңа ортақпызҚұтты болсын тойымыз.Айзере: Балабақшам сүйіктіТақылдатып сөйлеттіШынықтырып денемдіШымыр бол деп үйреттіЖамандықтан жирентіпЖақсылыққа үйретті.Алихан:Менің туған ауылымдаОрналасқан бақшамызСұрасаң аты «Дәншік»Әсем бақша көріктіБілім беріп мәпелейдіӨрлетер өмір шыңынаЕркін өсер әр балаБіздің балабақшада.Қымбат: Сезімі толған баламызОянды ақыл санамызАдамдықтың бастауынӨзіңмен алып барамызҚош балалар, бал қылықТүстік білім жолынаОрнымызды қалдырыпСәбилердің тобына.Ән «Қош бол, балабақша»Жүрг: Енді «Айгөлек» тобының көрінісін тамашалаңыздар.(«Балдырған» әнімен қолдарына шарларын ұстап, 5 баладан залға жүгіріп кіріп 3 қатарға тұрып билейді, соңында шарларды жібереді)1. Міне, бізде өстік, даярлық сынып күтіп тұр бізді.2. Естеріңде ме, 5 жыл бұрын, қалай балабақшаға келдік?3. Қой эй, жүрген жоқпыз, бізді коляскамен әкелді.4. Аяғымызбен жүргіміз келмей, бізді қолға алып келетін еді.5. Менің есімде, күнде жылайтын едім, терезеге қарап, анамды күтетін едім.6. Ал біреу соскамен, біреу памперспен жүретін.7. Иә, сондай болдық, өйткені біз сәби болдық.8. Ал менше, мен түскі аста ұйықтап қалатын едім.9. Мен тамақты дұрыс жемей, қасықпен тамақтандыратын еді.10. Ал егерде ұйықтамасақ, аяққа бізді шайқап, ән айтып ұйықтататын.11. Естеріңде ме, топырақтан үлкен қалалар тұғызатынбыз?12. Бәріміз де топырақты жақсы коретін едік, пешень жасап бір-бірімізге беретінбіз.13. Топырақ шашуды да жақсы көретінбіз.14. Сондай біз тентек болғанбыз, аяқпен, қолмен төбелескенбіз, тіпті біреулер тістеп те алатын.15. Бұның бәрі артта қалды, бүгін бізді даярлық сыныпқа шығарып салып жатыр.Ән «Тәрбиеші»(Буратино мен Мальвина екеуі салғыласып кіреді)Мальвина: Сонда сен осыны да білмейсің бе? Сені кім тәрбиелеген өзі?Буратино: Әкем КарлоМальвина: Енді сенің тәрбиеңді мен қолға аламын. Мысалы: сенің қолыңда 3 алма болды.Буратино: Өтірік айтасы, менде жоқ (қалталарын ақтарады) Мальвина: Оның біреуін жаныңдағыға бересің, сонда сенде нешеу қалады?Буратино: 3-еуМальвина: Неге, сен біреуін бердің ғой?Буратино: Мен ешкімге алма бермеймін.Жүрг: Сәлеметсіңдер ме? Балалар, мыналар кімдер сендер таныдыңдар ма?Балалардың жауабыЖүрг: Буратино, мальвина, сендер не істеп жүрсіңдер?Мальвина: Мектепке бармаймын дейді, бірақ өзі ештеңе білмейді.ьЕсептіде шығара алмайды. Бақшағада бармпты.Жүрг: ал біздің балалар мектепке барғалы отыр.Мальвина: Мектепке дейсіз бе? Олар мектепке дайын ба? Мен қазір тексеріп көрейін.Мальвина балаларға логикалық тапсырмалар қояды:1. Қонжық екеу, табаны нешеу? (8)2. Үш қоянда қанша құлақ бар?(6)3. Ағашта төрт құс отыр, оған екі құс келіп қосылды. Ағашта қанша құс отыр? (6)4. Бір шеңбер, бір шеңберді көтеріп тұр, ол қандай цифр? (8)Буратино: Қандай тамаша!Жүр: Есеп шығарумен бірге біздің балалар ән де, би де билей алады. Тақпақтар айта алады.Аделя: Балабақша базарлы үйКөшедегі ажарлы үйШаттығы бар шуақтаӨз үйіміз сияқтыДаярлыққа енді барамыз,Үлгілі оқушы боламыз.Жақсы оқып сабақтыКілең бестік аламыз.Ислам: Балабақша үйімізБіз тұрғанбыз бәрімізБіз осы үйдің гүлімізБіз осы үйдің сәнімізБұл құшағы тым ыстықМектебіміз алғашқыБұнда жақын туыстықБұнда алғаш дос таптықМалика: Енді 6 жастамызСәбиліктен асқанбызБізді білім шақырдыҚош бол, әсем бақшамызӘкем менен шешемді Енді ертіп келмеймінБалабақша, қош ендіӘркез аман бол деймін.Ән «Біз мектепке барамыз»Би «Қуыршақтар» қыздар тобыМальвина: Балалар, мына Буратино мектепке баратын сөмкесін екі сағат жинайды..Буратино: Мектепке не керегін, онда не істейтінін мен қайдан білем. Міне, менің қалтамда не бар, мынау керек пе мектепке?(рогаткамен тасты қалтасынан алып көрсетеді) Мүмкін маған балалар көмектеседі?Жүр: Біздің балалар сөмкеге не салатынын біледі, әрине саған көмектеседі. Иә, балалар?Ойын «Будильник»Мальвина: Жарайсыңдар, балалар, (Буратиноға қарап) енді білесің ғой сөмкеге не салу керек.Буратино: Е, мұндай оқу құралдары керек екен ғой. Мынау не?(түрлі түсті қарындаштардың қорабын көрсетеді)Балалар: түрлі түсті қарындаштарБуратино: Олар мектепке керек пе?Балалар: Әрине, керекБуратино: (қорапты шайқайды) Қорап бос ғой, ішіндегі қарындаштар қайда кеткен?«Вкоробке с карандашами»әні орындалады, ортаға билеп екі қарындаш келеді.Қарындаштар: Сәлеметсіңдер ме, таныдыңдар ма бізді, балалар?Сары: мен қандай түсті қарындашпын? Менімен нені боядыңдар?Қызыл:Ал мен шн қандай түсті қарындашпын?Менімен нені боядыңдар? Жылдар бойы біз сендермен дос болдық. Енді сендерді даярлық тосып тұр.Сары: біз енді не істейміз, кіммен дос боламыз?Қызыл: Біз де сендермен оқуға барғыларымыз келеді.Сары: жоқ, жоқ, онда менсіз барыңдар, ерте тұрғым келмейді, күні кешке дейін сабақ оқығым келмейді, үй жұмысын жасағым келмейді.Қызыл: Қалай біз сенсіз боламыз? Күнді, бақ бақ гүлін қай түспен бояймыз? Сен бізге өте қажетсің, Буратино комектес, ақылын айшы. Буратио: Иә, мен де сабақ оқығым келмейді.Жүр: Қарында пен Буратино, ондайларыңды қойыңдар, оқып білімді болған өте жақсы, біздің балалар көп нәрсе біледі, одан да көп нәрсе білгілері келеді және олар өнерлі, қазір біздің ұлдар «Джентельмендер» биін билеп береді.Би «Джентельмендер»Мальвина: Балалар, сендер жақсы оқитындарыңды көз жеткіздім. Көрсетіңдерші, сандарды қалай танисыңдар.«Көрсеткен сан бойынша жиналып тұрағал» ойыныСары: Балалар, рахмет сендерге, мен өз ойымды өзгерттім, менсіз мектепте қалай боласыңда?Буратино: мен де білімді болғым келеді,Мальвина: Жарайсыңдар, Буратино, мен өте қуаныштымын. Біз енді кете берейік, Буратиноны мектепке дайындау керек, сендердің де көмектерің қажет болады, жүріңдер қарындаштар.Ой, тоқтаңдар, сендерге арнаған сыйлығым бар. (сыйлықты беріп, қоштасып шығып кетеді)Тәрбиешілердің орындауында ән «Балдырғаным»Жүргізуші: Міне, балаларымыздың жүректері лүпілдеп даярлыққа қадам басқалы тұр. Бойларыңдағы бар өнерлерін сіздерден аямай барынша тырысып көрсетті. Сіздерге ақ жол тілеймін, бөбектер. Сапарларың оң болсын, бүлдіршіндер! Енді сөз кезегін балабақшамыздың меңгерушісі Гүлнәр қасымжомартқызына береміз



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!