Материалдар / Рухани-адамгершілік тәрбие
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Рухани-адамгершілік тәрбие

Материал туралы қысқаша түсінік
1. Оқушылар табиғаттағы жанды және жансыз заттарды ажырата алады. 2. Өсімдіктердің тірі ағза ретіндегі негізгі ерек¬ шеліктерін табады. Олардың өсетінін, қорек¬ тенетінін, тыныс алатынын және көбейетінін¬ біледі. 3. Зерттеу жұмысы барысында оқушылар бақылау, сараптау, қорытындылау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қараша 2018
1463
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні: 14.09.2018ж.

Мектеп:№ 17 орта мектеп

Сынып: 3 «В»

Мұғалімнің аты-жөні: Туреханова Молдир

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Рухани-адамгершілік тәрбие

Мақсаты

Тұлғаның қазақстандық қоғам өмірінің жалпыадамзаттық құндылықтарымен, нормаларымен және дәстүрлерімен келісілген рухани-адамгершілік және этикалық ұстанымдарын, моральдық қасиеттерін және көзқарастарын қалыптастыру.

Дамытушылық: оқушыларды адамдық асыл қасиеттерді, өмір заңдылықтарын оқып үйренуге тәрбиелеу, жаман қасиеттерден бойын аулақ ұстауды үйрету.
Тәрбиелік: Оқушылардың бойына адами игі қасиеттерді қалыптастыруға тәрбиелеу.


Құндылықтарға баулу

«Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясы –«Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы» тұғыры. Оқушыларды құрмет көрсете білуге, ынтымақтастыққа, ашықтыққа, қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке тәрбиелеу.

Жоспар

Жоспарлан-ған уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

(минимум 3, максимум 7-8 минут беріледі)

(топқа бөлу, қызығушылықты ояту, жаңа тақырыпты болжау осы кезеңде орындалады)


Отбасындағы рухани құндылықтар


Оқушылардың бір-бірімен қарым қатынасы.

(сабақ барысында қолданған көрнекіліктер, материалды алған ссылка барлығы жазылады)

Ортасы

(мин 20-макс 30 минут)

Адам өмірінің алтын бесігі мектеп қабырғасында адамдық асыл қасиеттерді қастерлеп, өмір заңдылықтарын үйренеді.

Оқушылар, адамгершілік дегеніміз не......?

Адамгершілік – қоғамдық өмірдің заңдылығына сәйкес адамдар арасындағы қарым – қатынастарды зерттеуге негіз болатын, белгілі бір ізгілік ұстанымдарын білдіретін моральдық ұғым. Адамгершілік адамдардың бірін – бірі құрметтеуінен, оған сенуінен, басқаның мүддесі үшін өзін құрбан етуінен, шыншыл болу әрекеттерінен байқалады. Осы адамдық асыл қасиетке қарсы нәпсі деген ұғым бар.

Жаман қасиеттерге ұрлық, қорлық, тонаушылық, арақ – шарап ішу, біреуге жамандық ойлау, күндеу, өтірік айту, балағаттау, ұру, жер –жебіріне жете ұрсу т.б жатады. Осындай жаман қасиеттерден әрқашан да аулақ болу қажет.

Ал адамгершілік қасиеттерге нелер жатады?

Адамгершілік қасиеттерге әдептілік, имандылық, мейірімділік, қайырымдылық, ізеттілік, әділдік, өзара көмек, достық, адалдық, үлкенді сыйлау, кісілік т.б жатады.

Әдептілік - өзге біреудің жанын жараламауды, адамға қуаныш әкеле алатынның бәрін түсінуді, басқа біреудің уайым – қайғысына ортақтаса білуді талап етеді. Әдепті адам әрқашан қоғамға, басқа адамға қиянат жасаудан бойын аулақ ұстайды. «Әдебі жақсы - әдемі» деген қанатты сөз осының айқын дәлелі.


Материалдар, көздері, интерактивті тақта, қалам,видеофильм,үнтаспа

Соңы

(минимум 5, максимум 8минут)

(соңғы түйінді анықтайтын тапсырма беріліп, сабақ қорытындыланады. Кері байланыс жасалады.)

Қазақ әдебиетінің ұлы ақындарының шығармаларымен танысу және талқылау.

плакаттар, маркер, қағаз,








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!