Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/ |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақ тың басы 7 мин 1мин Сабақ ортасы 2 мин |
Ұйымдастыру кезеңі. Сабаққа дайын болса, бір шапалақ, көңіл күйіміз жоғары болса, екі шапалақ соғамыз.
«Ой қозғау» сұрақтары: Тақтада қоржын суреті көрсетіледі. -Осы қоржынды немен толтырар едің? Дәптерге бірнеше сөздермен жазуды ұсыну. -«Байлық» сөзін қалай түсінесің? (Жан мен тән байлығы). -Ендеше, қоржыныңды қандай байлықпен толтырдың?
Бүгінгі сабақ тақырыбы: Рухани байлық.
Сабақтағы оқу мақсаты мен бағалау талаптарын түсіндіреді.
Мағынаны тану кезеңі.
-Сендерге «Рухани байлық» жайлы интервью алу берілді. Сұхбаттасушыға қандай сұрақтар қояр едің? |
Сабаққа дайындық жасайды. «Ой қозғау» сұрақтарына тапсырманы орындай отырып, жауап береді. Тақтада көрсетілген бағалау талаптарын оқушы оқып, түсінеді. Оқушылар тақырып бойынша сұхбаттасушыға қоятын сұрақтарын дәптерге жазады. |
Қалыптастырушы бағалау: Сұраққа жауап берген оқушыларды белсенділігі үшін мұғалім ауызша марапаттайды.
Бағалау талаптары: Тақырыпқа сай интервью жасай біледі және тыңдалым мәтінін мұқият тыңдап, өзіндік ой пікірін айтады. Негізгі ойды терең түсініп, бағалау жасайды. Көпшілік алдында тиісті сөйлеу әдебін сақтап, өз шығармашылық ойын дәлелді, нақты жеткізе біледі |
Актив Панель |
|
2 мин 5 мин 1мин 8 мин 15 мин 1 мин |
«Сағат дос» ойыны.
Ойын шарты бойынша, сағат 12-15-те кездесуге шақыратын досын белгілейді.
Интервью сұхбат жасау керектігін түсіндіру.
Өзара бағалау.
Тыңдалым. М.Шаханов «Компьютер басты жарты адамдар» өлеңін тыңдату.
-Қандай сұрақ туындады? Өлең бойынша сұрақтарын тыңдау. Берілген сұрақтары бойынша оқушыны бағалау.
-Саған қандай ой салды? -Нендей пікір айтасың?
Ой толғау кезеңі. «ПОПС формуласы» әдісімен
Өзара бағалау.
|
Өзара сұхбат жасап, сұрақтарына жауап алады Оқушылар өз орындарына барып, өзара берілген сұрақ пен жауаптарын бағалайды. Тыңдайды. Керек деректерді дәптерге жазады. Оқушылар тыңдалым бойынша сұрақтарын айтады.
Дәптерге жазады. Өз пікірлерін білдіреді.
Бағалау талаптары бойынша
Әдісімен өзара бағалау. |
Оқушылар пікінен соң, мұғалім сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды «Жарайсың», «Бүгін тамаша жұмыс жасады», «Талпындың» т.т. сөздермен марапаттайды. |
Актив Панель Youtu.be |
|
Сабақ тың соңы 3 мин |
Сабақ бойынша оқушылармен кері байланыс жасау. |
«3-2-1» әдісімен кері байланыс жасау. Бүгінгі сабақтан алған 3 нәрсе. Тереңірек білгісі келетін 2 нәрсе. Маңызды 1 нәрсе. |
Мұғалім бағалауы |
Актив Панель |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Рухани байлық
Рухани байлық
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/ |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақ тың басы 7 мин 1мин Сабақ ортасы 2 мин |
Ұйымдастыру кезеңі. Сабаққа дайын болса, бір шапалақ, көңіл күйіміз жоғары болса, екі шапалақ соғамыз.
«Ой қозғау» сұрақтары: Тақтада қоржын суреті көрсетіледі. -Осы қоржынды немен толтырар едің? Дәптерге бірнеше сөздермен жазуды ұсыну. -«Байлық» сөзін қалай түсінесің? (Жан мен тән байлығы). -Ендеше, қоржыныңды қандай байлықпен толтырдың?
Бүгінгі сабақ тақырыбы: Рухани байлық.
Сабақтағы оқу мақсаты мен бағалау талаптарын түсіндіреді.
Мағынаны тану кезеңі.
-Сендерге «Рухани байлық» жайлы интервью алу берілді. Сұхбаттасушыға қандай сұрақтар қояр едің? |
Сабаққа дайындық жасайды. «Ой қозғау» сұрақтарына тапсырманы орындай отырып, жауап береді. Тақтада көрсетілген бағалау талаптарын оқушы оқып, түсінеді. Оқушылар тақырып бойынша сұхбаттасушыға қоятын сұрақтарын дәптерге жазады. |
Қалыптастырушы бағалау: Сұраққа жауап берген оқушыларды белсенділігі үшін мұғалім ауызша марапаттайды.
Бағалау талаптары: Тақырыпқа сай интервью жасай біледі және тыңдалым мәтінін мұқият тыңдап, өзіндік ой пікірін айтады. Негізгі ойды терең түсініп, бағалау жасайды. Көпшілік алдында тиісті сөйлеу әдебін сақтап, өз шығармашылық ойын дәлелді, нақты жеткізе біледі |
Актив Панель |
|
2 мин 5 мин 1мин 8 мин 15 мин 1 мин |
«Сағат дос» ойыны.
Ойын шарты бойынша, сағат 12-15-те кездесуге шақыратын досын белгілейді.
Интервью сұхбат жасау керектігін түсіндіру.
Өзара бағалау.
Тыңдалым. М.Шаханов «Компьютер басты жарты адамдар» өлеңін тыңдату.
-Қандай сұрақ туындады? Өлең бойынша сұрақтарын тыңдау. Берілген сұрақтары бойынша оқушыны бағалау.
-Саған қандай ой салды? -Нендей пікір айтасың?
Ой толғау кезеңі. «ПОПС формуласы» әдісімен
Өзара бағалау.
|
Өзара сұхбат жасап, сұрақтарына жауап алады Оқушылар өз орындарына барып, өзара берілген сұрақ пен жауаптарын бағалайды. Тыңдайды. Керек деректерді дәптерге жазады. Оқушылар тыңдалым бойынша сұрақтарын айтады.
Дәптерге жазады. Өз пікірлерін білдіреді.
Бағалау талаптары бойынша
Әдісімен өзара бағалау. |
Оқушылар пікінен соң, мұғалім сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды «Жарайсың», «Бүгін тамаша жұмыс жасады», «Талпындың» т.т. сөздермен марапаттайды. |
Актив Панель Youtu.be |
|
Сабақ тың соңы 3 мин |
Сабақ бойынша оқушылармен кері байланыс жасау. |
«3-2-1» әдісімен кері байланыс жасау. Бүгінгі сабақтан алған 3 нәрсе. Тереңірек білгісі келетін 2 нәрсе. Маңызды 1 нәрсе. |
Мұғалім бағалауы |
Актив Панель |
шағым қалдыра аласыз















