Материалдар / Рухани денсаулық – өмірдің мәні.docx
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Рухани денсаулық – өмірдің мәні.docx

Материал туралы қысқаша түсінік
Рухани денсаулық – өмірдің мәні Қазақ тілі 7-сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қазан 2024
112
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін_________________ Қысқамерзімді жоспар

Бөлім:

3-бөлім: Денсаулық зор байлық. Лексика

Қазақ тілі

Мұғалімнің аты-жөні:

Курманова З.У

Күні:

14.10.2024ж

Сынып: 7


Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Рухани денсаулық – өмірдің мәні

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.1.3.1 тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу;
7.4.3.1 фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану

Сабақтың мақсаты

Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсініп, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата алады. Фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдана алады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың

басталуы

5 минут






Оқушылармен амандасу, қатысуын түгендеу. Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатымен таныстыру;

Ойтүрткі

1.Мағыналы өмір дегеніміз не?

2. Отбасының рухани денсаулығы деенді қалай түсінесің



Сұрақтарға жауап береді.

Ауызша мадақтау арқылы бағалау Жарайсың! Тамаша! Керемет!






Сабақтың

ортасы

25 минут













1-тапсырма.

Өлеңді үнтаспадан мұқият тыңдап, сұрақтарға жауап бер.

1.Өлең идеясындағы авторлық көзқарас қандай жолдарда көрінеді?

2.Бірауыз сөздің адам денсаулығына тигізер әсері қандай?

3. Өлеңдегі жанды байытатын немесе жанды жүдететін ойды қандай сөз қолданыстары беріп тұр.

Тілдік бағдар

Эмоционалды сөздер.

3-тапсырма

Қазақ халқының «Жаны саудың –тәні сау» деген нақыл сөзінің өлеңдегі идеяға қатысы бар ма? «Дербес пікір жазу» тәсілін қолданып, пікіріңді жаз.( берілген уақыт 7-8 минут)

1.Өзіндік пікір (идея) –бір сөйлем.

2. Дәлел – екі сөйлеммен келтіру керек.

3. Өз пікірін дәлелдейтін мысал – екі сөйлем

4.Өз пікіріне қарсы пікір –бір сөйлем.

5.Қарсы дәлелді жоққа шығаратын

мысал – екі сөйлемнен тұру керек.

10-тапсырма

Төмендегіні денсаулық жайлы, жақсы сөз айту жайлы мақал-мәтелдермен әрі қарай толықтыр. Тағы қандай мақал-мәтелдер білеміз?

Бірінші байлық – денсаулық,

Екінші байлық – ақ жаулық,

Үшінші байлық – он саулық.

Жақсы сөз – жарым ырыс.

















«Дербес пікір жазу» тәсілін қолданып, «Жаны саудың –тәні сау» деген нақыл сөзінің өлеңдегі иядеясына қатысы бар-жоқтығына пікірлерін жазады.








Берілген сөйлемдерді денсаулық жайлы, жақсы сөз айту жайлы мақал-мәтелдермен толықтырады.

Дескриптор

Білім алушы

-тақырыпты анықтайды;

-автор көзқарасын анықтайды;

-көтерілген мәселені талдайды;

-сұрақтарға жауап береді


Дескриптор

Білім алушы

-өзіндік пікір айтады,

-екі сөйлеммен дәлелдейді,

-өз пікірін дәлелдейтін мысал келтіреді,

-өз пікіріне қарсы пікір айтады,

-қарсы дәлелді жоққа шығаратын мысал айтады.


Барлық тапсырмаларды асық арқылы

бағалау

Алшы –

(9-10 балл)

Тәйке

(7-8 балл)

Бүге (бүк) –

(4-6 балл)

Шіге (шік) –

(1-4 балл)

Оқулық

Қазақ тілі

«Атамұра» баспасы

2018 ж

Сабақтың аяқталуы

5 минут

Қорытындылау

Сабақта алған әсеріңді, ойыңды төмендегі кестеге сәйкес жаз.


Білемін.

Білмей

мін.

Мен үшін жаңа ақпарат.

Мені таңғал

дырды.

«√»

«–»

«+»


«?»


Сабақта алған әсерлерін, ойларын төмендегі кестеге сәйкес жазады.



5 минут

Үй тапсырмасы

Рефлексия

  «Сөйлемді аяқта»

Мен мынаны білдім


Маған қызық болғаны


Маған қиын болғаны


Мен мынаны жасай алдым


Мен мынаған таңғалдым



«Сөйлемді аяқта»

әдісі бойынша рефлексия жасайды. Сабақ барысында нені білгенін, не қызық болғанын, не қиын болғанын, нені жасай алғанын жәнен не нәрсеге таңғалғанын жеткізеді.










Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!