САБАҚ: ашық тәрбие сағаты |
Күні:22.02.2018ж | Мұғалімнің аты-жөні: Енсебаева Бибинур |
Сынып: 10 | Қатысқан оқушылар саны: 9 | Қатыспағандар:- |
Сабақтың тақырыбы | Рухани жаңғырудың жарқын болашағы |
Сабақтың мақсаты | Оқушыларды Отанды сүюге, өз елін, тарихын білуге, жалпыадамзаттық құндылықтар мен терең көзқарастарды сіңіру арқылы таным белсенділіктерін арттыруға бағыттау. |
Нәтижесі | Оқушылар рухани жаңғырудың – табысты ел болуымыздың кепілі екенін біледі. |
Құндылықтар | Қазақ халқының қонақжайлылығын дәріптеу |
Түйінді идея | Рухани жаңғыру болашаққа бағдар |
Көрнекілігі | Слайд, видео, плакат, кеспе қағаздар, қажетті ресурстар т.б |
Сабақ құрылымы |
Жоспарланатын уақыт | Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер | Дереккөздер |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру | Тимбилдинг әдісіМақсаты: жағымды психологиялық ахуал орнату. Оқушыларды топ-топқа бөлу үшін қағаздарға топ аттары жазылып жасырылады. Кім қай топты таңдаса, сол топқа кіреді.1-топ – «Жарқын болашақ»2- топ – «Дарынды ұрпақ»3- топ – «Асқақ арман»
|
Қағаз қиындылары |
Сабақтың басы
| Еліміз жаңа тарихи кезеңге аяқ басты. Біздің мақсатымыз айқын, бағытымыз белгілі, ол – әлемдегі ең дамыған 30 елдің қатарына қосылу. Мақсатқа жету үшін біздің санамыз ісімізден озып жүруі, яғни одан бұрын жаңғырып отыруы тиіс. Мемлекет басшысы: «Жаңғыру жолында бабалардан мирас болып қанымызға сіңген, бүгінде тамырымызда бүлкілдеп жатқан ізгі қасиеттерімізді қайта түлетуіміз керек»-деген. Ал біздің мақсатымыз жас ұрпақ өзінің білімімен,еңбегімен,өнерімен дәлелдеп, көрсете білу керек. «Өз Отанының патриоты болу – бұл Қазақстанды өз жүрегінде ұстау!»1-тапсырма: «Патриот деген ол ….» магнит тақтадағы ілініп тұрған плакатқа әрқайсысы келіп ассосация жасап жазып кетеді. Дереу екі минутӘскери міндетке жауапкершілікпен қарау;Туған жерге деген ыстық сезім;Өз Отанын күшті, айбынды ету, гүлдендіруге ұмтылу;Ана тіліне деген құрмет;Өз халқының әдет- ғұрпын және салт- дәстүрін құрметтеу;Елдің тарихын құрметтеу;Қазақстанда мекен ететін халықтарға деген құрмет сезім;Мемлекеттік рәміздерге құрметпен қарау;Заңға бағыну;Үкіметті сыйлау;2-тапсырма: Видеоролик көрсету.(3 - топтың оқушылары өз ойларымызды ортаға саламыз! Қанатты, нақыл, рухты сөздерімізді айтуға болады.)«Оқушылар сәлемдемесі»Жәнібек: Біз армандарды ақиқатқа айналдырдық. мәңгілік елдің іргетасын қаладық.Біз үшін болашағымызға бағдар ететін, ұлтты ұйыстырып, ұлы мақсаттарға жетелейтін идея бар.Санжар: Тәуелсіздікпен бірге халқымыз мәңгілік мұраттарына қол жеткізді.Біз еліміздің жүрегі, тәуелсіздігіміздің тірегі – мәңгілік елордамызды тұрғыздық.Еңлік: Қазақтың мәңгілік ғұмыры ұрпақтың мәңгілік болашағын баянды етуге арналады. Ендігі ұрпақ – мәңгілік қазақтың перзенті. Ендеше, қазақ елінің ұлттық идеясы – мәңгілік ел!.Ақниет: Мәңгілік ел ұғымын ұлтымыздың ұлы бағдары – «Қазақстан 2050» стратегиясының түп қазығы.«Қазақстан 2050» – мәңгілік елге бастайтын ең абыройлы, ең мәртебелі жол.Бәрі:- Біз өз Отанымыздың патриотымыз.- Мы патриоты нашей страны- We are patriots of our countries |
|
Сабақтың ортасы | 3-тапсырма: Миға шабуыл. «Сен білесің бе?»1.Н.Назарбаев өз халқына ең алғаш жолдауды қай жылы жолдады?(1997 жылы)2.Саммит қай жылы өтті және оған неше елдің басшылары қатысты?(2011 ж.56 елдің)3.Тәуелсіздікке неше жыл толып отыр?(26 жыл толды)4.Ұлттық әл-ауқат деңгейі жөнінен әлем мемлекеттерінің рейтингінде Қазақстан нешінші орында?(50-ші орында)5.Н.Ә.Назарбаев қай жылғы жолдауында «Индустриялық-инновациялық даму бағдарламасын» жасады?(2010 ж.қаңтарында)6.Қазақстан алғаш рет қандай заң қабылдады?(«Мемлекеттік бақылау мен қадағалау туралы»заң)7.Осы заңның аясында үкімет қай саламен күрес жүргізіп жатыр?(Сыбайлас жемқорлықпен)8.«Қазақстан бизнес мүддесі үшін реформа жүргізуде көшбасшы»- деп қай жылы айтылды?(2010 ж)4-тапсырма: Топтық жұмыс1-топ:«Рухани жаңғыру - дәуір талабына сай жаңғыру» Ментальды карта 2-топ: «Рухани жаңғыру - әлемдегі ең дамыған 30 елдің қатарына қосылу"» шығармашылық экспо жайында мәлімет беру. Қолданып жатқан жобалар жайында мәлімет беру.3-топ:«Рухани жаңғыру – табысты ел болуымыздың кепілі» слайд жасап қорғау |
Плакат, А3, қажетті ресурстар. |
Сабақтың соңы |
Кері байланыс:“ Туған жеріңе не бересің? ”ойыныТәуелсіз Қазақстанның болашағы сендерсіңдер! Еліміздің көркейуіне, гүлденуіне «Туған жеріңе не бересің? ”ойыны арқылы өз үлестеріңді қосыңдар. ( Жұмыс аяқталған соң, жапырақтарды жинап, ағашқа әр бала жапырағын іледі.)Алда әлі ұзақ жол,үлкен асулар бар.Сол асулар мен қиындықты жеңу үшін білектің күші мен найзаның ұшы керек емес. Оған тек жүрек пенбілім,талант пен талап керек. Қазақ елінің абыройын асырып,мерейін үстем етер, әлем таңғалар, талай-талай жаңалық ашар білімділер керек . Осы Тәуелсіз еліміздің намысын қорғайтын, бүгінімізді ертеңіне жалғайтын, қазақ елінің ертеңі, болашағы үшін жауап беретін бүгінгі ұрпақ екенімізді сезінейік. |
Тілек ағашы
|
Қорытынды | Ән: «Туған жер» Пазылбекова Еңлік |
|