|
Тапсырма
Жеке
жұмыс
Оқулықта берілген
тапсырмаларды орындатады,
бақылайды.
|
Жазылым
Қажет етістіктерді
қойып, мақал-мәтелдерді
жазады.
|
Дескриптор:
Жалпы - 3 балл.
-Мәтін
құрайды
«Өзін- өзі бағалау»
тәсілі
|
8-сынып
оқулығы
Жұмыс
дәптерлері
|
|
|
1-тапсырма
Жұптық
жұмыс
Оқулықта берілген
тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
3-
тапсырма
Топтық
жұмыс
Оқушыларды
ынтымақтастықта тапсырма орындауға
дағдыландырады.
Тапсырма
Жеке
жұмыс
Оқушылардың қате
кеткен тұстарына көмек
береді.
2-
тапсырма
Жеке
жұмыс
|
Айтылым
Сұрақтарға жауап
береді.
Тақырып бойынша
парталас досымен жұптасып, ой бөліседі. Талқылайды. Сұхбат құрады.
Сыни пікрін білдіріп, екінші оқушының пікірімен
салыстырады.
Оқылым
Топқа бөлініп,
тапсырмаларды орындайды.
1-топ: «Блумның алты
қадамы» әдісін пайдаланып, ой
бөліседі.
Ринат пен
Аманғазының сөз саптауын, суырыпсалма өнерін салыстырады, ортақ
белгілерін айтып, «Венн диаграммасын»
толтырады,.
2-топ: Тірек
сөздермен жұмыс жасайды.
Тірек сөздер арқылы
айтыстың мазмұнын ұғады. Негізіг ойын
анықтайды.
3-топ: Айтысқа тән
сөздерді топтастырады.
Жазылым
Мәтінді мағыналық
бөлікке бөліп, әр бөлігіне тақырып
қояды.
Тақырыпты бір
сөйлеммен түйіндейді.
Оқылым
Айтылым
Мәтінді оқып, сұрақтарға жауап
береді. Айтыскерге қойылатын талаптарды топтастырып, кластерге
түсіреді.
|
Дескриптор:
Жалпы - 4 балл.
-Сұраққа жауап
береді
«Бас бармақ» тәсілі
арқылы кері байланыс
жасалады.
Дескриптор
5
балл
-Мәтінді
оқиды
-Ой
бөліседі
-Тақырып
қояды
-Ойын
жазады
-Мәтінді
талдайды
Дескриптор
3
балл
-Тірек сөзді
анықтайды
«Бутерброд» тәсілі арқылы кері
байланыс орнатады.
|
Интербелсенді
тақта
Слайдтар
Ақ
парақтар
Плакаттар
|
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
«Еркін микрофон»
әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген рефлексиясын
тыңдайды.
Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай
білуге дағдыланады
|
Оқушылар бүгінгі
сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа
қорытынды жасайды.
Үй
тапсырмасы
«Шашыраған сөздер»
тақырыпқа қатысты орындалатын
тапсырма.
|
Мұғалім
оқушыларды «Жапондық
бағалау» әдісі арқылы бағалайды.
Яғни «Дұрыс келісемін»,
«Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым
бар».
|
|
|