Оқушының жасаған жұмысы (үйде жасаған)
2. Дидактикалық ойын. «Ғажайып қалта». Дыбыстардың сөздің басында, ортасында, аяғында кездесуін айту.
3. Дыбысты буында, пароним сөздерде дұрыс айту.
Са-ша сым-шым
Со-шо ас-аш
Су-шу ос-ош
Сы-шы ус-уш
Сай-шай ыс-ыш
Асыл-ашыл асыл-ашыл
Қасық-қашық ста-шта-ста
Ойын. «Ашық буынды жабық буынға алмастыр» (доппен)
Са-ас ша-аш со-ос шо-ош су-ус шу-уш әс-сә шұ-ұш ше-еш
«Көңілді тіл туралы ертегі»
Көңілді тіл өзінің үйшігінде тұрып жатады. Көрсетейік: қалай ашылып-жабылады?Тіл үйінде отыра алмайды, далаға шығады(тілін шығару). Міне ол күнге шығып, жылынып жатыр(жалпақ тіл астыңғы ерінде). Кенеттен жел соқты, тіл тоңып кетіп үйіне кірді де есігін жауып алды. Тіл тәтті қайнатпамен шай ішіп, төменгі ерінге қайнатпа жұғып қалды, оны жалады(төменгі ерінді жалау). Соңынан тісін тазалады. Тіл үйшігінде ұзақ отыра алмады. Далаға шықса, күн жарқырап тұр екен (күн жасау), балалар футбол ойнап жүр екен. Ол да қосылды, қақпаға доп соқты.(еріндерін жымитып, мақта допқа үрлеу). Көңілді тіл шаршап, үйшігіне келіп ұйықтады.
С-Ш дыбыстарын сөйлемде айтуға машықтандыру.
Көп нүктенің орнына С-Ш дыбыстарын қойып, мәтінді оқу.
Мысық пен тышқан.
Мы...ық ты...қанды қуды. Ты...қан далаға қа...ты. Ол аға...тың ара...ына тығылды. Мы...ық ты...қанды таба алмады.
Саусақ қимыл жаттығуы.
«Адасқан әріптер» ойыны. Әріптер адасып қалыпты, олардың сөздегі орнын табу
Шабақ оқып, бес алдық, Бөркін киіп башына,
Бүгін алдық, кеше алдық. Үйден сықты асыға.
Ілінді сортан қармаққа, Төбет шүйек кемірді
Шортанды өзің салмақта. Содан күнде семірді.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
С - Ш дыбысымен жұмыс жасау
С - Ш дыбысымен жұмыс жасау
Оқушының жасаған жұмысы (үйде жасаған)
2. Дидактикалық ойын. «Ғажайып қалта». Дыбыстардың сөздің басында, ортасында, аяғында кездесуін айту.
3. Дыбысты буында, пароним сөздерде дұрыс айту.
Са-ша сым-шым
Со-шо ас-аш
Су-шу ос-ош
Сы-шы ус-уш
Сай-шай ыс-ыш
Асыл-ашыл асыл-ашыл
Қасық-қашық ста-шта-ста
Ойын. «Ашық буынды жабық буынға алмастыр» (доппен)
Са-ас ша-аш со-ос шо-ош су-ус шу-уш әс-сә шұ-ұш ше-еш
«Көңілді тіл туралы ертегі»
Көңілді тіл өзінің үйшігінде тұрып жатады. Көрсетейік: қалай ашылып-жабылады?Тіл үйінде отыра алмайды, далаға шығады(тілін шығару). Міне ол күнге шығып, жылынып жатыр(жалпақ тіл астыңғы ерінде). Кенеттен жел соқты, тіл тоңып кетіп үйіне кірді де есігін жауып алды. Тіл тәтті қайнатпамен шай ішіп, төменгі ерінге қайнатпа жұғып қалды, оны жалады(төменгі ерінді жалау). Соңынан тісін тазалады. Тіл үйшігінде ұзақ отыра алмады. Далаға шықса, күн жарқырап тұр екен (күн жасау), балалар футбол ойнап жүр екен. Ол да қосылды, қақпаға доп соқты.(еріндерін жымитып, мақта допқа үрлеу). Көңілді тіл шаршап, үйшігіне келіп ұйықтады.
С-Ш дыбыстарын сөйлемде айтуға машықтандыру.
Көп нүктенің орнына С-Ш дыбыстарын қойып, мәтінді оқу.
Мысық пен тышқан.
Мы...ық ты...қанды қуды. Ты...қан далаға қа...ты. Ол аға...тың ара...ына тығылды. Мы...ық ты...қанды таба алмады.
Саусақ қимыл жаттығуы.
«Адасқан әріптер» ойыны. Әріптер адасып қалыпты, олардың сөздегі орнын табу
Шабақ оқып, бес алдық, Бөркін киіп башына,
Бүгін алдық, кеше алдық. Үйден сықты асыға.
Ілінді сортан қармаққа, Төбет шүйек кемірді
Шортанды өзің салмақта. Содан күнде семірді.
шағым қалдыра аласыз













