Қысқа мерзімді жоспар
Әліппе
|
Бөлім: |
Саяхат |
|
Мұғалімнің аты-жөні |
Ахметова Гүлдана |
|
Күні: |
|
|
Сынып: 1 |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Ж-Ш әріптерінің емлесі. |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
1.5.4.1.Ж-Ш дыбыстарын ажырату. |
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: Ж-Ш дыбыстарын ажыратады. |
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру
кезеңі
|
Дескриптор: Ұйымдастыру кезеңі орындалады. Сұрақтарға жауап береді. |
«Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Тамаша! Керемет! Өте жақсы! Талпын!» |
|
|
Сабақтың ортасы |
1.тапсырма а) Тыныс алу жаттығуларын орындау. ә)Артикуляциялық жаттығуларды орындау. б) «Ж»және «Ш»дыбыстарының артикуляциясын салыстыр. «Ж» және «Ш» дыбыстарында ерініміз дөңгеленеді,тіліміз жоғары қарай кесе тәрізді көтеріледі,бірақ таңдайға тірелмейді,ал бүйір жақтары азу тістерге тіреледі,іштен келген ауа ағысы жылы. «Ж» дыбысын айтқанда, дауыс шымылдығы дірілдейді, «Ш»дыбысын айтқанда, дауыс шымылдығы дірілдемейді. -Қалташаның сыртында қай мезгіл суреттелген? (Көктем мезгілі). -Көктемде табиғатта қандай өзгерістер болады? (Қар ериді. Күн жылынады. Құстар ұшып келеді.Күн мен түн теңеледі.Ағаштар бүршік атады.Жан-жануарлар төлдейді. Жер беті көкке боянады). 2-тапсырма. а) «Өз үйшігін тап»ойыны. Төбесінде «Ж»және «Ш» дыбыстары бейнеленген үйшіктерге осы дыбыстарға қатысты суреттерді ажыратып орналастыр. ә) «Дыбыс орнын анықта»ойыны. Мына сөздердегі «Ш»және «Ж»дыбыстарының орынын анықта. Сөздің басында,ортасында немесе соңында. -Бұл қалташаның сыртында қай мезгіл бейнеленген? (Жаз мезгілі) -Жаз мезгілі туралы не білесіңдер? (Жазда ауа райы ыстық. Ағаштар жасыл жапыраққа оранған.Балалар суға түседі,күнге қыздырынады). -Жарайсың! -Енді,серігіп алайық ІІІ.Сергіту сәті. Бас бармақ - әкем Балаң үйрек-анам, Ортан терек ағам, Шылдыр шүмек -әпкем Кішкентай бөбек –мен Бір үйде біз нешеуміз? Бір үйде біз бесеуміз 3-тапсырма: «Дыбыстарды таңбалап жаз».
(Күзде жапырақтар сарғаяды.Жеміс-жидектер піседі. Күн қысқарады,түн ұзарады.Күн суыта бастайды.Жиі-жиі жаңбыр жауады.Құстар жылы жыққа ұшады).
Нұрасыл,мен саған топшамамен беремін,сол топшамадағы бейнеленген суреттер астындағы сөздердегі жоғалған дыбыстарды тауып,әріптік таңбасын орналастыр. ...а... ...ыр...а ...ұлды... ...ылқы ...ылан. аға... 4-тапсырма: «Мен бастаймын,сен аяқта»ойыны.
-Шолпан шаңғы .... (тепті) - Жанар шанамен ...(сырғанады) - Шыңғыс жолбарыстан ... (қорықты) - Торғай ағашқа ... (қонды) |
Тыныс алу және артикуляциялық жаттығуларды орындау. Ж және Ш дыбыстарының артикуляциясын салыстырады. «Өз үйшігін тап»ойыны орындалады. «Дыбыс орнын анықта» ойыны орындалады. Сергіту сәті орындалады. Дыбыстарды таңбалап жаз тапсырмасы орындалады. Сөздегі жоғалған дыбыстарды тап тапсырмасы орындалады. «Мен бастаймын сен аяқта» ойыны орындалады. |
«Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Тамаша! Керемет! Өте жақсы! Талпын!» «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Тамаша! Керемет! Өте жақсы! Талпын!» «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Тамаша! Керемет! Өте жақсы! Талпын! «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Тамаша! Керемет! Өте жақсы! Талпын! |
Сурет Сурет Жасыл, қызыл таяқшалар . |
|
Сабақтың соңы |
Рефлексия:
|
«Бағдаршам» әдісі арқылы сабақты қаншалықты түсінгенін белгілейді. |
. |
Бағдаршам суреті |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ш- Ж дыбыстарын ажырату
Ш- Ж дыбыстарын ажырату
Қысқа мерзімді жоспар
Әліппе
|
Бөлім: |
Саяхат |
|
Мұғалімнің аты-жөні |
Ахметова Гүлдана |
|
Күні: |
|
|
Сынып: 1 |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Ж-Ш әріптерінің емлесі. |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
1.5.4.1.Ж-Ш дыбыстарын ажырату. |
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: Ж-Ш дыбыстарын ажыратады. |
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру
кезеңі
|
Дескриптор: Ұйымдастыру кезеңі орындалады. Сұрақтарға жауап береді. |
«Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Тамаша! Керемет! Өте жақсы! Талпын!» |
|
|
Сабақтың ортасы |
1.тапсырма а) Тыныс алу жаттығуларын орындау. ә)Артикуляциялық жаттығуларды орындау. б) «Ж»және «Ш»дыбыстарының артикуляциясын салыстыр. «Ж» және «Ш» дыбыстарында ерініміз дөңгеленеді,тіліміз жоғары қарай кесе тәрізді көтеріледі,бірақ таңдайға тірелмейді,ал бүйір жақтары азу тістерге тіреледі,іштен келген ауа ағысы жылы. «Ж» дыбысын айтқанда, дауыс шымылдығы дірілдейді, «Ш»дыбысын айтқанда, дауыс шымылдығы дірілдемейді. -Қалташаның сыртында қай мезгіл суреттелген? (Көктем мезгілі). -Көктемде табиғатта қандай өзгерістер болады? (Қар ериді. Күн жылынады. Құстар ұшып келеді.Күн мен түн теңеледі.Ағаштар бүршік атады.Жан-жануарлар төлдейді. Жер беті көкке боянады). 2-тапсырма. а) «Өз үйшігін тап»ойыны. Төбесінде «Ж»және «Ш» дыбыстары бейнеленген үйшіктерге осы дыбыстарға қатысты суреттерді ажыратып орналастыр. ә) «Дыбыс орнын анықта»ойыны. Мына сөздердегі «Ш»және «Ж»дыбыстарының орынын анықта. Сөздің басында,ортасында немесе соңында. -Бұл қалташаның сыртында қай мезгіл бейнеленген? (Жаз мезгілі) -Жаз мезгілі туралы не білесіңдер? (Жазда ауа райы ыстық. Ағаштар жасыл жапыраққа оранған.Балалар суға түседі,күнге қыздырынады). -Жарайсың! -Енді,серігіп алайық ІІІ.Сергіту сәті. Бас бармақ - әкем Балаң үйрек-анам, Ортан терек ағам, Шылдыр шүмек -әпкем Кішкентай бөбек –мен Бір үйде біз нешеуміз? Бір үйде біз бесеуміз 3-тапсырма: «Дыбыстарды таңбалап жаз».
(Күзде жапырақтар сарғаяды.Жеміс-жидектер піседі. Күн қысқарады,түн ұзарады.Күн суыта бастайды.Жиі-жиі жаңбыр жауады.Құстар жылы жыққа ұшады).
Нұрасыл,мен саған топшамамен беремін,сол топшамадағы бейнеленген суреттер астындағы сөздердегі жоғалған дыбыстарды тауып,әріптік таңбасын орналастыр. ...а... ...ыр...а ...ұлды... ...ылқы ...ылан. аға... 4-тапсырма: «Мен бастаймын,сен аяқта»ойыны.
-Шолпан шаңғы .... (тепті) - Жанар шанамен ...(сырғанады) - Шыңғыс жолбарыстан ... (қорықты) - Торғай ағашқа ... (қонды) |
Тыныс алу және артикуляциялық жаттығуларды орындау. Ж және Ш дыбыстарының артикуляциясын салыстырады. «Өз үйшігін тап»ойыны орындалады. «Дыбыс орнын анықта» ойыны орындалады. Сергіту сәті орындалады. Дыбыстарды таңбалап жаз тапсырмасы орындалады. Сөздегі жоғалған дыбыстарды тап тапсырмасы орындалады. «Мен бастаймын сен аяқта» ойыны орындалады. |
«Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Тамаша! Керемет! Өте жақсы! Талпын!» «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Тамаша! Керемет! Өте жақсы! Талпын!» «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Тамаша! Керемет! Өте жақсы! Талпын! «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Тамаша! Керемет! Өте жақсы! Талпын! |
Сурет Сурет Жасыл, қызыл таяқшалар . |
|
Сабақтың соңы |
Рефлексия:
|
«Бағдаршам» әдісі арқылы сабақты қаншалықты түсінгенін белгілейді. |
. |
Бағдаршам суреті |
шағым қалдыра аласыз















