Ш- Ж дыбыстарын ажырату

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ш- Ж дыбыстарын ажырату

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары: Ш-Ж дыбыстарын ажырату 1-сынып. Ш- Ж дыбыстарының емлесі. Тыныс алу жаттығулары. Артикуляциялық жаттығулар.
Материалдың қысқаша нұсқасы


Қысқа мерзімді жоспар

      Әліппе

Бөлім:

Саяхат

Мұғалімнің аты-жөні

Ахметова Гүлдана

Күні:

02.03

Сынып: 1


Сабақтың тақырыбы

Ж-Ш әріптерінің емлесі.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

1.5.4.1.Ж-Ш дыбыстарын ажырату.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: Ж-Ш дыбыстарын ажыратады.

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


Ұйымдастыру кезеңі
Сәлемдесу.


Дескриптор: Ұйымдастыру кезеңі орындалады. Сұрақтарға жауап береді.



«Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Тамаша! Керемет! Өте жақсы! Талпын!»















Сабақтың ортасы















































1.тапсырма

а) Тыныс алу жаттығуларын орындау.

ә)Артикуляциялық жаттығуларды орындау.

б) «Ж»және «Ш»дыбыстарының артикуляциясын салыстыр.

«Ж» және «Ш» дыбыстарында ерініміз дөңгеленеді,тіліміз жоғары қарай кесе тәрізді көтеріледі,бірақ таңдайға тірелмейді,ал бүйір жақтары азу тістерге тіреледі,іштен келген ауа ағысы жылы. «Ж» дыбысын айтқанда, дауыс шымылдығы дірілдейді, «Ш»дыбысын айтқанда, дауыс шымылдығы дірілдемейді.

-Қалташаның сыртында қай мезгіл суреттелген? (Көктем мезгілі).

-Көктемде табиғатта қандай өзгерістер болады?

(Қар ериді. Күн жылынады. Құстар ұшып келеді.Күн мен түн теңеледі.Ағаштар бүршік атады.Жан-жануарлар төлдейді. Жер беті көкке боянады).

2-тапсырма.

а) «Өз үйшігін тап»ойыны.

Төбесінде «Ж»және «Ш» дыбыстары бейнеленген үйшіктерге осы дыбыстарға қатысты суреттерді ажыратып орналастыр.

ә) «Дыбыс орнын анықта»ойыны.

Мына сөздердегі «Ш»және «Ж»дыбыстарының орынын анықта.

Сөздің басында,ортасында немесе соңында.

-Бұл қалташаның сыртында қай мезгіл бейнеленген? (Жаз мезгілі)

-Жаз мезгілі туралы не білесіңдер?

(Жазда ауа райы ыстық. Ағаштар жасыл жапыраққа оранған.Балалар суға түседі,күнге қыздырынады).

-Жарайсың!

-Енді,серігіп алайық

ІІІ.Сергіту сәті.

Бас бармақ - әкем

Балаң үйрек-анам,

Ортан терек ағам,

Шылдыр шүмек -әпкем

Кішкентай бөбек –мен

Бір үйде біз нешеуміз?

Бір үйде біз бесеуміз

3-тапсырма:

«Дыбыстарды таңбалап жаз».

  • Таяқшалардан дыбыстардың әріптік таңбасын құрап жазу

  • Ш-әріпін жасыл таяқшалардан

  • Ж-әріпін қызыл таяқшалардан

  • Қалташаның сыртында қай мезгіл бейнеленген? (Күз мезгілі)

  • Күз мезгілінің белгілерін атаңдар?

(Күзде жапырақтар сарғаяды.Жеміс-жидектер піседі. Күн қысқарады,түн ұзарады.Күн суыта бастайды.Жиі-жиі жаңбыр жауады.Құстар жылы жыққа ұшады).

  • «Сөздегі жоғалған дыбыстарды тап».

Нұрасыл,мен саған топшамамен беремін,сол топшамадағы бейнеленген суреттер астындағы сөздердегі жоғалған дыбыстарды тауып,әріптік таңбасын орналастыр.

...а... ...ыр...а ...ұлды...

...ылқы ...ылан. аға...

4-тапсырма:

«Мен бастаймын,сен аяқта»ойыны.


-Шолпан шаңғы .... (тепті)

- Жанар шанамен ...(сырғанады)

- Шыңғыс жолбарыстан ... (қорықты)

- Торғай ағашқа ... (қонды)


Тыныс алу және артикуляциялық жаттығуларды орындау. Ж және Ш дыбыстарының артикуляциясын салыстырады.












«Өз үйшігін тап»ойыны орындалады.


«Дыбыс орнын анықта» ойыны орындалады.









Сергіту сәті орындалады.








Дыбыстарды таңбалап жаз тапсырмасы орындалады.









Сөздегі жоғалған дыбыстарды тап тапсырмасы орындалады.






«Мен бастаймын сен аяқта» ойыны орындалады.



«Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Тамаша! Керемет! Өте жақсы! Талпын!»










«Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Тамаша! Керемет! Өте жақсы! Талпын!»





«Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Тамаша! Керемет! Өте жақсы! Талпын!






«Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Тамаша! Керемет! Өте жақсы! Талпын!


Сурет



















Сурет






















Жасыл, қызыл таяқшалар











.








Сабақтың соңы


Рефлексия:

«Бағдаршам» әдісі арқылы сабақты қаншалықты түсінгенін белгілейді.

.

Бағдаршам суреті



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.03.2022
1210
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі