Ұйымдастырылған оқу- іс әрекетінің технологиялық картасы
Күні: Тексерілді:
Білім беру саласы: Каммуникация
Бөлімі: Сауат ашу және жазу
Тақырыбы: Ш дыбысы және әрпі
Мақсаты: Білімділік: Ш дыбысы әрпімен таныстыру. Буындап оқуға, дыбыстық талдау жасауға үйрету, оқу дағдысы мен жазу икемділігін қалыптастыру.
Дамытушылық:.Есте сақтау қабілеттерін, тілін дамыту. Сөздік қорын байыту.
Тәрбиелік:Алғырлыққа, ұқыптылыққа, тәрбиелеу, Салауатты өмір салтына баулу.
Қостілді құрам:шана-санки,шырша-елка.
Көрнекіліктер:Слайд,ш әрпіне байланысты суреттер,сандықша
|
Негізгі бөлімдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Баланың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушық |
Балалар шаттық шеңберіне тұрып, бір-бірлеріне жылы лебіздерін білдіреді. |
Жылы лебіздерін білдіреді. |
|
Ұйымдастыру ізденуші |
Балалар, мына суреттен нені көріп тұрсыңдар? -Дұрыс,бұл түлкі бүгін сендерден көмек сұрап келіп тұр.Қу түлкі ормандағы барлық аңдарды алдап кеткен екен.Үйіне барайын десе, сол аңдар жолына тұрып алыпты. Балалар, түлкіге көмектесеміз бе? Өте жақсы, олай болса түлкіге шытырман жолдар арқылы үйіне жетуге көмектесейік.Ол үшін жолда түлкіні күтіп жүрген аңдардың тапсырмасын орындайық . 1)«Аң патшасы арыстанның» тапсырмасы .Осы уақытқа дейін өтілген әріптерді еске түсірейікші қане балалар.Әрбір дыбысқа сөздерден мысал келтіру. «Буын қос» ойыны: а-та, а-па, а-ға, а-ра, а-ла, а-уа. 2) «Қорбаңбай аюдың» тапсырмасы: -Балалар, аю тапсырмасын қағазға жазып жіберіпті. -Тыңдаймыз ба? -Хатты оқимын .Онда, балалар, дыбыс пен әріптің айырмашылығын кім айтып береді? Мен әлі де оқи алмаймын.Дыбыс деген не, әріп деген не? «Жолбарыстың тапсырмасы» Балалар, жолбарыс бізге «Алтын сандықша» беріп жіберіпті.Сандықтың ішінде не бар екенін табу үшін сендер жұмбақтар шешулерің керек. Жұмбақ шешкілерің келе ме?(Сандықтың ішіне Ш әрпін салып қоямын) -Онда мұқият тыңдаңдар: 1.Тікен-тікен тік пісте, Қысы-жазы бір түсте. (Шырша) 2.Жас кезінде қара орман, Қартайған соң ағарған.(Шаш) 3.Табаныма байладым, Қос таяқпен айдадым.(Шаңғы) 4.Жазда тынығады Қыста зымырайды.(Шана) -Сонымен,балалар, -Айырға аздап ұқсайтын, Сабы жоқ бірақ ұстайтын. Тарақты еске салатын Қайсы әріп, кім бар табатын? -Ш дыбысы және әрпімен таныстыру. : Ш әрпін алдымен ауада, жазып үйрену «Қасқырдың тапсырмасы» дидактикадық ойын: «Не көрдім?» есте сақтау ойыны арқылы көген нәрселерін айтып шығу. Сөздерді буынға бөліп оқыту. ША – НА ША – ҒА – ЛА, РАУ – ШАН «Тиіннің тапсырмасы» Сергіту жаттығуын жасату; Бір, екі үш.Бір,екі үш Бұлшық етте күш. Мен ұшамын кептерше Еңкейемін жерге қолым жеткенше. «Қоянның тапсырмасы»- «Сиқырлы сандықша» ойыны арқылы «Ш»дыбысы сөздің қай бөлігінде тұрғанын анықтай отырып сандықшаларға салу. Шаш, ұшақ, шам, қылыш, моншақ, шағала, шот ,шар, пышақ, қаш. Ш дыбысына қатысты сөз ойлату. Сөйлем құрату. «Ұшты, ұшты» ойыны Ұшты, ұшты шар ұшты, ұшты, ұшты қар ұшты Ұшты, ұшты шағала ұшты, ұшты, ұшты балға ұшты. Ұшты, ұшты шаян ұшты, ұшты, ұшты қоян ұшты, Ұшты, ұшты қаршыға ұшты, ұшты, ұшты шортан ұшты т.с.с. |
-Түлкіні! -Иә! -Түлкіге қолымыздан келгенше көмектесеміз. -Балалар өз білгендерін айтады. Тәрбиешімен бірге ойын ойнайды. -Тыңдаймыз! -Балалар айырмашылықтарын айтады. -Дыбысыты естиміз,айтамыз,әріпті оқимыз, жазамыз. Ашып көрейікші апай - Балалар өздерінің жауаптарын айтады. -Шырша -Шаш -Шаңғы -Шана -Ш әрпі -Балалар мұқият тыңдап отырады. -Апайдың сонынан қайталайды. -Балалар дидактикалық ойынын ойнауға кіріседі. -Сергіту сәттерін жасайды. - Балалар дидактикалық ойынын ойнауға кіріседі -Балалар өз ойларын айтады,суретке қарап сөйлем құрастырады. -Балалар ұшты,ұшты ойынын ойнауға кіріседі. |
|
Рефлексифті түзетуші |
Біз түлкіні аңдардан құтқардық.Ол өз үйіне жетіп те қалды.Түлкі үйінің есігінде бізге арналған тапсырма бар сияқты.Хатты алып оқиық. Онда:-Балалар, сендер мен сияқты ешкімді алдамаңдар!Біреуді алдаған дұрыс емес.Мен енді ешқашан ешкімді алдамауға уәде беремін.Сендер де уәде беріңдер, мына жаңылтпашты үйден жаттап келіңдер: Шаңқ-шаңқ етіп шағала, Шабақ ілер жағада.
-Бүгін қандай дыбыс және әріппен
таныстық? -Жарайсындар балалар түлкіге үлкен көмек көрсеттіндер бәрінде ақылды балалар екенсіңдер! -Сау болыңдар балалар! |
-Тапсырмалары қиын болған жоқ -Хатты оқынызшы -Өзініздің қатенізді түсінгеніз жақсы болды. -Бізде ешкімді алдамаймыз,бізде уәде береміз. -Жаңылтпашты үйде жаттап келміз. -Ш әріпмен -Түлкіге -Ия ұнады -Рахмет апай! - Сау болыңыз Апай! |
Күтілетін нәтиже:
Ш дыбысы дауыссыз дыбыс екенін біледі.
Дыбыс,буын туралы түсінеді.
Ш дыбысына сөздер құрайды,сөздер арасында қолданады.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ш әріпімен дыбысы
Ш әріпімен дыбысы
Ұйымдастырылған оқу- іс әрекетінің технологиялық картасы
Күні: Тексерілді:
Білім беру саласы: Каммуникация
Бөлімі: Сауат ашу және жазу
Тақырыбы: Ш дыбысы және әрпі
Мақсаты: Білімділік: Ш дыбысы әрпімен таныстыру. Буындап оқуға, дыбыстық талдау жасауға үйрету, оқу дағдысы мен жазу икемділігін қалыптастыру.
Дамытушылық:.Есте сақтау қабілеттерін, тілін дамыту. Сөздік қорын байыту.
Тәрбиелік:Алғырлыққа, ұқыптылыққа, тәрбиелеу, Салауатты өмір салтына баулу.
Қостілді құрам:шана-санки,шырша-елка.
Көрнекіліктер:Слайд,ш әрпіне байланысты суреттер,сандықша
|
Негізгі бөлімдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Баланың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушық |
Балалар шаттық шеңберіне тұрып, бір-бірлеріне жылы лебіздерін білдіреді. |
Жылы лебіздерін білдіреді. |
|
Ұйымдастыру ізденуші |
Балалар, мына суреттен нені көріп тұрсыңдар? -Дұрыс,бұл түлкі бүгін сендерден көмек сұрап келіп тұр.Қу түлкі ормандағы барлық аңдарды алдап кеткен екен.Үйіне барайын десе, сол аңдар жолына тұрып алыпты. Балалар, түлкіге көмектесеміз бе? Өте жақсы, олай болса түлкіге шытырман жолдар арқылы үйіне жетуге көмектесейік.Ол үшін жолда түлкіні күтіп жүрген аңдардың тапсырмасын орындайық . 1)«Аң патшасы арыстанның» тапсырмасы .Осы уақытқа дейін өтілген әріптерді еске түсірейікші қане балалар.Әрбір дыбысқа сөздерден мысал келтіру. «Буын қос» ойыны: а-та, а-па, а-ға, а-ра, а-ла, а-уа. 2) «Қорбаңбай аюдың» тапсырмасы: -Балалар, аю тапсырмасын қағазға жазып жіберіпті. -Тыңдаймыз ба? -Хатты оқимын .Онда, балалар, дыбыс пен әріптің айырмашылығын кім айтып береді? Мен әлі де оқи алмаймын.Дыбыс деген не, әріп деген не? «Жолбарыстың тапсырмасы» Балалар, жолбарыс бізге «Алтын сандықша» беріп жіберіпті.Сандықтың ішінде не бар екенін табу үшін сендер жұмбақтар шешулерің керек. Жұмбақ шешкілерің келе ме?(Сандықтың ішіне Ш әрпін салып қоямын) -Онда мұқият тыңдаңдар: 1.Тікен-тікен тік пісте, Қысы-жазы бір түсте. (Шырша) 2.Жас кезінде қара орман, Қартайған соң ағарған.(Шаш) 3.Табаныма байладым, Қос таяқпен айдадым.(Шаңғы) 4.Жазда тынығады Қыста зымырайды.(Шана) -Сонымен,балалар, -Айырға аздап ұқсайтын, Сабы жоқ бірақ ұстайтын. Тарақты еске салатын Қайсы әріп, кім бар табатын? -Ш дыбысы және әрпімен таныстыру. : Ш әрпін алдымен ауада, жазып үйрену «Қасқырдың тапсырмасы» дидактикадық ойын: «Не көрдім?» есте сақтау ойыны арқылы көген нәрселерін айтып шығу. Сөздерді буынға бөліп оқыту. ША – НА ША – ҒА – ЛА, РАУ – ШАН «Тиіннің тапсырмасы» Сергіту жаттығуын жасату; Бір, екі үш.Бір,екі үш Бұлшық етте күш. Мен ұшамын кептерше Еңкейемін жерге қолым жеткенше. «Қоянның тапсырмасы»- «Сиқырлы сандықша» ойыны арқылы «Ш»дыбысы сөздің қай бөлігінде тұрғанын анықтай отырып сандықшаларға салу. Шаш, ұшақ, шам, қылыш, моншақ, шағала, шот ,шар, пышақ, қаш. Ш дыбысына қатысты сөз ойлату. Сөйлем құрату. «Ұшты, ұшты» ойыны Ұшты, ұшты шар ұшты, ұшты, ұшты қар ұшты Ұшты, ұшты шағала ұшты, ұшты, ұшты балға ұшты. Ұшты, ұшты шаян ұшты, ұшты, ұшты қоян ұшты, Ұшты, ұшты қаршыға ұшты, ұшты, ұшты шортан ұшты т.с.с. |
-Түлкіні! -Иә! -Түлкіге қолымыздан келгенше көмектесеміз. -Балалар өз білгендерін айтады. Тәрбиешімен бірге ойын ойнайды. -Тыңдаймыз! -Балалар айырмашылықтарын айтады. -Дыбысыты естиміз,айтамыз,әріпті оқимыз, жазамыз. Ашып көрейікші апай - Балалар өздерінің жауаптарын айтады. -Шырша -Шаш -Шаңғы -Шана -Ш әрпі -Балалар мұқият тыңдап отырады. -Апайдың сонынан қайталайды. -Балалар дидактикалық ойынын ойнауға кіріседі. -Сергіту сәттерін жасайды. - Балалар дидактикалық ойынын ойнауға кіріседі -Балалар өз ойларын айтады,суретке қарап сөйлем құрастырады. -Балалар ұшты,ұшты ойынын ойнауға кіріседі. |
|
Рефлексифті түзетуші |
Біз түлкіні аңдардан құтқардық.Ол өз үйіне жетіп те қалды.Түлкі үйінің есігінде бізге арналған тапсырма бар сияқты.Хатты алып оқиық. Онда:-Балалар, сендер мен сияқты ешкімді алдамаңдар!Біреуді алдаған дұрыс емес.Мен енді ешқашан ешкімді алдамауға уәде беремін.Сендер де уәде беріңдер, мына жаңылтпашты үйден жаттап келіңдер: Шаңқ-шаңқ етіп шағала, Шабақ ілер жағада.
-Бүгін қандай дыбыс және әріппен
таныстық? -Жарайсындар балалар түлкіге үлкен көмек көрсеттіндер бәрінде ақылды балалар екенсіңдер! -Сау болыңдар балалар! |
-Тапсырмалары қиын болған жоқ -Хатты оқынызшы -Өзініздің қатенізді түсінгеніз жақсы болды. -Бізде ешкімді алдамаймыз,бізде уәде береміз. -Жаңылтпашты үйде жаттап келміз. -Ш әріпмен -Түлкіге -Ия ұнады -Рахмет апай! - Сау болыңыз Апай! |
Күтілетін нәтиже:
Ш дыбысы дауыссыз дыбыс екенін біледі.
Дыбыс,буын туралы түсінеді.
Ш дыбысына сөздер құрайды,сөздер арасында қолданады.
шағым қалдыра аласыз













