Ұйымдастыру ізденуші
| Балалар, мына суреттен нені көріп тұрсыңдар?-Дұрыс,бұл түлкі бүгін сендерден көмек сұрап келіп тұр.Қу түлкі ормандағы барлық аңдарды алдап кеткен екен.Үйіне барайын десе, сол аңдар жолына тұрып алыпты.Балалар, түлкіге көмектесеміз бе?Өте жақсы, олай болса түлкіге шытырман жолдар арқылы үйіне жетуге көмектесейік.Ол үшін жолда түлкіні күтіп жүрген аңдардың тапсырмасын орындайық .1)«Аң патшасы арыстанның» тапсырмасы.Осы уақытқа дейін өтілген әріптерді еске түсірейікші қане балалар.Әрбірдыбысқа сөздерден мысал келтіру. «Буын қос» ойыны: а-та, а-па, а-ға, а-ра, а-ла, а-уа.2) «Қорбаңбай аюдың» тапсырмасы:-Балалар, аю тапсырмасын қағазға жазып жіберіпті.-Тыңдаймыз ба?-Хатты оқимын .Онда, балалар, дыбыс пен әріптің айырмашылығын кім айтып береді? Мен әлі де оқи алмаймын.Дыбыс деген не, әріп деген не?
«Жолбарыстың тапсырмасы»Балалар, жолбарыс бізге «Алтын сандықша» беріп жіберіпті.Сандықтың ішінде не бар екенін табу үшін сендер жұмбақтар шешулерің керек.Жұмбақ шешкілерің келе ме?(Сандықтың ішіне Ш әрпін салып қоямын)-Онда мұқият тыңдаңдар:1.Тікен-тікен тік пісте, Қысы-жазы бір түсте. (Шырша)2.Жас кезінде қара орман,Қартайған соң ағарған.(Шаш)3.Табаныма байладым,Қос таяқпен айдадым.(Шаңғы)4.Жазда тынығадыҚыста зымырайды.(Шана)-Сонымен,балалар, -Айырға аздап ұқсайтын,Сабы жоқ бірақ ұстайтын.Тарақты еске салатынҚайсы әріп, кім бар табатын?-Ш дыбысы және әрпімен таныстыру. : Ш әрпін алдымен ауада, жазып үйрену«Қасқырдың тапсырмасы» дидактикадық ойын: «Не көрдім?» есте сақтау ойыны арқылы көген нәрселерін айтып шығу. Сөздерді буынға бөліп оқыту. ША – НАША – ҒА – ЛА, РАУ – ШАН
«Тиіннің тапсырмасы» Сергіту жаттығуын жасату; Бір, екі үш.Бір,екі үш Бұлшық етте күш. Мен ұшамын кептерше Еңкейемін жерге қолым жеткенше.
«Қоянның тапсырмасы»- «Сиқырлы сандықша» ойыны арқылы «Ш»дыбысы сөздің қай бөлігінде тұрғанын анықтай отырып сандықшаларға салу.Шаш, ұшақ, шам, қылыш, моншақ, шағала, шот ,шар, пышақ, қаш.Ш дыбысына қатысты сөз ойлату. Сөйлем құрату. «Ұшты, ұшты» ойыныҰшты, ұшты шар ұшты, ұшты, ұшты қар ұштыҰшты, ұшты шағала ұшты, ұшты, ұшты балға ұшты.Ұшты, ұшты шаян ұшты, ұшты, ұшты қоян ұшты,Ұшты, ұшты қаршыға ұшты, ұшты, ұшты шортан ұшты т.с.с.
| -Түлкіні!
-Иә!
-Түлкіге қолымыздан келгенше көмектесеміз.
-Балалар өз білгендерін айтады.
Тәрбиешімен бірге ойын ойнайды.
-Тыңдаймыз!-Балалар айырмашылықтарын айтады.-Дыбысыты естиміз,айтамыз,әріпті оқимыз, жазамыз.
Ашып көрейікші апай
-
Балалар өздерінің жауаптарын айтады.-Шырша-Шаш-Шаңғы-Шана
-Ш әрпі
-Балалар мұқият тыңдап отырады. -Апайдың сонынан қайталайды.
-Балалар дидактикалық ойынын ойнауға кіріседі.
-Сергіту сәттерін жасайды.
- Балалар дидактикалық ойынын ойнауға кіріседі-Балалар өз ойларын айтады,суретке қарап сөйлем құрастырады.
-Балалар ұшты,ұшты ойынын ойнауға кіріседі. |
Рефлексифті түзетуші | Біз түлкіні аңдардан құтқардық.Ол өз үйіне жетіп те қалды.Түлкі үйінің есігінде бізге арналған тапсырма бар сияқты.Хатты алып оқиық.Онда:-Балалар, сендер мен сияқты ешкімді алдамаңдар!Біреуді алдаған дұрыс емес.Мен енді ешқашан ешкімді алдамауға уәде беремін.Сендер де уәде беріңдер, мына жаңылтпашты үйден жаттап келіңдер:Шаңқ-шаңқ етіп шағала, Шабақ ілер жағада.
-Бүгін қандай дыбыс және әріппен таныстық?- Қандай аңдарға көмек бердік?.-Сендерге тапсырмалар орындаған ұнады ма?.-Жарайсындар балалар түлкіге үлкен көмек көрсеттіндер бәрінде ақылды балалар екенсіңдер! -Сау болыңдар балалар!
| -Тапсырмалары қиын болған жоқ -Хатты оқынызшы-Өзініздің қатенізді түсінгеніз жақсы болды.-Бізде ешкімді алдамаймыз,бізде уәде береміз.-Жаңылтпашты үйде жаттап келміз.
-Ш әріпмен-Түлкіге-Ия ұнады
-Рахмет апай!
- Сау болыңыз Апай! |