Сабақтың тақырыбы | С. Бақбергенов «Құрманғазы» |
Жалпы мақсаты | Мәтін мазмұнын түсіндіре отырып, Құрманғазы мен оның күйлері туралы мағлұмат беру, өз бетінше білім алуға үйрету.Жұптық, топтық жұмыс арқылы сыни ойлауын дамыту. |
Оқытудың нәтижесі | Мәтін туралы ұғымдары кеңейеді, өз бетінше білім алуға үйренеді,күй және қазақ күйшілері туралы мағлұмат алады, сөздік қорлары артады. |
Негізгі түйіні | Оқытудың жаңа тәсілдерін қолдана отырып, негізгі ұғымды меңгерту. Топтық, жұптық жұмыс арқылы бір-бірімен пікірлеседі, ой бөліседі.«Ыстық орындық» тәсілін пайдалану нәтижесінде оқушының оқу үрдісіне қызығушылығын, белсенділігін арттыру. |
Жабдықтар
| Флипчарт, бағалау парағы, суреттер |
Сілтеме
| Әдебиеттік оқу 4 сынып.С. Рахметова, Т. Әбдікәрімова, Р. Базарбекова. |
Сабақтың кезеңдері | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
Ұйымдастыру кезеңі5мин | Қорапқа салынған домбыра, қобыз,жетіген аспаптарының суреттерін таңдатады. | Суреттерді таңдап алады. Сол арқылы топқа бөлінеді, әр топ топ басшысын сайлап,топ ережесін құрады. |
Білу10 мин
| Күй тыңдатады. Сұрақтар қояды.-Біз қандай музыканың түрін тыңдадық?-Күйді кім орындайды?-Қандай күйшілерді білесіңдер?деген сияқты сұрақтар қояды.
| Оқушылар сұраққа жауап береді, сол арқылы ұпай жинап, бағалау парағына қояды. |
| «Құрманғазы» әңгімесінің авторымен слайд арқылы таныстырады. | Автор туралы мағлұмат алады. |
| «Білемін Білгім келеді Үйрендім» кестесінің 2 бағанын толтыртады. Жазғандарын оқытады. | Құрманғазы туралы не білетіндерін жазып, оқып береді |
Түсіну10 мин
| 3 бөлімге бөлінген мәтінді топтарға таратады. | Оқушылар жеке, топтық жұмыстар жасап,талқылап, талдайды. Түсінбеген сөздерін түртіп алып отырады. |
| Слайд арқылы сөздік жұмысын жүргізеді.ЖИГСО әдісін пайдаланады. | Топ басшылары орнында қалып,қалған оқушылар басқа топтарға барып, бір- біріне түсіндіреді. Топ ішінде ауыса отырып, бір- біріне түсіндіреді. |
Қолдану5 мин
2 мин
| Топтарға тапсырма береді.1-топ.1.Құрманғазы Динаға қандай әңгіме айтты?2. Ол әңгімеден Құрманғазының өмірі жайында не түсіндің?2- топ.1. Құрманғазының анасына арнап шығарған күйі неге «Қайран шешем» деп аталған деп ойлайсың?3-топ.1. Құрманғазыны түрмеге әкетер кездегі Динаның көңіл- күйі қандай болды?2. Құрманғазы Динаға домбырасын не үшін қалдырып кетті деп ойлайсың?
Сергіту сәтін жасатады.
| Топтар берілген тапсырма бойынша жұмыс жасайды. Берілген сұрақтарға жауап береді.
|
Талдау4 мин | Әңгімеге жоспар құратады. | Құраған жоспарларын оқып береді. |
Жинақтау3 мин | ББҮ кестесінің соңғы бағанын толтыртады. | Соңғы бағанға жазғандарын оқиды.
|
Бағалау.6 мин | Көшбасшылықты анықтау үшін барлық топ мүшелеріне ортақ тапсырма:Құрманғазы туралы эссе жазғызады.Бүгінгі сабақтың көшбасшысын « Ыстық орындыққа» отырғызады.Бүгінгі сабақ туралы пікірін сұрайды.Топ басшыларына топ мүшелерінің жинаған ұпайын есептетеді. | Жазған эсселерін оқып береді.Мағыналы, мәнді эссенің иесін анықтайды.Көшбасшы мұғалімнің сұрақтарына жауап береді.
Топ басшылары бағалау параметрі арқылы топ мүшелерін бағалайды.
|