- Жарайсыңдар, балалар!
- Бүгін біз «С» дыбысын дұрыс, әдемі айтып
үйренеміз.
- Алдымыздағы айнаға қарап «с» дыбысын
айтайықшы?
-«С» дыбысын айтқан кезде ерініміз, тіліміз,
тісіміз қандай қалыпта болады екен?
- Жарайсыңдар, балалар!
- Балалар «с» дыбысы созылмайды, кедергіге
ұшырап барып айтылады.
- «С»
дыбысы дауыссыз дыбыс, оны көк текшемен белгілейміз.
- «С»
дыбысы неге ұқсайды?
- Жарайсыңдар!
Артикуляциялық жаттығулар жасау.
- Балалар
айнаға қарап жаттығуларды орындайды.
1.Бақа
сияқты күлеміз.
2.Пілдің тұмсығындай ерінімізді алға қарай
созамыз.
3.Тәтті тосап
4.Тісімізді тазалайық
5. Санырауқұлақ
6. Ат
- Балалар сиқырлы орманға
«С» дыбысымен бірге серуенге шығайық!
1
тапсырма- Балалар орманда бір дыбыс естілетін сияқты?
- Нені дыбысы екен
жақындап көрейікші?
-
Балалар бұл ағып жатқан судың дауысы
-Тыныс алу жаттығуы біз
мына тапсырманы орындайық
1-тапсырма: Ыдыстағы суды
мұрын арқылы тыныс алып, демді түтікшені үрлеу арқылы
шығару.
Қажетті заттар:стаканға
құйылған су, түтікше
-
Балалар, біз суды үрлеу арқылы тынысымызды жақсартып, серігіп
алдық.
- серуенімізді
жалғастырайық.
-
Жолбарыс қандай жануар?
-
Жолбарыстан «с» дыбысын аман-есен құтылу үшін мына тапсырма
орындайық?
2-тапсырма:
Шарты: Балалар мына
ғажайып қорапшада суреттер жатыр. Ал, қандай суреттер екенін қазір
білесіңдер. Мен сендерді кезекпен шақырамын. Сендер қорапшадан бір
суретті қолдарыңа алып, атын атап, буынға бөліп, “с” дыбысы сөздің
(басында, ортасында, аяғында) тұрғандығын тауып айтулары керек.
Қажетті заттар:суреттер
- Жарайсыңдар,
балалар!
- «С»
дыбысымен гүлдер бағына келіп қалыппыз!
-
Балалар гүлдер қандай әдемі, иісі қандай тамаша!
- Балалар, мынау қандай
гүлдер?
- түсі
қандай?
-
Жапырақтарының түсі қандай?
- Енді, осы «С» дыбысына
гүлдерді жинауға көмектесейік!
- Ол
үшін мына тапсырманы орындауымыз керек?
3-тапсырма:Балалар бірге
логоритмикалық жаттығу жасаймыз
-
Жарайсыңдар!
5-тапсырма: Жұмбақтың
шешімін дұрыс тапсақ «с» дыбысына тасты жолдан алуға
көмектесеміз.
Сырт-сырт соғады,
Уақыт
озады.
(Сағат)
Жер
бетінде шашы бар,
Жер
астында басы бар.
(Сәбіз)
Жылт-жылт еткен,
Жылғадан өткен.
(Су)
-
Жарайсыңдар «с» дыбысына тасты алуға көмектестік.
- «С» дыбысымен қоштасып,
үйіне кіргізіп салайық!
- Балалар мені ұмытпаңдар,
сау болыңдар!
1. ойын
- Осымен «сиқырлы орманға» серуеніміз
аяқталды!
-
Балалар, бүгін біз қандай дыбыспен орманға серуенге
шықтық?
- «С» дыбысы орманда
қандай кедергілерге жолықты?
- балалар
- Жарайсыңдар балалар! Осымен біздің ашық оқу
іс-әрекетіміз аяқталды.
- Бүгін
сендер оқу іс-әрекетіне жақсы қатыстыңдар!
- Сау болыңдар!
|
- с-с-с-с-с
- ерніміз
күледі, тіcіміз сәл ашық, тіліміздің ұшы астыңғы тіске келіп
тіреледі
-
әжеміздің білезігіне,
-
атамыздың орағына ұқсайды.
-
балалар жаттығуды айнаға қарап жасайды
- судың
дыбысы
-
бұлақ
- жолбарыс
-
жабайы жануар
-
сарғалдақ
-
сары
-
жасыл
- тас
- с дыбысы сөздің соңында
келіп тұр
- сағат
- сәбіз
- су
- Сау бол «с»
дыбысы, біз сені ұмытпаймыз!
-С
дыбысымен
- ағып жатқан су, жолбарыс, сарғалдақ гүлдеріне,
тасқа жолықтық
- Сау
болыңыз!
|