ЖШС «Бөбек» мектепке дейінгі шағын орталық

«Ақжелкен» мектепалды даярлық тобының ұйымдастырылған ашық оқу қызметінің технологиялық картасы.
Тақырыбы: «Сс дыбысы және әріпі »
Тәрбиеші:Мейрпанова Ж.З.
Семей қаласы 2021 жыл
«Ақжелкен» мектепалды даярлық тобының ұйымдастырылған ашық оқу қызметінің технологиялық картасы
Күні:
Тәрбиеші: Мейрпанова Ж.З
Білім беру саласы: Қатынас
Бөлімі: Сауат ашу және жазу негіздері. Тақырыбы:. «Сс» дыбысы және әріпі. Мақсаты: «Сс» дыбысы мен әрпін таныстыру, буын туралы түсінік беру, дауысты ,дауыссыз дыбыс терминдерін түсіндіру . «С» дыбысынан басталатын сөздер айтқызып, сөздерді буынға бөліп үйрету, балалардың тілдік қорларын дамыту жұмысты таза және ұқыпты аяқтауға тәрбиелеу. Қолданылатын көрнекі құралдар :жұмыс дәптері,. көрнекі суреттер, әріптер
Билингвальды
компонент: сағат-часы,сырға-серги Мотивациялық-
қозғаушылық: Тәрбиешнің іс –
әрекеті: -Қане балалар көңіл-күйімізді
көтеріп шаттық шеңберге тұрайық -Күнге қолды созайық Күннен жылу
алайық Күннен алған жылуды Жүрегімізге салайық Жүректегі жылуды
Достарымызғатаратайық.
Біз-доспыз,біз-тату-тәттіміз 
Ұйымдастырушылық-ізденістік: -Балалар қазір жылдың қай мезгілі? -Қыс мезгілінде қандай ерекшеліктер болады? -Қыс мезгілінің неше айы бар?? - енді балалар қазақ алфавитінде неше әріп бар? -42 әріп -Балалар айтыңдаршы дыбыстар мен әріптердің айырмашылығы не? -Дыбыстарды естиміз ,көреміз -әріптерді оқимыз,жазамыз,көреміз. -Дұрыс айтасыңдар. -Ал енді дыбыстар нешеге бөлінеді? -Екіге(дауысты дыбыстар,дауыссыз дыбыстар болып) -Дауысты дыбыстарды қандай текшемен белгілейміз,дауыссыз дыбыстарды ше? Балалар қолдарындағы текшемен көрсетеді
-Балалар өткен өқу
қызметімізде қандай дыбыспен ,әріппен таныстық? -Б
дыбысымен Тосын
сәт. Есік қағылады. Күзетші
келеді. -Күзетші: Бұл «Ақжелкен» мектепалды
даярлық тобыма? Тәрбиеші: Ой балалар бізге күзетші ағай
келіпті Күзетші:Сіздерге сәлемдеме бар. Міне,
сәлемдемеңіз.
Тәрбиеші: күзетші ағай
сізге рахмет,біздің балалар мен
бірге отырып қонақ болыңыз. Балалар, қараңыздаршы мынаның ішінде не
бар екенін білгілерің келе ме? Балалар бұл сандық жәй сандық емес
секілді. Бұл «Сиқырлы сандық» секілді, себебі қасында әдемі кілті
бар екен. Балалар «Сиқырлы сандығымыз» құлыптаулы екен. Балалар бұл
әдемі сиқырлы сандығымызды ашу үшін мен сіздерге жұмбақ жасырамын.
Сол жұмбақтың шешімін тапсақ, сиқырлы сандығымыз
ашылды.
Жұмбақ.
1. Затыңды аман сақтайды,
Ішіне адам батпайды. (сандық)
Тәрбиеші: Иә, жұмбақты дұрыс шештіңдер. Сиқырлы сандығымыз ашылды.
Балалар, бұл не?
Балалар: Сағат.
Тәрбиеші: Дұрыс айтасыңдар, бұл сағат. Сағат адамға не үшін
қажет?
Балалар: Уақытты білу үшін.
Тәрбиеші: Сағат сөзін айтқанда басында қандай дыбысты естіп
тұрсыңдар?
Балалар: «С»
дыбысын.
Тәрбиеші: Бүгінгі біздің өтетін ашық оқу қызметіміздің
тақырыбы: «С» дыбысы және
әрпі.
Бейнежазба: сиқырлы әліппе ашылып, «С»
дыбысынан басталатын сөздер айтылады. «С»дыбысы жайлы түсінік
беру «С» дыбысының айтылу
артикуляциясымен
таныстыру.
- Қане, барлығымыз қолымызға айнаны алып «С»дыбысын айтайықшы. Ерін
езуге қарай тартылып, тіс көрінеді. Тіл тістерге
тиіп арасынан «с» дыбысы қысылып
шығады.
Барлығы бірге «С» дыбысын қайталап айтады.
-«С»дауыссыз дыбыс (балалар қайталайды).
- Дауыссыз дыбысты қандай текшемен белгілейміз?
- Көк текшемен белгілейміз.
Тіл ұстару
жаттығулары:
Са - са - са - ұстап алдым маса.
Се
- се - се - сынды неше кесе.
Ес - ес - ес - пышақпен нан кес., -«С» дыбысынан басталатын
сөздерді атаңдаршы.
- Сағат, сәбіз, сырға, сақина, сабын.
Неше буыннан, неше дауысты дыбыстан тұрады.
- Са -
ғат - екі буынан, екі дауысты
дыбыстан тұрады.
Билингвальды
компонент:сағат-часы,сырға-серги
Ойын: «Адасқан
буындар».
Ойын шарты: сөздің алғашқы буыны бар, екінші буынын суретке қарап
тауып айту. Мысалы: са -на, До-сан , со
–на,Ай-дос,са-ры. 
Таяқшамен жазып
көрсету: -Балалар таяқшаның түсі
қандай? Неше таяқшамен құрадыңдар? 
Ауада жазу Қауіпсіздік ережесін еске түсіру,партада дұрыс отыру,карандашты ауызға салуға,көзге таятуға болмайды.
Дәптермен жұмыс:
Сергіту
сәті: Сырға,сырға сырғалар.
Құлағымда сыңғырлар, Оң қолымда білезік, Сол қолымда білезік
Қолдарымда сақина 1,2,3 Бойға жинап күш.
Дәптермен жұмыс: тапсырманы
орындайды.
Қ/О «әріптерді өз үйіне
орналастыр»
Балалар барлық өткен әріптерді
есімізге түсіріп бір ойын ойнайық,мында әріптердің барлығы адасып
өз үйлерін таба алмай жүр.Әріптерге үйлерін табуға
көмектесейік Балалар
қайталайды.
-Дауыссыз дыбыс екен, көк түсті, 3 таяқшамен -Енді «С» дыбысынан басталатын сөздер ойлап айтыңдаршы
-
Енді осы сөздерді буынға
бөліңдер, неше буыннан құралған екен
Рефлексивті-түзетушілік:С дыбысы қандай
дыбыс? Балалар сұрақтарға толық жауап
береді Ортаға келіп тұрайық,
Шеңберді біз құрайық.
Көріскенше күн жақсы.
Сау - саламат болайық! Балаларды
мақтап,мадақтайды: Күтілетін
нәтиже:
Біледі: сөздерді буынға бөлу, әңгіме құрау, дыбыстық талдау жасау тәрізді тапсырмаларды.
Игереді: «С» дыбысының дауыссыз дыбыс екенін, сөздердің ұзақ және қысқа сөздер болатынын.
Меңгереді: «С» дыбысынан басталатын сөздерді қатыстырып, сөйлем құрай білуді.
Тексерілді:
Ескерту:_______________________
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
С дыбысы және әріпі
С дыбысы және әріпі
ЖШС «Бөбек» мектепке дейінгі шағын орталық

«Ақжелкен» мектепалды даярлық тобының ұйымдастырылған ашық оқу қызметінің технологиялық картасы.
Тақырыбы: «Сс дыбысы және әріпі »
Тәрбиеші:Мейрпанова Ж.З.
Семей қаласы 2021 жыл
«Ақжелкен» мектепалды даярлық тобының ұйымдастырылған ашық оқу қызметінің технологиялық картасы
Күні:
Тәрбиеші: Мейрпанова Ж.З
Білім беру саласы: Қатынас
Бөлімі: Сауат ашу және жазу негіздері. Тақырыбы:. «Сс» дыбысы және әріпі. Мақсаты: «Сс» дыбысы мен әрпін таныстыру, буын туралы түсінік беру, дауысты ,дауыссыз дыбыс терминдерін түсіндіру . «С» дыбысынан басталатын сөздер айтқызып, сөздерді буынға бөліп үйрету, балалардың тілдік қорларын дамыту жұмысты таза және ұқыпты аяқтауға тәрбиелеу. Қолданылатын көрнекі құралдар :жұмыс дәптері,. көрнекі суреттер, әріптер
Билингвальды
компонент: сағат-часы,сырға-серги Мотивациялық-
қозғаушылық: Тәрбиешнің іс –
әрекеті: -Қане балалар көңіл-күйімізді
көтеріп шаттық шеңберге тұрайық -Күнге қолды созайық Күннен жылу
алайық Күннен алған жылуды Жүрегімізге салайық Жүректегі жылуды
Достарымызғатаратайық.
Біз-доспыз,біз-тату-тәттіміз 
Ұйымдастырушылық-ізденістік: -Балалар қазір жылдың қай мезгілі? -Қыс мезгілінде қандай ерекшеліктер болады? -Қыс мезгілінің неше айы бар?? - енді балалар қазақ алфавитінде неше әріп бар? -42 әріп -Балалар айтыңдаршы дыбыстар мен әріптердің айырмашылығы не? -Дыбыстарды естиміз ,көреміз -әріптерді оқимыз,жазамыз,көреміз. -Дұрыс айтасыңдар. -Ал енді дыбыстар нешеге бөлінеді? -Екіге(дауысты дыбыстар,дауыссыз дыбыстар болып) -Дауысты дыбыстарды қандай текшемен белгілейміз,дауыссыз дыбыстарды ше? Балалар қолдарындағы текшемен көрсетеді
-Балалар өткен өқу
қызметімізде қандай дыбыспен ,әріппен таныстық? -Б
дыбысымен Тосын
сәт. Есік қағылады. Күзетші
келеді. -Күзетші: Бұл «Ақжелкен» мектепалды
даярлық тобыма? Тәрбиеші: Ой балалар бізге күзетші ағай
келіпті Күзетші:Сіздерге сәлемдеме бар. Міне,
сәлемдемеңіз.
Тәрбиеші: күзетші ағай
сізге рахмет,біздің балалар мен
бірге отырып қонақ болыңыз. Балалар, қараңыздаршы мынаның ішінде не
бар екенін білгілерің келе ме? Балалар бұл сандық жәй сандық емес
секілді. Бұл «Сиқырлы сандық» секілді, себебі қасында әдемі кілті
бар екен. Балалар «Сиқырлы сандығымыз» құлыптаулы екен. Балалар бұл
әдемі сиқырлы сандығымызды ашу үшін мен сіздерге жұмбақ жасырамын.
Сол жұмбақтың шешімін тапсақ, сиқырлы сандығымыз
ашылды.
Жұмбақ.
1. Затыңды аман сақтайды,
Ішіне адам батпайды. (сандық)
Тәрбиеші: Иә, жұмбақты дұрыс шештіңдер. Сиқырлы сандығымыз ашылды.
Балалар, бұл не?
Балалар: Сағат.
Тәрбиеші: Дұрыс айтасыңдар, бұл сағат. Сағат адамға не үшін
қажет?
Балалар: Уақытты білу үшін.
Тәрбиеші: Сағат сөзін айтқанда басында қандай дыбысты естіп
тұрсыңдар?
Балалар: «С»
дыбысын.
Тәрбиеші: Бүгінгі біздің өтетін ашық оқу қызметіміздің
тақырыбы: «С» дыбысы және
әрпі.
Бейнежазба: сиқырлы әліппе ашылып, «С»
дыбысынан басталатын сөздер айтылады. «С»дыбысы жайлы түсінік
беру «С» дыбысының айтылу
артикуляциясымен
таныстыру.
- Қане, барлығымыз қолымызға айнаны алып «С»дыбысын айтайықшы. Ерін
езуге қарай тартылып, тіс көрінеді. Тіл тістерге
тиіп арасынан «с» дыбысы қысылып
шығады.
Барлығы бірге «С» дыбысын қайталап айтады.
-«С»дауыссыз дыбыс (балалар қайталайды).
- Дауыссыз дыбысты қандай текшемен белгілейміз?
- Көк текшемен белгілейміз.
Тіл ұстару
жаттығулары:
Са - са - са - ұстап алдым маса.
Се
- се - се - сынды неше кесе.
Ес - ес - ес - пышақпен нан кес., -«С» дыбысынан басталатын
сөздерді атаңдаршы.
- Сағат, сәбіз, сырға, сақина, сабын.
Неше буыннан, неше дауысты дыбыстан тұрады.
- Са -
ғат - екі буынан, екі дауысты
дыбыстан тұрады.
Билингвальды
компонент:сағат-часы,сырға-серги
Ойын: «Адасқан
буындар».
Ойын шарты: сөздің алғашқы буыны бар, екінші буынын суретке қарап
тауып айту. Мысалы: са -на, До-сан , со
–на,Ай-дос,са-ры. 
Таяқшамен жазып
көрсету: -Балалар таяқшаның түсі
қандай? Неше таяқшамен құрадыңдар? 
Ауада жазу Қауіпсіздік ережесін еске түсіру,партада дұрыс отыру,карандашты ауызға салуға,көзге таятуға болмайды.
Дәптермен жұмыс:
Сергіту
сәті: Сырға,сырға сырғалар.
Құлағымда сыңғырлар, Оң қолымда білезік, Сол қолымда білезік
Қолдарымда сақина 1,2,3 Бойға жинап күш.
Дәптермен жұмыс: тапсырманы
орындайды.
Қ/О «әріптерді өз үйіне
орналастыр»
Балалар барлық өткен әріптерді
есімізге түсіріп бір ойын ойнайық,мында әріптердің барлығы адасып
өз үйлерін таба алмай жүр.Әріптерге үйлерін табуға
көмектесейік Балалар
қайталайды.
-Дауыссыз дыбыс екен, көк түсті, 3 таяқшамен -Енді «С» дыбысынан басталатын сөздер ойлап айтыңдаршы
-
Енді осы сөздерді буынға
бөліңдер, неше буыннан құралған екен
Рефлексивті-түзетушілік:С дыбысы қандай
дыбыс? Балалар сұрақтарға толық жауап
береді Ортаға келіп тұрайық,
Шеңберді біз құрайық.
Көріскенше күн жақсы.
Сау - саламат болайық! Балаларды
мақтап,мадақтайды: Күтілетін
нәтиже:
Біледі: сөздерді буынға бөлу, әңгіме құрау, дыбыстық талдау жасау тәрізді тапсырмаларды.
Игереді: «С» дыбысының дауыссыз дыбыс екенін, сөздердің ұзақ және қысқа сөздер болатынын.
Меңгереді: «С» дыбысынан басталатын сөздерді қатыстырып, сөйлем құрай білуді.
Тексерілді:
Ескерту:_______________________
шағым қалдыра аласыз













