Материалдар / С дыбысы мен әріпі Т. Тәжібаев жббм Есенбаева Күнсұлу
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

С дыбысы мен әріпі Т. Тәжібаев жббм Есенбаева Күнсұлу

Материал туралы қысқаша түсінік
Балаларға өткен сабақты еске түсіре отырып, С дыбысымен таныстыру.
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Т.Тәжібаев атындағы

жалпы білім беретін мектеп

даярлық топпен

ашық сабақ

15.11.2023ж

Есенбаева К.


Білім саласы: Коммуникация

Білім бөлімі: Сауат ашу

Тақырыбы: Сдыбысы мен әрпі

Мақсаты. Балаларға өткен сабақты еске түсіре отырып, С дыбысымен таныстыру.
Дидактикалық материалдар арқылы балалардың есте сақтау, ойлау, сөйлеу дағдыларын дамыту.
Балаларға "С" дыбысы бар сөз сөйлем, ойлап табуына назар аудара отырып, сөздік қорларын байыту, байланыстыра сөйлеуге тәрбиелеу.
Көрнекілігі: С дыбысының баспа түрі,үлгі сереттер
Сабақтың түрі:
ертегі сабақ
Сабақтың
әдісі: әңгімелеу, түсіндіру, көрнекілік, сұрақ-жауап.

Іс әрекет кезеңі

Тәрбиешінің іс әрекеті

Балалардың іс әрекеті


Мотивациялық-бағдарлау  кезеңі

































Сергіту сәті






Қорытынды

Балаларды шаттық шеңберіне тұрғызу.

Біздер тату баламыз,

Өсіп алға барамыз.

Әріптерді үйреніп,

Білімді шәкірт боламыз.

Дыбыс дегеніміз не?
— Дыбыстар нешеге бөлінеді?— Ал әріп дегеніміз не?
Әріпті көреміз, жазамыз, оқи аламыз.
Олай болса өтілген әріптерді есімізге түсірейік.
- А, Н,Л,Р,О,Т,У,Ш.
- Өте жақсы
Жаңа сабақты меңгерту:

« С» дыбысы мен әрпі
- «С» дыбысы дауыссыз дыбыстар қатарына жатады. Себебі ол дауысты дыбыс сияқты еркін айтылмайды. Тіс пен тіл арқылы шығады. «С»дыбысы құлаққа қатаң естіледі.
- Балалар суреттен не көріп тұрмыз?
- Сағат
- Сағат не үшін адамдарға қажет?
- Уақытты білу үшін
- Сағаттың тілін қалай жүретінін білеміз бе?
- Білеміз
- Сағатты танимыз ба?
- Танимыз
- Енді балалар бәріміз қосылып «С» дыбысын бірнеше рет қайталайық.
- Балалар үстел үстінде не тұр?
- Сағат
- Қане тыңдайық, сағат қандай дыбыс беріп тұр?
- Сырт – сырт
- Қане бәріміз қосылып осы сөзді қайталап айтайық
- «Сырт – сырт» сөзі сөздің басында «с»дыбысы кездесіп тұр.
- Балалар, жаңбыр қайтіп жауады?
- Жаңбыр «тырс – тырс»етіп жауады.
- Біздің өтіп жатқан «С» дыбысы бар ма?
- Бар.
- Сөздің соңында «с»дыбысы кездесіп тұр.

Би қимылдарын жасайды.
«Сәйкестендір» әдісі




Рисунок 2




Суретпен жұмыс

- Балалар, суреттен не көріп тұрмыз?
- Сиыр
- Сиыр қандай жануар?
- Үй жануары
- Сиыр сөзінде «С әрпі бар ма?
- Бар
- Сиырдың адамдарға пайдасы бар ма?
- Сиыр адамдарға пайдалы, сиырдан сүт, қаймақ, айран, май, құрт жасалады.

Сергіту сәті
Би қимылдарын жасайды.


Дәптермен жұмыс
1. С с әрпін жазғызу
2. Сөзді оқытқызу С - а, са, са - ла, сала,са-на,со-ра, сан,су,а-са,а-су,са-нат


«Жапырақ жина» әдісі

-Балалар,қазір қандай мезгіл?

-Күз мезгілі.

Балалар жапырақтағы буындарды оқиды.

Мақтау, мадақтау.





Балалар сұрақтарға жауап береді



Әріп дегеніміз дыбыстарды таңбалау.







Балалар суреттердің атын атап С дыбысының қай жерінде естіліп тұрғанын айтады. Сөздерді буынға бөледі.

«С»дыбысының сөз басында естіліп тұрады







Сәйкестендіреді


Суретпен жұмыс жасайды






Балалар қимылмен көрсетеді




Күтілетін нәтиже:

Біледі: Сәрпінен танысады, талдау жасауды біледі.

Түсінеді: С дыбысының басында, ортасында, аяғында келетінін түсінеді.



























са - ла сала

са-на

сора

сан

су

а-са

а-су

са-нат





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!