Мотивациялық-бағдарлау
кезеңі
Сергіту
сәті
Қорытынды
|
Балаларды шаттық шеңберіне
тұрғызу.
Біздер тату
баламыз,
Өсіп алға
барамыз.
Әріптерді
үйреніп,
Білімді шәкірт
боламыз.
— Дыбыс дегеніміз не?
— Дыбыстар нешеге бөлінеді?— Ал әріп дегеніміз не?
Әріпті көреміз, жазамыз, оқи аламыз. Олай болса өтілген әріптерді есімізге түсірейік.
- А, Н,Л,Р,О,Т,У,Ш.
- Өте жақсы Жаңа сабақты
меңгерту:
« С» дыбысы мен
әрпі - «С» дыбысы
дауыссыз дыбыстар қатарына жатады. Себебі ол дауысты дыбыс сияқты
еркін айтылмайды. Тіс пен тіл арқылы шығады. «С»дыбысы құлаққа
қатаң естіледі.
- Балалар суреттен не көріп тұрмыз?
- Сағат
- Сағат не үшін адамдарға қажет?
- Уақытты білу үшін
- Сағаттың тілін қалай жүретінін білеміз бе?
- Білеміз
- Сағатты танимыз ба?
- Танимыз
- Енді балалар бәріміз қосылып «С» дыбысын бірнеше рет
қайталайық.
- Балалар үстел үстінде не тұр?
- Сағат
- Қане тыңдайық, сағат қандай дыбыс беріп тұр?
- Сырт – сырт
- Қане бәріміз қосылып осы сөзді қайталап айтайық
- «Сырт – сырт» сөзі сөздің басында «с»дыбысы кездесіп тұр.
- Балалар, жаңбыр қайтіп жауады?
- Жаңбыр «тырс – тырс»етіп жауады.
- Біздің өтіп жатқан «С» дыбысы бар ма?
- Бар.
- Сөздің соңында «с»дыбысы кездесіп
тұр.
Би қимылдарын
жасайды. «Сәйкестендір»
әдісі
Суретпен
жұмыс
- Балалар, суреттен не көріп
тұрмыз?
- Сиыр
- Сиыр қандай жануар?
- Үй жануары
- Сиыр сөзінде «С әрпі бар ма?
- Бар
- Сиырдың адамдарға пайдасы бар ма?
- Сиыр адамдарға пайдалы, сиырдан сүт, қаймақ, айран, май, құрт
жасалады.
Сергіту
сәті
Би қимылдарын жасайды.
Дәптермен
жұмыс
1. С с әрпін жазғызу
2. Сөзді оқытқызу С - а, са, са - ла, сала,са-на,со-ра,
сан,су,а-са,а-су,са-нат
«Жапырақ жина»
әдісі
-Балалар,қазір қандай
мезгіл?
-Күз
мезгілі.
Балалар жапырақтағы буындарды
оқиды.
Мақтау,
мадақтау.
|
Балалар сұрақтарға жауап
береді
Әріп дегеніміз дыбыстарды
таңбалау.
Балалар суреттердің атын атап
С дыбысының қай жерінде естіліп тұрғанын айтады. Сөздерді буынға
бөледі.
«С»дыбысының сөз басында
естіліп тұрады
Сәйкестендіреді
Суретпен жұмыс
жасайды
Балалар қимылмен
көрсетеді
|