Сабақтың
басы
20
мин
Сабақтың
ортасы
20
минут
|
-Ал, Абзал сабаққа деген
көңіл-күйің жақсы болса сабағымызды
бастайық.
Логопедиялық
сабақтың ережесін қайталау:
Дыбыстарды дұрыс
дыбыстаймыз,
Зер салып
тыңдаймыз,
Әріптерді қатесіз
жаза,
Оқимыз біз
тамаша!
2. Сабақтың тақырыбын
хабарлау.
Жұмбақ
оқу.
Шананың да, шардың
да,
Мен тұрамын
алдында,
Менен ғана
басталар,
Шұғыла да,
шалғында.
(Ш
әрпі)
3. Артикуляциялық,
акустикалық белгілерін
мінездеме. Ш-тіл ұшы таңдайдың алғы
жағына көтеріледі, бірақ таңдайға тимейді, бүйірлері жоғары
азуларға тиеді, жабысқан. Еріндер аздап дөңгеленіп, алға қарай
шығыңқы келеді.Тістер жақындаған кезде кішкене саңылау 1-2мм
қалады.
Дыбыстың белгісі,
қандай үйге орналастыратындарын айту.(Ш дауыссыз, көк үйде
орналасады). Ш дыбысын дыбыстағанда неге ұқсайтынын айту (қаздың,
жыланның ысылы, орман шуылы,дөңгелектің жарылы, шардан ауа
шығаруы)
4. Әріппен
таныстыру. Дәптерге жазу, не нәрсеге
ұқсайтынын анықтау.
5. Буында
айту. а) ша-шо-шо,
шо-шу-шу-ша,шұ-шо-шұ-шұ
ә)Ұйқастар құрау:
ша,шал,шар,шағала
|
Жұмбақ шешуге
тырысты
Артикуляциялық
жаттығулар жасады.
|
|
|
Сабақтың
соңы
Бағалау
Үйге
тапсырма
|
7. Ш дыбысын сөзде
айту. Тез жауап
береміз.
-Қандай Ш дыбысы бар
құстарды білеміз? (Шымшық,қарлығаш,шағала,
қаршыға)
-Ш дыбысы бар
киімдерді ата? (шапан,шұлық)
- Ш дыбысы бар
тағамдарды ата? (шұжық,шекер,тоқаш,бәліш,
қалаш)
- Ш дыбысы бар
мамандықтарды ата?
(құрылысышы,ұшқыш,әнші,жүргізуші)
8.Сергіту
сәті. Саусақты
жаттығу
Құстар ұша
жөңелді,
Қанаттарын
сермеді,
Бір-біріне
қарады,
Қанаттарын
тарады.
9. Жаңылтпаш
айту. Шеше, шеше неше кесе сынды
кеше?
10. Ұйқас
табу.
Аш-аш қарағай,шырша
(ағаш)
Шу-шу әжем шашты
(шашу)
Ша-ша балалық
шақ (тамаша)
Байланыстырып
айту. Аталған іс қимылдарына қарап
кім? не? туралы айтып тұрғанымды табындар. Не себепті олай
ойлайсыңдар?
Шырылдайды,ұшады,шоқиды.(торғай)
Баласы туралы
ойлайды,бұзық болсаң ұрсады.(шеше) Қандай дыбыспен таныстық? Қандай
тапсырма қиын болды? Келесі сабақта қандай тапсырма орындағыларын
келеді?
|
Сергіту сәтін
жасады.
Жаңылтпашты
қайталады
Үй тапсырмасын жазып
алады.
|
|
|