Жоспарланған жұмыс іс-әрекет:
Сәлемдесу.
«Топтастыру» әдісі
Саралау-топқа,рөлге бөлу арқылы
саралау
1-топ «Алғырлар» ( қызыл түс)
2-топ «Мергендер» (жасыл түс)
3-топ «Білімділер» ( көк түс)
Кері байланыс:
Балалар, сендер топқа қалай бөліндіңдер
?
Гүлдер арқылы топқа бөліндіңдер
.
Сыни ойлау «Бала
үні»
«Кім тапқыр ?» ойыны:
Ашық сұрақтар
1. Ұұ дыбысы қандай дыбыс?
2 .Ұұ дыбысы сөз басында
кездесетін бес сөз айту.
3.Ұұ дыбысы сөз ортасында
кездесетін бес сөз айту.
4. Ұя сөзіне сөйлем
құрау.
5. Құстан аумайды ,
Көкте заулайды .(Ұшақ)
Мазмұн саралау- Диалог/сұрақтар қолдану арқылы
саралау
4К модель Сыни ойлау.«Бала үні»
Мұғалім
жетекшілігімен
Бағалау: «Бағдаршам» әдісі
арқылы
Жұмбақ шешу:
Сырт-сырт соғады,
Уақыт озады.(Сағат)
Сағат дегенде қандай дыбыс естіліп тұр
?
Ендеше бүгінгі біздің өтетін жаңа
тақырыбымыз
Сс
дыбысымен әрпі
Мұғалім:
Сс дыбысының баспа түрімен
таныстырады.
Мұғалім: Сс дыбысын айтқызу кедергіге
ұшырап айтылады. Ендеше бұл қатаң дауыссыз дыбыс
екен.
Мұғалім:
Сс дыбысын ауада жазғызу
.
Дыбыстық талдау
жасайды.
Сс
дыбысы
естілген
буынды
қайталайды.
І
топ – сағат сөзін буынға бөлу
II-топ Сауысқан сөзіне сөйлем
құрау
III-топ Сс әрпі кездесетін сөздер
айту
Мақсаты:Берілген тақырыпқа сын
тұрғысынан ойлай отырып салыстыра алады. Іс-әрекет барысында
баланың қызығушылығы артады.
Кері байланыс:
Балалар біз қандай дыбысы пен таныс
болдық?
Сс дыбысы қандай дыбыс?
Сс дыбысынан келетін қандай сөздермен
таныстық?
Сыни ойлау «Бала
үні»
4К моделі бойынша тікелей
бақылау
(Процесс саралау, өнім арқылы
саралау )
Асық,себет,саңырауқұлақ,доп,парта
,қалам
Бірінші себет- С әрпі бар сөздерді
салу
Екінші себет-С әрпі жоқ сөздерді
салу
Сергіту сәті: «Көңілді күн»
биі.
«Ойлан тап» ойыны жеке
жұмыс:
Сандық сөзіндегі дауысты,дауыссыз дыбыстарды
ажырату .
Мақсаты: Балалардың сын тұрғысынан
ойлау қабілеттерін арттыра отырып,сөздік қорын дамытады,дыбыстық
ерекшеліктеріне талдау жасауды үйренеді.
Кері байланыс:
Балалар алдарыңа берілген
тапсырманы қалай орындадық?
Біз қандай сөздермен таныс
болдық?
4 К моделі жанама бақылау
Сыни ойлау «Бала үні»
Процесс арқылы саралау
Бағалау: «Гүлдер» арқылы
Топтық жұмыс
«Кім жылдам ?» ойыны
Кеспе әріптерден сөз құрау
.
Ашық сұрақтар
Кері байланыс
-Балалар сендерге бүгінгі оқу
қызметі ұнады ма?
-Бүгінгі сабақтан қандай әсер
алдың?
-Бүгін қандай әріппен
таныстыңдар?
-Сс дыбысы басында келетін сөз
ойлап айтыңдар?
Сыни ойлау. «Бала үні»
Бағалау
Рефлексия
«Білім гүлі» әдісі
Сабақ ұнады ма ?
Не
білдім ?
Не
білгім келеді ?
Ағашқа гүлдерді жабыстыру .
|