Тақырыбы: «С» дыбысын дұрыс айтуға машықтандыру
Ұзақтығы: 20–25 минут
Мақсаты
Білімдік:
-
Балаларды «С» дыбысымен таныстыру, дұрыс артикуляциясын үйрету.
-
«С» дыбысы бар сөздерді дұрыс естуге, айтуға, ажыратуға үйрету.
Дамытушылық:
-
Фонематикалық есту, артикуляциялық моторика, сөздік қоры, ұсақ моториканы дамыту.
-
Зейін, ойлау, есте сақтау қабілеттерін жетілдіру.
Тәрбиелік:
-
Тиянақтылыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
-
Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру.
Көрнекіліктер:
-
«С» дыбысының артикуляциялық схемасы
-
С суреттер (самолет, сәбіз, сиыр, сағат, су, себет, сауысқан)
-
Айна
-
Дыбыстық карточкалар (С – Ш – З салыстыру)
-
Дидактикалық ойындарға арналған материалдар
-
Саусақ ойындарының көрнекілігі
1. Ұйымдастыру кезеңі
– Балалар шеңберге отырады.
Психологиялық
жаттығу:
«Күн бізге жылы шуағын шашты,
Біз бүгін жаңа дыбыспен танысамыз!»
Балалармен жақсы көңіл күй қалыптастыру.
2. Артикуляциялық жаттығулар
Балалар айнамен орындайды.
-
«Бақа» – алдыңғы тістер аздап ашылады.
-
«Қоршау» – тіл төмен, ерін сәл керіліп тұрады.
-
«Жел соқты» – жіңішке саңылаудан ауа шығару.
— Қазір біз осы жаттығуларды «С» дыбысын дұрыс айту үшін
қолданамыз.
3. Жаңа дыбыспен таныстыру — «С» дыбысы
Артикуляцияны түсіндіру:
-
Тіс арасы сәл ашылады
-
Тіл төмен жатады
-
Ерін керіліп тұрады
-
Салқын ауа шығарылады
— Балалар, тыңдаңдар: «С—с—с». Бұл дыбыс ысылдаған жыланның сықылы
сияқты.
Балалар хормен қайталайды.
Ажырату: «С» — «Ш» — «З»
4. Дыбысты сөз басында, ортасында, соңында айту
С сөз басында:
саңырауқұлақ, самолет, сәбіз, сиыр, сағат
С сөз ортасында:
қасық, маса, тасбақа, кесе
С сөз соңында:
қыс, тас, дәмсіз(с)
Балалар хормен, жеке-жеке қайталайды.
5. Дидактикалық жаттығулар
1. «Сызықпен жалғастыр»
С суреті бар карточканы сәйкес сөзбен қосады.
2. «Артық дыбысты тап»
Топтамалар беріледі:
сағат – самолет – сиыр – кітап
Артық сөзді табады (С дыбысы жоқ).
6. Ойын — «Жылан ысылдайды»
Балалар шеңбермен жүреді, белгі бергенде «С-с-с»
дыбысын созып айтуы керек.
Жылдам, жай, қысқа, ұзақ айтуға тапсырмалар
беріледі.
7. Саусақ жаттығулары
«Сағат»
8. Суретпен жұмыс
Балалар суреттерден «С» дыбысы бар заттарды
таңдайды:
сағат, самолет, сәбіз, сиыр, сауыт, су, сабын.
Таңдаған сурет бойынша 1–2 сөз айтады.
Қорытынды
Балаларға мақтау айтылады.
Үйге тапсырма (ата-аналарға)
-
Күнделікті тұрмыстық жағдайда «С» дыбысы бар сөздерді бірге атап шығу.
-
Айна алдында артикуляциялық жаттығуларды орындау.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«С» дыбысын дұрыс айтуға машықтандыру
«С» дыбысын дұрыс айтуға машықтандыру
Тақырыбы: «С» дыбысын дұрыс айтуға машықтандыру
Ұзақтығы: 20–25 минут
Мақсаты
Білімдік:
-
Балаларды «С» дыбысымен таныстыру, дұрыс артикуляциясын үйрету.
-
«С» дыбысы бар сөздерді дұрыс естуге, айтуға, ажыратуға үйрету.
Дамытушылық:
-
Фонематикалық есту, артикуляциялық моторика, сөздік қоры, ұсақ моториканы дамыту.
-
Зейін, ойлау, есте сақтау қабілеттерін жетілдіру.
Тәрбиелік:
-
Тиянақтылыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
-
Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру.
Көрнекіліктер:
-
«С» дыбысының артикуляциялық схемасы
-
С суреттер (самолет, сәбіз, сиыр, сағат, су, себет, сауысқан)
-
Айна
-
Дыбыстық карточкалар (С – Ш – З салыстыру)
-
Дидактикалық ойындарға арналған материалдар
-
Саусақ ойындарының көрнекілігі
1. Ұйымдастыру кезеңі
– Балалар шеңберге отырады.
Психологиялық
жаттығу:
«Күн бізге жылы шуағын шашты,
Біз бүгін жаңа дыбыспен танысамыз!»
Балалармен жақсы көңіл күй қалыптастыру.
2. Артикуляциялық жаттығулар
Балалар айнамен орындайды.
-
«Бақа» – алдыңғы тістер аздап ашылады.
-
«Қоршау» – тіл төмен, ерін сәл керіліп тұрады.
-
«Жел соқты» – жіңішке саңылаудан ауа шығару.
— Қазір біз осы жаттығуларды «С» дыбысын дұрыс айту үшін
қолданамыз.
3. Жаңа дыбыспен таныстыру — «С» дыбысы
Артикуляцияны түсіндіру:
-
Тіс арасы сәл ашылады
-
Тіл төмен жатады
-
Ерін керіліп тұрады
-
Салқын ауа шығарылады
— Балалар, тыңдаңдар: «С—с—с». Бұл дыбыс ысылдаған жыланның сықылы
сияқты.
Балалар хормен қайталайды.
Ажырату: «С» — «Ш» — «З»
4. Дыбысты сөз басында, ортасында, соңында айту
С сөз басында:
саңырауқұлақ, самолет, сәбіз, сиыр, сағат
С сөз ортасында:
қасық, маса, тасбақа, кесе
С сөз соңында:
қыс, тас, дәмсіз(с)
Балалар хормен, жеке-жеке қайталайды.
5. Дидактикалық жаттығулар
1. «Сызықпен жалғастыр»
С суреті бар карточканы сәйкес сөзбен қосады.
2. «Артық дыбысты тап»
Топтамалар беріледі:
сағат – самолет – сиыр – кітап
Артық сөзді табады (С дыбысы жоқ).
6. Ойын — «Жылан ысылдайды»
Балалар шеңбермен жүреді, белгі бергенде «С-с-с»
дыбысын созып айтуы керек.
Жылдам, жай, қысқа, ұзақ айтуға тапсырмалар
беріледі.
7. Саусақ жаттығулары
«Сағат»
8. Суретпен жұмыс
Балалар суреттерден «С» дыбысы бар заттарды
таңдайды:
сағат, самолет, сәбіз, сиыр, сауыт, су, сабын.
Таңдаған сурет бойынша 1–2 сөз айтады.
Қорытынды
Балаларға мақтау айтылады.
Үйге тапсырма (ата-аналарға)
-
Күнделікті тұрмыстық жағдайда «С» дыбысы бар сөздерді бірге атап шығу.
-
Айна алдында артикуляциялық жаттығуларды орындау.
шағым қалдыра аласыз













