«Бекітемін»______
Пәні: СТДКТ Күні: 20.10.23
Пән мұғалімі: Ермуханова С.
Сабақтың тақырыбы: «С» дыбысын дұрыс айтуға үйрету.
Оқыту мақсаты:
Білімділік:«С» дыбысының артикуляциясын түсіндіру, тыныс шығару жаттығуларын дұрыс орындау.Сурет арқылы ажырату, есте сақтау қабілетін дамыту.
Түзете-дамытушылық:Танымдық белсенділігін арттыру, ой-өрісін дамыту. Әр түрлі тапсырмаларды орындау барысында сөздік қорын дамыту.
Тәрбиелік:Оқушыларды тиянақтылыққа,адамгершілікке, тазалыққы тәрбиелеу.
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру Жаңа білім Бекіту Кері байланыс |
Ұйымдастыру кезеңі. 1. Кіріспе Сәлемдесу тренингі /Жылулық шеңбері/ 2. Өткенді қайталау Тыныспен жұмыс «Түтікше», «күрекше», (шар үрлеу, сыбызғы ойыншықтарын үрлеу) Мұрынмен терең дем алып, ауыздан дем шығару. Ауызбен терең дем алып, мұрыннан дем шығару. Артикуляциялық жаттығулар (тапсырманың бағалануы) Айна алдында мимикалық, ерінге, тілге арналған жатығулар жасау. «Барабан», «ат шауып келеді», «тіс тазалау», «футбол», «тәтті тосап», «грибок-гормошка», «заборчик-трубочка», «алтыбақан», «жылан», «блинчики», «тарақ», «шар», «тостағанша», «сылақшы», «маса», «сағат тілі». «С» дыбысының артикуляциясын түсіндіру.
«С» дыбысын дұрыс айтып дағдыландыруға арналған жаттығулар. А) Пойыз жүргелі тұр. Паровоз ысылдап, бу шығарады с-с-с
Ә) «Дөңгелек жарылды». Самат велосипедпен қатты келе жатыр еді. Кенеттен дөңгелегіне шеге кіріп кетіп, жарылып қалды. Қандай дыбыс шығарады? С-с-с!
Б) «Жыланның ысылы».
Балалар орман ішінде келе жатыр еді. Алдарынан жылан шыға келді де
қатты ысылдады. Олар қорқып тоқтай қалды. Жылан қалай ысылдады?
С-с-с! В) «Ысқырғыш шәйнек» . Әжем базардан жаңа шәйнек сатып алды. Ол шәйнек ішінде су қайнаған кезде қатты ысқырады. Қалай ысқырады? С-с-с!
Г) «Милиционер». Балалар көшеден өтіп бара жатыр еді. Бір кезде милионер ысқырып, оларды тоқтатты. Қараса,бағдаршамның қызыл көзі жанып тұр екен. Милиционер қалай ысқырды? С-с-с!
Мұғалім Оқушы Мұғалім Ба с Бас Қы с қыс Та с тас Туы с туыс Құ с құс Қамы с қамыс Алғы с алғыс Баты с батыс «С» дыбысын сөзде айтуға дағдыландыру. Сөзді дұрыс оқы және айт. Сақа Санамақ Сана Сағым Сабақ Сарымсақ Сандық Сапар Саусақ Сары Сайрады Сая Салтанат Сақал Сабақты қорыту. Бүгін сабақта қандай дыбысты айтып үйрендік?
Үйге тапсырма: айна алдында артикуляциялық жаттығуын жасау, «С» дыбысын буында,сөзде дұрыс, анық айтып үйрену. Смайликтер |
шеңберге тұрады жаттығулар орындайды мұғалімді тындайды жауап береді тапсырманы орындайды оқиды |
жаттығулар жинағы АКТ Суреттер смайликтер |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
С» дыбысын дұрыс айтуға үйрету.
С» дыбысын дұрыс айтуға үйрету.
«Бекітемін»______
Пәні: СТДКТ Күні: 20.10.23
Пән мұғалімі: Ермуханова С.
Сабақтың тақырыбы: «С» дыбысын дұрыс айтуға үйрету.
Оқыту мақсаты:
Білімділік:«С» дыбысының артикуляциясын түсіндіру, тыныс шығару жаттығуларын дұрыс орындау.Сурет арқылы ажырату, есте сақтау қабілетін дамыту.
Түзете-дамытушылық:Танымдық белсенділігін арттыру, ой-өрісін дамыту. Әр түрлі тапсырмаларды орындау барысында сөздік қорын дамыту.
Тәрбиелік:Оқушыларды тиянақтылыққа,адамгершілікке, тазалыққы тәрбиелеу.
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру Жаңа білім Бекіту Кері байланыс |
Ұйымдастыру кезеңі. 1. Кіріспе Сәлемдесу тренингі /Жылулық шеңбері/ 2. Өткенді қайталау Тыныспен жұмыс «Түтікше», «күрекше», (шар үрлеу, сыбызғы ойыншықтарын үрлеу) Мұрынмен терең дем алып, ауыздан дем шығару. Ауызбен терең дем алып, мұрыннан дем шығару. Артикуляциялық жаттығулар (тапсырманың бағалануы) Айна алдында мимикалық, ерінге, тілге арналған жатығулар жасау. «Барабан», «ат шауып келеді», «тіс тазалау», «футбол», «тәтті тосап», «грибок-гормошка», «заборчик-трубочка», «алтыбақан», «жылан», «блинчики», «тарақ», «шар», «тостағанша», «сылақшы», «маса», «сағат тілі». «С» дыбысының артикуляциясын түсіндіру.
«С» дыбысын дұрыс айтып дағдыландыруға арналған жаттығулар. А) Пойыз жүргелі тұр. Паровоз ысылдап, бу шығарады с-с-с
Ә) «Дөңгелек жарылды». Самат велосипедпен қатты келе жатыр еді. Кенеттен дөңгелегіне шеге кіріп кетіп, жарылып қалды. Қандай дыбыс шығарады? С-с-с!
Б) «Жыланның ысылы».
Балалар орман ішінде келе жатыр еді. Алдарынан жылан шыға келді де
қатты ысылдады. Олар қорқып тоқтай қалды. Жылан қалай ысылдады?
С-с-с! В) «Ысқырғыш шәйнек» . Әжем базардан жаңа шәйнек сатып алды. Ол шәйнек ішінде су қайнаған кезде қатты ысқырады. Қалай ысқырады? С-с-с!
Г) «Милиционер». Балалар көшеден өтіп бара жатыр еді. Бір кезде милионер ысқырып, оларды тоқтатты. Қараса,бағдаршамның қызыл көзі жанып тұр екен. Милиционер қалай ысқырды? С-с-с!
Мұғалім Оқушы Мұғалім Ба с Бас Қы с қыс Та с тас Туы с туыс Құ с құс Қамы с қамыс Алғы с алғыс Баты с батыс «С» дыбысын сөзде айтуға дағдыландыру. Сөзді дұрыс оқы және айт. Сақа Санамақ Сана Сағым Сабақ Сарымсақ Сандық Сапар Саусақ Сары Сайрады Сая Салтанат Сақал Сабақты қорыту. Бүгін сабақта қандай дыбысты айтып үйрендік?
Үйге тапсырма: айна алдында артикуляциялық жаттығуын жасау, «С» дыбысын буында,сөзде дұрыс, анық айтып үйрену. Смайликтер |
шеңберге тұрады жаттығулар орындайды мұғалімді тындайды жауап береді тапсырманы орындайды оқиды |
жаттығулар жинағы АКТ Суреттер смайликтер |
шағым қалдыра аласыз
















