ЛОГОПЕДИЯЛЫҚ ЖЕКЕ АШЫҚ САБАҚ
Тақырыбы: «C» дыбысын
қою.
Сабақтың
мақсаты: Білімділік: «C» дыбысы мен әрпін
меңгерту, әріпте анық айтуын қою. Фонематикалық
қабылдауын ,ойын тапсырмалар арқылы ойлау, есте сақтау қабілеттерін
дамыту. «С» дыбысының артикуляциясын дұрыс қолданып, дұрыс айтуға
үйрету.
Түзетушілік: Оқушының есте сақтауын, фонематикалық есту
қабілетін, сөйлеуін, сөздік қорын дамыту. Жаңа сөздерді үйрете
отырып, дыбыстық және буындық талдау жасауды
дамыту.
Тәрбиелік: Логопедті мұқият тыңдауға дағдыландыру, сабаққа деген
қызығушылығын арттырып, тиянақтылыққа, ұқыптылыққа
тәрбиелеу.
Көрнекілік: гүл – макеттері,
айна
Тыныс алу жаттығуларына арналған
заттар: зырылдауық, қағазға үрлеу,
көпіршік үрлеу.
Сабақтың
барысы:
I. Ұйымдастыру
кезеңі.
- Сәлеметсің бе!
- Қазір жылдың қай мезгілі?
- Бүгінгі сенің көңіл-күйің
қалай?
- Бүгін қандай күн?
ІІ. Өткен тақырыпты қайталау:
- Өткен сабақта қандай дыбыспен жұмыс жасадық
еске түсірейікші?
-Иә, өте дұрыс жарайсың!
ІІІ. Жаңа тақырыппен
таныстыру:
Бүгінгі сабақтың
тақырыбы: «C» дыбысын
қою.
1.Артикуляциялық
жаттығулар
«Жымию», «Түтікше»,«Тіс
тазалау», «Жылан».
2.Тыныс алу жаттығуы
Ғаламшарларға кезекпен
үрлейміз.
IV.
Негізгі бөлім:
С
дыбысына мінездеме.
С- дауыссыз
дыбыс.
-Қатаң, тіл ортасы, көк
түспен айқындайды.
«С»
дыбысының артикуляциясын түсіндіру.
-
Ерін жымиып тұрады.
-
Тістердің арасы шамамен 1мм ашық.
-
Тілдің ұшы төменгі тістерге тіреліп
тұрады.
-
Тілдің ортасы көтеріңкі, ортасында жырашық
болады, сонымен ауа жолы жүреді.
-
Жұмсақ таңдай көтеріліп, мұрынға азу тістерге
тиіп тұрады.
«С» дыбысын дұрыс айтып дағдыландыруға
арналған жаттығулар.
А) пойыз жүргелі тұр. Паровоз ысылдап, бу
шығарады с-с-с.
Ә) «Дөңгелек жарылды». Самат
велосипедпен қатты келе жатыр еді. Кенеттен дөңгелегіне шеге кіріп
кетіп, жарлып қалды. Қандай дыбыс шығарады?
С-с-с!
Б) «Жыланның ысылы». Балалар
орман ішінде келе жатыр еді. Алдарынан жылан шыға келді де қатты
ысылдады. Олар қорқып тоқтай қалды. Жылан қалай
ысылдады? С-с-с!
V.
Логоритмика
Са-са-са ұшып келді маса
Си-си-си мына шоколад мерси
Су-су-су таза, мөлдір су
Се-се-се әдемі кесе
VI. Қол саусақтарына
арналған жаттығулар. (Қоян:
-Чук! Чук! Чук! ) (музыка)
«Көзілдірік»,
«Қайшы»,
«Қоян»,
«Сақина».
Сергіту
сәті:
Сағаттың тіліндей иіліп
оңға бір,
Сағаттың тіліндей иіліп
солға бір.
Оң аяқ, сол
аяқ,
Жаттығу оңай-
ақ.
VIІ. «С» дыбысын сөзде дұрыс айтуға
машықтандыру.
Ма..... са
Ала.... са
Бол....са
тол..... са
айт..... са
қайт.... са
VIІІ. Қорытынды:
-Саған
бүгінгі сабақ ұнады ма?
Алижан
біз бүгін сабақта не істедік?
-Қандай дыбысты дұрыс
айтуға үйрендік?
-Сонымен «С» дыбысы
қандай дыбыс? (Дауыссыз, қатаң, тіл ортасы)
-
Жақсы ,
дұрыс
айтасың!
ІХ.
Үйге тапсырма.
Сабақ аяқталды, сау
бол!