Сабақтың басы І. Ұйымдастыру кезеңіТыныс алу жаттығуыАртикуляциялық гимнастика. Сабақ ортасы
| Сәлемдесу. Сабаққа дайындығын, көңіл күйін білу. Ойын түріндегі жаттығуларТақырып: Диафрагмальды тыныс алуды қалыптастыруМақсаты: балаларды ауызбен дем алып, мұрынмен дем шығаруға үйрету.Жүргізілген жұмыс: балаларға алдыңғы сабақтарда ауызбен дем алып, дем шығару үйретілген.«күрекше», «ат шауып келеді», «тәтті шырын», «алтыбақан», «сағат»Үй тапсырмасы . Жаңылтпаштарын сұрау, бір біріне айтқызу
[Р] дыбысын автоматтандыруда қажет материалдар«Қателеспе» ойыны Логопед. Мен бірнеше дыбыс, буын, сөз айтамын. «ш» дыбысын естісең қолыңды көтер және дәптерге жазғызуА,У,С, Қ,Ш,З,С,Ч,Ц,С,ЩАш, ас, шу, чу, су, ас,азҚаз, қас, тас, қазық, қасықШана, сана, сона, шара
Сергіту сәті. «Ұшты-ұшты»ойыны. (Балалар ұшатын затты естісе қол көтереді, ұшпайтын затты естігенді қолды көтермейді)Ұшты-ұшты тұлпар ұштыҰшты-ұшты қаз ұштыҰшты-ұшты үйрек ұштыҰшты-ұшты бүйрек ұштыҰшты-ұшты ұшақ ұштыҰшты-ұшты арба ұшты
Суретпен жұмыс «Не жоғалды ?» Ш дыбысы бар суреттерді көрсету, оларды атауын айтқызу, суреттерге анықтап есте сақтауын сұрау және сол суреттен бір суретті тығып қойып не жоғын сұрау және атын айтқызу.
|