Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР



    Көркем әдебиет және эпикалық сарын

    Мектеп: №137 ОРТА МЕКТЕП

    Сабақ:


    Шәкәрім Құдайбердіұлы «Жастарға» өлеңі

    Күні: 27.11.2020

    Машықкердің аты-жөні: Табынбайқызы Аяжан


    Сынып: 8

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

    Әдеби шығарманың идеясы мен құрылымдық ерекшеліктерін ұлттық мүдде тұрғысынан ашу.

    Шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру.

    Сабақ мақсаттары

    Оқушылардың барлығы: Шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан аша алады. Шығарманың рухани

    құндылығын ашады.



    Оқушылардың көпшілігі: Шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырады.Ұлттық мүдде тұрғысынан өзіндік талдау жасайды.



    Кейбір оқушылар орындай алады:Шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырады.

    Жаңашылдығына баға береді.

    Бағалау

    критерийлері

    1. Рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстыра алады.

    2. Құндылықтардың жаңашылдығына баға бере алады.


    Ойлау деңгейлері

    Білу, түсіну, пікірлесу, қолдану.


    Тілдік мақсат

    Оқушылар орындай алады: Ата-бабаларымыз айтып кеткен құнды ақыл-өсиеттермен танысады. Талдай отырып негізгі ойды анықтайды.





    Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: Менің ойымша... жас кезімізде, асыл адамдардан білімді, ақылды, әдепті үйренген дұрыс па деп ойлаймын, себебі... т.б.




    Талқылауға арналған сұрақтар: Автордың «Жастарға» өлеңінен бойыңа қандай жақсы қасиеттерді сіңіре алдың? деген сұрақ төңірегінде ойтолғау жасайды. -Не себепті деп ойлайсыз?

    Құндылықтарға баулу

    Сын тұрғысынан ойлау, белсенділік таныту, ұлттық патриотизм, өмір бойы білім алу, тіл байлығын дамыту, жауапкершілікті сезіну, өзара сыйластықты үйрету, болашаққа бағыт – бағдар.

    Алдыңғы оқу:

    Шәкәрімнің өмірі, шығармашылығымен танысты.

    Жоспар

    Жоспарланған уақыт



    Жоспарланған жаттығу

    түрлері

    Ресурстар

    Сабақ

    Басы

    5 мин



    1 мин


    Ұйымдастыру кезеңі. Топқа бөлу.

    І топ. «Білім». ІІ топ. «Ақыл». ІІІ топ. «Ғылым»

    Үй тапсырмасымен жұмыс. «Сауқат бер» әдісі арқылы жүреді. Қырыққабат секілді оранған парақтардың қабаттарын ашқан сайын жазылған сұрақтарды алады. Сол парақтағы сұрақты алған оқушы үй тапсырмасы бойынша жауаптар береді. Соңғы орамды ашқан оқушы үш суретін көрсетіп, есімдерін атауды сұрайды.





    Р.Зайкенова

    С.Ч. Тұрсынғалиева

    Қазақ әдебиеті

    8-сынып

    «Арман-ПВ» баспасы, 2018






































    Сабақ

    ортасы

    30 мин






















    2 мин









    2 мин






















    5 мин



    5 мин







    5 мин



    Осы үш портретті оқушыларға көрсетіп, «Болжау» әдісі арқылы төмендегі сауалдарды қоямын:

    • Суретте кімдердің бейнелерін көріп тұрмыз?

    • Бұл тұлғалардың бір-бірімен байланысы бар ма?

    • Біздің сабағымызға қандай байланысы болуы мүмкін?

    -Бүгінгі сабақта ақындардың қандай тақырыптағы шығармаларымен танысқыларыңыз келеді?

    -Сіздердің үйренгендеріңіздің дәлелі қандай болады?

    Осы сұрақтармен жұмыс жасап, бүгінгі оқу мақсаты мен бағалау критерийлері хабарланады.

    -Қазақ әдебиетінде өзіндік орны бар Ахмет, Мұрат, сияқты тұлғалардың ізін жалғастырушы Шәкәрім Құдайбердіұлының «Жастарға» өлеңімен бүгін танысамыз.

    Ж. Шәкәрім Құдайбердіұлының «Жастарға» өлеңін оқу. Шығармадағы материалдық және рухан құндылықтарды табу.

    ТЖ. «Кітапша» әдісі

    І топ. Шәкәрім өмірі мен шығармашылығы.

    ІІ топ. Өлеңнің тақырыбы мен идеясын ашу.

    ІІІ топ. Шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды салыстыру.

    ҚБ: дескриптормен бағалау

    ЖЖ. Венн диаграммасы. Екі ғасыр жастарының айырмашылықтарын салыстырады, жаңашылдығына баға беру.

    Топ атаулары жазылған қима қағаздар таратылады.



    «Шеңбер» доп арқылы сұрақтарды айдалдыра қою







    АКТ мүмкіндігі

















    Рисунок 17






































    Сабақ

    соңы

    5 мин

















    5 мин





    5 мин



    2 мин





    2 мин



    1 мин





    5 мин













    ХХ ғасыр жастары ХХІ ғасыр жастары

    ҚБ: Қол соғу

    Ж. «Екі жақты түсіндірме күнделігі»

    Өлеңнен үзінді

    Менің түйгенім

    Кел, жастар, біз бір түрлі жол табалық,

    Арам, айла, зорлықсыз мал табалық


    ҚБ: ҚБ: Мадақтау

    Кері байланыс орнату.

    1) Топта жұмыс істеу ұнады ма?

    2) Өзге топтың бақылау нәтижелерімен келісесіздер ме? Неліктен?

    Сергіту сәті. (Қызықты қимыл қозғалыстары)



    Кері байланыс. Бір минут

    Оқушылар кезек бойынша бір минут ішінде сабақ тақырыбы бойынша тоқтаусыз, қайталаусыз және қатесіз сөйлейді.

    Рефлексия."Веер" әдісі

    1.Бүгінгі сабақ туралы сұрағың?

    2.Бүгінгі сабақтан есіңде қалғаны?

    3.Бүгінгі сабақтан оқып үйренгенің?

    Үйге тапсырма. Шәкәрім Құдайбердіұлы «Жастарға» өлеңін жаттау.




















    Не жақсы шықты?

    Күшті жақтары қандай болды?


    Үй тапсырмасы: Шәкәрім Құдайбердіұлының өлеңі жаттау.



















    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Табынбайқызы Аяжан
    07 Қаңтар 2021
    842
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ш. Құдайбердіұлы Жастарға өлеңі

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ш. Құдайбердіұлы Жастарға өлеңі

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Тақырып өте қызықты
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР



    Көркем әдебиет және эпикалық сарын

    Мектеп: №137 ОРТА МЕКТЕП

    Сабақ:


    Шәкәрім Құдайбердіұлы «Жастарға» өлеңі

    Күні: 27.11.2020

    Машықкердің аты-жөні: Табынбайқызы Аяжан


    Сынып: 8

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

    Әдеби шығарманың идеясы мен құрылымдық ерекшеліктерін ұлттық мүдде тұрғысынан ашу.

    Шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру.

    Сабақ мақсаттары

    Оқушылардың барлығы: Шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан аша алады. Шығарманың рухани

    құндылығын ашады.



    Оқушылардың көпшілігі: Шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырады.Ұлттық мүдде тұрғысынан өзіндік талдау жасайды.



    Кейбір оқушылар орындай алады:Шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырады.

    Жаңашылдығына баға береді.

    Бағалау

    критерийлері

    1. Рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстыра алады.

    2. Құндылықтардың жаңашылдығына баға бере алады.


    Ойлау деңгейлері

    Білу, түсіну, пікірлесу, қолдану.


    Тілдік мақсат

    Оқушылар орындай алады: Ата-бабаларымыз айтып кеткен құнды ақыл-өсиеттермен танысады. Талдай отырып негізгі ойды анықтайды.





    Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: Менің ойымша... жас кезімізде, асыл адамдардан білімді, ақылды, әдепті үйренген дұрыс па деп ойлаймын, себебі... т.б.




    Талқылауға арналған сұрақтар: Автордың «Жастарға» өлеңінен бойыңа қандай жақсы қасиеттерді сіңіре алдың? деген сұрақ төңірегінде ойтолғау жасайды. -Не себепті деп ойлайсыз?

    Құндылықтарға баулу

    Сын тұрғысынан ойлау, белсенділік таныту, ұлттық патриотизм, өмір бойы білім алу, тіл байлығын дамыту, жауапкершілікті сезіну, өзара сыйластықты үйрету, болашаққа бағыт – бағдар.

    Алдыңғы оқу:

    Шәкәрімнің өмірі, шығармашылығымен танысты.

    Жоспар

    Жоспарланған уақыт



    Жоспарланған жаттығу

    түрлері

    Ресурстар

    Сабақ

    Басы

    5 мин



    1 мин


    Ұйымдастыру кезеңі. Топқа бөлу.

    І топ. «Білім». ІІ топ. «Ақыл». ІІІ топ. «Ғылым»

    Үй тапсырмасымен жұмыс. «Сауқат бер» әдісі арқылы жүреді. Қырыққабат секілді оранған парақтардың қабаттарын ашқан сайын жазылған сұрақтарды алады. Сол парақтағы сұрақты алған оқушы үй тапсырмасы бойынша жауаптар береді. Соңғы орамды ашқан оқушы үш суретін көрсетіп, есімдерін атауды сұрайды.





    Р.Зайкенова

    С.Ч. Тұрсынғалиева

    Қазақ әдебиеті

    8-сынып

    «Арман-ПВ» баспасы, 2018






































    Сабақ

    ортасы

    30 мин






















    2 мин









    2 мин






















    5 мин



    5 мин







    5 мин



    Осы үш портретті оқушыларға көрсетіп, «Болжау» әдісі арқылы төмендегі сауалдарды қоямын:

    • Суретте кімдердің бейнелерін көріп тұрмыз?

    • Бұл тұлғалардың бір-бірімен байланысы бар ма?

    • Біздің сабағымызға қандай байланысы болуы мүмкін?

    -Бүгінгі сабақта ақындардың қандай тақырыптағы шығармаларымен танысқыларыңыз келеді?

    -Сіздердің үйренгендеріңіздің дәлелі қандай болады?

    Осы сұрақтармен жұмыс жасап, бүгінгі оқу мақсаты мен бағалау критерийлері хабарланады.

    -Қазақ әдебиетінде өзіндік орны бар Ахмет, Мұрат, сияқты тұлғалардың ізін жалғастырушы Шәкәрім Құдайбердіұлының «Жастарға» өлеңімен бүгін танысамыз.

    Ж. Шәкәрім Құдайбердіұлының «Жастарға» өлеңін оқу. Шығармадағы материалдық және рухан құндылықтарды табу.

    ТЖ. «Кітапша» әдісі

    І топ. Шәкәрім өмірі мен шығармашылығы.

    ІІ топ. Өлеңнің тақырыбы мен идеясын ашу.

    ІІІ топ. Шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды салыстыру.

    ҚБ: дескриптормен бағалау

    ЖЖ. Венн диаграммасы. Екі ғасыр жастарының айырмашылықтарын салыстырады, жаңашылдығына баға беру.

    Топ атаулары жазылған қима қағаздар таратылады.



    «Шеңбер» доп арқылы сұрақтарды айдалдыра қою







    АКТ мүмкіндігі

















    Рисунок 17






































    Сабақ

    соңы

    5 мин

















    5 мин





    5 мин



    2 мин





    2 мин



    1 мин





    5 мин













    ХХ ғасыр жастары ХХІ ғасыр жастары

    ҚБ: Қол соғу

    Ж. «Екі жақты түсіндірме күнделігі»

    Өлеңнен үзінді

    Менің түйгенім

    Кел, жастар, біз бір түрлі жол табалық,

    Арам, айла, зорлықсыз мал табалық


    ҚБ: ҚБ: Мадақтау

    Кері байланыс орнату.

    1) Топта жұмыс істеу ұнады ма?

    2) Өзге топтың бақылау нәтижелерімен келісесіздер ме? Неліктен?

    Сергіту сәті. (Қызықты қимыл қозғалыстары)



    Кері байланыс. Бір минут

    Оқушылар кезек бойынша бір минут ішінде сабақ тақырыбы бойынша тоқтаусыз, қайталаусыз және қатесіз сөйлейді.

    Рефлексия."Веер" әдісі

    1.Бүгінгі сабақ туралы сұрағың?

    2.Бүгінгі сабақтан есіңде қалғаны?

    3.Бүгінгі сабақтан оқып үйренгенің?

    Үйге тапсырма. Шәкәрім Құдайбердіұлы «Жастарға» өлеңін жаттау.




















    Не жақсы шықты?

    Күшті жақтары қандай болды?


    Үй тапсырмасы: Шәкәрім Құдайбердіұлының өлеңі жаттау.



















    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Оқу жылы 8 сынып
    07.01.2021
    842
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Табынбайқызы Аяжан
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации