Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ш. Құдайбердіұлы Жастарға өлеңі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР
Көркем әдебиет және эпикалық сарын |
Мектеп: №137 ОРТА МЕКТЕП |
||||||||||
Сабақ:
|
Шәкәрім Құдайбердіұлы «Жастарға» өлеңі |
||||||||||
Күні: 27.11.2020 |
Машықкердің аты-жөні: Табынбайқызы Аяжан
|
||||||||||
Сынып: 8 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||||||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
Әдеби шығарманың идеясы мен құрылымдық ерекшеліктерін ұлттық мүдде тұрғысынан ашу. Шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру. |
||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Оқушылардың барлығы: Шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан аша алады. Шығарманың рухани құндылығын ашады. |
||||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі: Шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырады.Ұлттық мүдде тұрғысынан өзіндік талдау жасайды. |
||||||||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады:Шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырады. Жаңашылдығына баға береді. |
||||||||||
Бағалау критерийлері |
|
||||||||||
|
|||||||||||
Ойлау деңгейлері |
Білу, түсіну, пікірлесу, қолдану. |
||||||||||
|
|||||||||||
Тілдік мақсат |
Оқушылар орындай алады: Ата-бабаларымыз айтып кеткен құнды ақыл-өсиеттермен танысады. Талдай отырып негізгі ойды анықтайды. |
||||||||||
|
|||||||||||
|
Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: Менің ойымша... жас кезімізде, асыл адамдардан білімді, ақылды, әдепті үйренген дұрыс па деп ойлаймын, себебі... т.б. |
||||||||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: Автордың «Жастарға» өлеңінен бойыңа қандай жақсы қасиеттерді сіңіре алдың? деген сұрақ төңірегінде ойтолғау жасайды. -Не себепті деп ойлайсыз? |
||||||||||
Құндылықтарға баулу |
Сын тұрғысынан ойлау, белсенділік таныту, ұлттық патриотизм, өмір бойы білім алу, тіл байлығын дамыту, жауапкершілікті сезіну, өзара сыйластықты үйрету, болашаққа бағыт – бағдар. |
||||||||||
Алдыңғы оқу: |
Шәкәрімнің өмірі, шығармашылығымен танысты. |
||||||||||
Жоспар |
|||||||||||
Жоспарланған уақыт |
|
|
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||
Сабақ Басы 5 мин
|
|
1 мин
|
Ұйымдастыру кезеңі. Топқа бөлу. І топ. «Білім». ІІ топ. «Ақыл». ІІІ топ. «Ғылым» Үй тапсырмасымен жұмыс. «Сауқат бер» әдісі арқылы жүреді. Қырыққабат секілді оранған парақтардың қабаттарын ашқан сайын жазылған сұрақтарды алады. Сол парақтағы сұрақты алған оқушы үй тапсырмасы бойынша жауаптар береді. Соңғы орамды ашқан оқушы үш суретін көрсетіп, есімдерін атауды сұрайды.
|
Р.Зайкенова С.Ч. Тұрсынғалиева Қазақ әдебиеті 8-сынып «Арман-ПВ» баспасы, 2018
|
|||||||
Сабақ ортасы 30 мин
|
2 мин
2 мин
5 мин
5 мин
5 мин
|
|
Осы үш портретті оқушыларға көрсетіп, «Болжау» әдісі арқылы төмендегі сауалдарды қоямын:
-Бүгінгі сабақта ақындардың қандай тақырыптағы шығармаларымен танысқыларыңыз келеді? -Сіздердің үйренгендеріңіздің дәлелі қандай болады? Осы сұрақтармен жұмыс жасап, бүгінгі оқу мақсаты мен бағалау критерийлері хабарланады. -Қазақ әдебиетінде өзіндік орны бар Ахмет, Мұрат, сияқты тұлғалардың ізін жалғастырушы Шәкәрім Құдайбердіұлының «Жастарға» өлеңімен бүгін танысамыз. Ж. Шәкәрім Құдайбердіұлының «Жастарға» өлеңін оқу. Шығармадағы материалдық және рухан құндылықтарды табу. ТЖ. «Кітапша» әдісі І топ. Шәкәрім өмірі мен шығармашылығы. ІІ топ. Өлеңнің тақырыбы мен идеясын ашу. ІІІ топ. Шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды салыстыру. ҚБ: дескриптормен бағалау ЖЖ. Венн диаграммасы. Екі ғасыр жастарының айырмашылықтарын салыстырады, жаңашылдығына баға беру. |
Топ атаулары жазылған қима қағаздар таратылады.
«Шеңбер» доп арқылы сұрақтарды айдалдыра қою
АКТ мүмкіндігі
|
|||||||
Сабақ соңы 5 мин
|
5 мин
5 мин
2 мин
2 мин
1 мин
5 мин
|
ХХ ғасыр жастары ХХІ ғасыр жастары ҚБ: Қол соғу Ж. «Екі жақты түсіндірме күнделігі»
ҚБ: ҚБ: Мадақтау Кері байланыс орнату. 1) Топта жұмыс істеу ұнады ма? 2) Өзге топтың бақылау нәтижелерімен келісесіздер ме? Неліктен? Сергіту сәті. (Қызықты қимыл қозғалыстары)
Кері байланыс. Бір минут Оқушылар кезек бойынша бір минут ішінде сабақ тақырыбы бойынша тоқтаусыз, қайталаусыз және қатесіз сөйлейді. Рефлексия."Веер" әдісі 1.Бүгінгі сабақ туралы сұрағың? 2.Бүгінгі сабақтан есіңде қалғаны? 3.Бүгінгі сабақтан оқып үйренгенің? Үйге тапсырма. Шәкәрім Құдайбердіұлы «Жастарға» өлеңін жаттау.
Не жақсы шықты? Күшті жақтары қандай болды?
Үй тапсырмасы: Шәкәрім Құдайбердіұлының өлеңі жаттау.
|
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |