Осы үш портретті оқушыларға
көрсетіп, «Болжау» әдісі арқылы төмендегі сауалдарды
қоямын:
-
Суретте кімдердің бейнелерін
көріп тұрмыз?
-
Бұл тұлғалардың бір-бірімен
байланысы бар ма?
-
Біздің сабағымызға қандай
байланысы болуы мүмкін?
-Бүгінгі сабақта ақындардың
қандай тақырыптағы шығармаларымен танысқыларыңыз
келеді?
-Сіздердің үйренгендеріңіздің
дәлелі қандай болады?
Осы сұрақтармен жұмыс жасап,
бүгінгі оқу мақсаты мен бағалау критерийлері
хабарланады.
-Қазақ әдебиетінде өзіндік
орны бар Ахмет, Мұрат, сияқты тұлғалардың ізін жалғастырушы Шәкәрім
Құдайбердіұлының «Жастарға» өлеңімен бүгін
танысамыз.
Ж. Шәкәрім Құдайбердіұлының
«Жастарға» өлеңін оқу. Шығармадағы материалдық және рухан
құндылықтарды табу.
ТЖ. «Кітапша»
әдісі
І топ. Шәкәрім өмірі мен
шығармашылығы.
ІІ топ. Өлеңнің тақырыбы мен
идеясын ашу.
ІІІ топ.
Шығармадағы материалдық және
рухани құндылықтарды салыстыру.
ҚБ: дескриптормен
бағалау
ЖЖ. Венн диаграммасы. Екі
ғасыр жастарының айырмашылықтарын
салыстырады, жаңашылдығына баға
беру.
|