Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаты:
|
1.1.2.1* көмекші құралдар
(тірек сызба, сюжетті сурет) арқылы оқиғаның ретін сақтай отырып
баяндау;
1.2.1.2* оқу түрлерін (буындап
оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу)
қолдану;
1.3.5.1 мұғалімнің
қолдауымен сөз, сөйлем, мәтінді тексеру, қатені
түзету;
|
Сабақ
тың
басы
5
минут
Өткенді
пысықтау
5
минут
Сабақ
тың
ортасы
20
минут
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақты
қорыту
6минут
Қосымша
тапсырма
2минут
Кері
байланыс
5
минут
|
Сабаққа дайындық
жасау
Психологиялық ахуалды
жақсарту
Аспанға қарап күн
көрдім,
Төмен қарап жер көрдім
.
Оңға, солға бұрылып
,
Егеменді ел
көрдім
Өткенді пысықтау «Тәтті бәліш»
ойыны
Дд дыбысы мен әрпіне
байланысты сөздер мен сөйлемдерді
пысықтау
Дос дауа Дара
долана
Достар дода Ардақ
дуадақ
Тақырыпты ашу жаңа сабақ
бойынша бейне
Сурет мазмұны бойынша әңгіме
құрау:
а) Сұрақ қою және оқушылар
жауабының дұрыс және толық болуын
қадағалау:
-Кімдер аулада
жүр?
-Шара мен Шырын аулада
жүр.
-Шора аулаға немен
шықты?
-Шора аулаға шармен
шықты.
-Шара мен Шырынға қандай шар
берді?
-Шараға сары, Шырынға қызыл
шар берді.
ә) Сұраққа жауап болған
сөйлемдерден әңгіме құрау:
Шара мен Шырын аулада жүр.
Шора аулаға шармен шықты. Шараға сары, Шырынға қызыл шар
берді
Ш ш» дыбысының айтылу
ерекшелігімен танысу.
«Ш ш» дыбысының таңбасы – оның
әрпімен танысу.
Түрлі заттардан «ш» әрпінің
бейнесін жасау
(күріш,шәй,шекер,қалам)
Оқылым. «Ұшақ ұшыру»
ойыны
1.Мұғалім оқулықтың 46-бетінде
берілген сөздер мен мәтінді оқушылармен бірге буындап, тұтастай
оқиды.
Аш шар шам
шырша
Шаш Шара шашу
шырмауық
«Қуаныш» мәтінін
оқыту
2.«Ш ш» дыбысының сөздегі
орнын (сөз алдында, ортасында, соңында) оқушылардың сөздіктерінен
табуына мүмкіндік жасау.
3.Сөз мағынасымен жұмысты
берілген сөздермен
ұйымдастыру.
Жазылым
1.Оқулықтағы «Ш ш» әрпінің
таңбалануына назар аудару.
2.«Ш» әрпін тақтаға жазып
көрсету.
3.«Ш» әрпін ауада жазып
көрсету.
4.Жазу дәптерімен жұмысты
көрсету.
ЕБҚ«Аквариум»ойыны
«Қуаныш» мәтінінен Ш әрпінен
басталатын сөздерді тауып, тақтаға
жаз.
Шынар, Шырын, Шона,
шар.
«Көңілді күн »
әні
Саралау
тапсырмасы
1-деңгей: Ребусты шешу. Дыбыстық сызбада
қандай сөз жасырылған? Анықта. Ж:
Шырмауық.

-
деңгей:«Шырмауық» сөзінің
түсіндірмесін мұғалімнің көмегімен сөздіктен тауып
айт.
-
деңгей:
«Шырмауық» сөзімен сөйлем
құра.
Шырмауық-арам
шөп.
«Өз үйіңді
тап» ойыны
Тапсырма
дәптер сөзі 6 дыбыс ,6 әріп 2
буын бар.Дыбыстық талдау
жасайды
Кері байланыс «Тик ток
»әдісі
Бағалау
Үйге тапсырма Ш
дыбысы және әрпі
|
Сабаққа дайындық
жасайды
Өткенді
пысықтайды
Дд дыбысы мен әрпін біледі,
қолданады
Сөздерді жеке, тұтас
оқиды
Оқушылар сюжетті сурет бойынша
әңгіме құрайды
Әңгіме құрамындағы сөйлемдер
санын анықтайды.
«Шар» сөзіне дыбыстық талдау
жасады.
«Ш» дыбысын созып айтып, оны
анық естіді.
«Ш ш» дыбысының айтылу
ерекшелігімен
танысты.
Заттардан «ш» әрпін
жасайды
Әр буындағы дыбыстарды
тұтастырып, «бір дыбыс» сияқты қосып, яғни дауыссыздан дауыстыға
қарай және дауыстымен үндестіріп
оқиды.
Оқушылар жазу дәптеріндегі
тапсырмалар
ды
орындайды
Жеке жұмыс
жасайды
Би жаттығуын
жасайды
Оқушылар өздеріне берілген
саралау тапсырмала
рын
орындайды.
Ребусты
шешеді
Топтық жұмыс
жасайды
Сөздіктен тауып
айтады
Кері байланыс
жасайды
|
Мақтап, мадақтап
отыру
Оқушының жауабын толықтыру
немесе тиімді кері байланыс
жасау.
«Бас бармақ»
әдісі:
«Жарайсың!»
«Жақсы»
«Талпын»
«От шашу»
әдісі
.
Дескриптор:
Сызықтарды бастырып жазу
арқылы Ш әрпінің бас және кіші әрпін
жазды.
Ш әрпі кездесетін сөздерді,
сөйлемдерді көркем
жазды.
Сен
мықтысың!
Тамаша
жұмыс!
Дескриптор:
1-деңгей
Ребусты шешіп, дыбыс
сызбасында жасырылған сөзді
тапты
2-деңгей
«Шырмауық» сөзінің
түсіндірмесін мұғалімнің көмегімен сөздіктен тауып
айтты
3-деңгей
«Шырмауық» сөзімен сөйлем
құрайды.
«Тик ток»
әдісі
|
Суреттер
|