Сабак жоспары

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Сабак жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабак жоспары ЖИ
Материалдың қысқаша нұсқасы



Бөлім:

11.2 Тірі ағза химиясы


Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:11

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Нәруыздар.Нәруыз молекулаларының құрылымы


Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

11.5.1.14 өмір үшін нәруыздардың ролін сипаттау;

11.5.1.16 нәруыздың әр түрлі құрылымдарының пішінін анықтайтын факторларды атау

Сабақтың мақсаты:

өмір үшін нәруыздардың ролін сипаттайды

нәруыздың әр түрлі құрылымдарының пішінін анықтайтын факторларды атайды

құндылықтар

Құндылық: әділдік және жауапкершілік

Құзыреттілік: қоғамға қызмет

нәсіліне, жынысына, жасына, дініне және басқа да ерекшеліктеріне байланысты кемсітусіз барлық адамдар

үшін тең құқықтар мен мүмкіндіктерді қамтамасыз ету қағидаттарын басшылыққа ала білу;

әр адамның еңбегін мен қадір-қасиетін әділ бағалау, оның жеке басына құрмет көрсету және қарым-қатынаста сыпайылық таныту қағидаттарын басшылыққа ала білу;

қаржылық, материалдық және уақыт ресурстарын ұтымды және ұқыпты қолдану;

белгіленген стандарттардың, нормалар мен ережелердің сақталуын қамтамасыз ету және оған сәйкес әрекет ету;

тапсырманы жоспарланған мерзімге сәйкес уақытылы және сапалы орындау..



Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі /Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

7 мин.

Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда  шаттық шеңбері жүзеге асырылады.

3. Оқушыларды топтарға біріктіру.




Психологиялық ахуал қалыптастыру

Проблемалық сұрақ қою. Оқушылар жауабы - оқушылармен біріге отырып өткен тақырыптарға шолу жасау.

Бөлек оқушылардың әңгімелерін талқылау

Сабақтың тақырыбына шығу.

Презентациядағы слайдтар арқылы




Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.


Оқулық, жұмыс дәптері

Түрлі түсті стикерлер

(Қазіргі жағдайда) ДК экраны

Жаңа сабаққа

кіріспе

5мин


Миға шабуыл: Нәруыз неден түзіледі?

Нәруыздың ең қарапайым құрылымдық бірлігі не?

Нәруыздың құрылымдық деңгейлері нешеу?

Адам ағзасы нәруызды тағам арқылы алады. Егер тағамда нәруыз жетіспесе, қандай өзгерістер болуы мүмкін?

Миға шабуыл: Нәруыз неден түзіледі?

Нәруыздың ең қарапайым құрылымдық бірлігі не?

Нәруыздың құрылымдық деңгейлері нешеу?

Адам ағзасы нәруызды тағам арқылы алады. Егер тағамда нәруыз жетіспесе, қандай өзгерістер болуы мүмкін?

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» «Керемет!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру








презентация






Сабақтың ортасы

Жұптық жұмыс 5 мин


.

Жұптық жұмыс тапсырмасы: өмір үшін нәруыздардың ролін сипаттаңыздарShape1

Оқушылар жұптық жұмыс тапсырмасын орындайды

өмір үшін нәруыздардың ролін сипаттайдыShape2



Дескриптор: өмір үшін нәруыздардың ролін сипаттайды





ҚБ:

Презентация

Оқулық

Таратпа материалдар

Топтық жұмыс

15мин

Топтық жұмыс нәруыздың әр түрлі құрылымдарының пішінін анықтайтын факторларды атаңдар және сипаттаңдар

І топ

І реттік құрылым

Shape3

ІІ топ

ІІ реттік құрылым

Shape4

ІІІ топ

ІІІ реттік құрылым

Shape5

ІV топ

ІV реттік құрылым

Shape6

Құндылық: әділдік және жауапкершілік әр адамның еңбегін мен қадір-қасиетін әділ бағалау, оның жеке басына құрмет көрсету және қарым-қатынаста сыпайылық таныту қағидаттарын басшылыққа ала білу

Оқушылар топта жұмыс жасайды нәруыздың әр түрлі құрылымдарының пішінін анықтайтын факторларды атайды және сипаттайды

І топ

І реттік құрылым

Shape7

ІІ топ

ІІ реттік құрылым

Shape8

ІІІ топ

ІІІ реттік құрылым

Shape9

ІV топ

ІV реттік құрылым

Shape10 Құндылық: әділдік және жауапкершілік

әр адамның еңбегін мен қадір-қасиетін әділ бағалау, оның жеке басына құрмет көрсету және қарым-қатынаста сыпайылық таныту қағидаттарын басшылыққа ала білу;

Дескриптор: нәруыздың әр түрлі құрылымдарының

пішінін анықтайтын факторларды атайды




.ҚБ:


Оқулық

Таратпа материалдар

Жеке жұмыс

10 мин

Жеке жұмыс: 1. Нәруыздардың құрылымы

2 Функционалдық сауаттылыққа тапсырма ЖИ арқылы

Мәтін

Жапондықтардың ұзақ өмір сүруінің себептерінің бірі-олардың тамаққа теңіз өнімдерін кеңінен қолдануында. Олардың құрамындағы қанықпаған майлар

құрамы маңызды май қышқылдары мен майда еритін витаминдердің көп мөлшерін қамтиды

Маңызды май қышқылдары да, майда еритін витаминдер де

қажетті диетаның маңызды компоненттері.Ол

адамның денсаулығын сақтау және оның өмірін ұзартады

Сұрақ

1.Ол қандай ақуыздан тұрады?
2.
молекулалық массасын табындар

Құндылық: әділдік және жауапкершілік

тапсырманы жоспарланған мерзімге сәйкес уақытылы және сапалы орындау..

ЕББҚ тапсырмасы Нәруыз молекуласындағы байланыс түрі:
а) Сутектік
б) Пептидтік
в) Иондық

Нәруыздың қай құрылымдық деңгейінде сутектік байланыс түзіледі?

Оқушылар жеке жеке орындайды

1. Нәруыздардың құрылымы

2 Функционалдық сауаттылыққа тапсырма ЖИ арқылы

Мәтін

Жапондықтардың ұзақ өмір сүруінің себептерінің бірі-олардың тамаққа теңіз өнімдерін кеңінен қолдануында. Олардың құрамындағы қанықпаған майлар

құрамы маңызды май қышқылдары мен майда еритін витаминдердің көп мөлшерін қамтиды

Маңызды май қышқылдары да, майда еритін витаминдер де

қажетті диетаның маңызды компоненттері.Ол

адамның денсаулығын сақтау және оның өмірін ұзартады

Сұрақ

1.Ол қандай ақуыздан тұрады?
2.
молекулалық массасын табындар









Құндылық: әділдік және жауапкершілік

тапсырманы жоспарланған мерзімге сәйкес уақытылы және сапалы орындау..




Нәруыз молекуласындағы байланыс түрі:
а) Сутектік
б) Пептидтік
в) Иондық

Нәруыздың қай құрылымдық деңгейінде сутектік байланыс түзіледі?


Дескриптор:

өмір үшін нәруыздардың ролін сипаттайды-5 балл

нәруыздың әр түрлі құрылымдарының

пішінін анықтайтын факторларды атайды-5 балл

Бағалау:10 балдық жүйе бойынша



Таратпа материалдар

Тақырып бойынша интернет желісін пайдаланып https://learningapps.org/watch?v=p3zvo2yuc25







Сабақтың соңы.

Рефлексия

3мин


Рефлексия



бүгінгі сабақты қаншалықты меңгергені туралы жазады


Стикерлер


Үйге тапсырма

Үй тапсырмасы: Нәруыздар.Нәруыз молекулаларының құрылымы




орындайды






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
08.12.2025
15
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі