|
Бөлім: |
11.2 Тірі ағза химиясы |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы:11 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Нәруыздар.Нәруыз молекулаларының құрылымы |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
11.5.1.14 өмір үшін нәруыздардың ролін сипаттау; 11.5.1.16 нәруыздың әр түрлі құрылымдарының пішінін анықтайтын факторларды атау |
|
Сабақтың мақсаты: |
өмір үшін нәруыздардың ролін сипаттайды нәруыздың әр түрлі құрылымдарының пішінін анықтайтын факторларды атайды |
|
құндылықтар |
Құндылық: әділдік және жауапкершілік Құзыреттілік: қоғамға қызмет нәсіліне, жынысына, жасына, дініне және басқа да ерекшеліктеріне байланысты кемсітусіз барлық адамдар үшін тең құқықтар мен мүмкіндіктерді қамтамасыз ету қағидаттарын басшылыққа ала білу; әр адамның еңбегін мен қадір-қасиетін әділ бағалау, оның жеке басына құрмет көрсету және қарым-қатынаста сыпайылық таныту қағидаттарын басшылыққа ала білу; қаржылық, материалдық және уақыт ресурстарын ұтымды және ұқыпты қолдану; белгіленген стандарттардың, нормалар мен ережелердің сақталуын қамтамасыз ету және оған сәйкес әрекет ету; тапсырманы жоспарланған мерзімге сәйкес уақытылы және сапалы орындау.. |
|
|
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі /Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 7 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда шаттық шеңбері жүзеге асырылады. 3. Оқушыларды топтарға біріктіру.
|
Психологиялық ахуал қалыптастыру Проблемалық сұрақ қою. Оқушылар жауабы - оқушылармен біріге отырып өткен тақырыптарға шолу жасау. Бөлек оқушылардың әңгімелерін талқылау Сабақтың тақырыбына шығу. Презентациядағы слайдтар арқылы
|
Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. |
Оқулық, жұмыс дәптері Түрлі түсті стикерлер (Қазіргі жағдайда) ДК экраны |
|
Жаңа сабаққа кіріспе 5мин |
Миға шабуыл: Нәруыз неден түзіледі? Нәруыздың ең қарапайым құрылымдық бірлігі не? Нәруыздың құрылымдық деңгейлері нешеу? Адам ағзасы нәруызды тағам арқылы алады. Егер тағамда нәруыз жетіспесе, қандай өзгерістер болуы мүмкін? |
Миға шабуыл: Нәруыз неден түзіледі? Нәруыздың ең қарапайым құрылымдық бірлігі не? Нәруыздың құрылымдық деңгейлері нешеу? Адам ағзасы нәруызды тағам арқылы алады. Егер тағамда нәруыз жетіспесе, қандай өзгерістер болуы мүмкін? |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» «Керемет!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру |
презентация |
|
Сабақтың ортасы Жұптық жұмыс 5 мин . |
Жұптық жұмыс
тапсырмасы: өмір үшін
нәруыздардың ролін сипаттаңыздар |
Оқушылар жұптық жұмыс тапсырмасын орындайды өмір үшін
нәруыздардың ролін сипаттайды |
Дескриптор: өмір үшін нәруыздардың ролін сипаттайды
ҚБ: |
Презентация Оқулық Таратпа материалдар |
|
Топтық жұмыс 15мин |
Топтық жұмыс нәруыздың әр түрлі құрылымдарының пішінін анықтайтын факторларды атаңдар және сипаттаңдар І топ І реттік құрылым
ІІ топ ІІ реттік құрылым
ІІІ топ ІІІ реттік құрылым
ІV топ ІV реттік құрылым
Құндылық: әділдік және жауапкершілік әр адамның еңбегін мен қадір-қасиетін әділ бағалау, оның жеке басына құрмет көрсету және қарым-қатынаста сыпайылық таныту қағидаттарын басшылыққа ала білу |
Оқушылар топта жұмыс жасайды нәруыздың әр түрлі құрылымдарының пішінін анықтайтын факторларды атайды және сипаттайды І топ І реттік құрылым
ІІ топ ІІ реттік құрылым
ІІІ топ ІІІ реттік құрылым
ІV топ ІV реттік құрылым Құндылық: әділдік және
жауапкершілік
әр адамның еңбегін мен қадір-қасиетін әділ бағалау, оның жеке басына құрмет көрсету және қарым-қатынаста сыпайылық таныту қағидаттарын басшылыққа ала білу;
|
Дескриптор: нәруыздың әр түрлі құрылымдарының пішінін анықтайтын факторларды атайды
.ҚБ:
|
Оқулық Таратпа материалдар |
|
Жеке жұмыс 10 мин |
Жеке
жұмыс:
1. Нәруыздардың
құрылымы 2 Функционалдық сауаттылыққа тапсырма ЖИ арқылы Мәтін Жапондықтардың ұзақ өмір сүруінің себептерінің бірі-олардың тамаққа теңіз өнімдерін кеңінен қолдануында. Олардың құрамындағы қанықпаған майлар құрамы маңызды май қышқылдары мен майда еритін витаминдердің көп мөлшерін қамтиды Маңызды май қышқылдары да, майда еритін витаминдер де қажетті диетаның маңызды компоненттері.Ол адамның денсаулығын сақтау және оның өмірін ұзартады Сұрақ 1.Ол қандай ақуыздан
тұрады? Құндылық: әділдік және жауапкершілік тапсырманы жоспарланған мерзімге сәйкес уақытылы және сапалы орындау.. ЕББҚ
тапсырмасы Нәруыз молекуласындағы
байланыс түрі: Нәруыздың қай құрылымдық деңгейінде сутектік байланыс түзіледі? |
Оқушылар жеке жеке орындайды 1.
Нәруыздардың құрылымы 2 Функционалдық сауаттылыққа тапсырма ЖИ арқылы Мәтін Жапондықтардың ұзақ өмір сүруінің себептерінің бірі-олардың тамаққа теңіз өнімдерін кеңінен қолдануында. Олардың құрамындағы қанықпаған майлар құрамы маңызды май қышқылдары мен майда еритін витаминдердің көп мөлшерін қамтиды Маңызды май қышқылдары да, майда еритін витаминдер де қажетті диетаның маңызды компоненттері.Ол адамның денсаулығын сақтау және оның өмірін ұзартады Сұрақ 1.Ол қандай ақуыздан
тұрады? Құндылық: әділдік және жауапкершілік тапсырманы жоспарланған мерзімге сәйкес уақытылы және сапалы орындау.. Нәруыз молекуласындағы
байланыс түрі: Нәруыздың қай құрылымдық деңгейінде сутектік байланыс түзіледі? |
Дескриптор: өмір үшін нәруыздардың ролін сипаттайды-5 балл нәруыздың әр түрлі құрылымдарының пішінін анықтайтын факторларды атайды-5 балл Бағалау:10 балдық жүйе бойынша |
Таратпа материалдар Тақырып бойынша интернет желісін пайдаланып https://learningapps.org/watch?v=p3zvo2yuc25 |
|
Сабақтың соңы. Рефлексия 3мин |
Рефлексия
|
|
бүгінгі сабақты қаншалықты меңгергені туралы жазады |
Стикерлер |
|
Үйге тапсырма |
Үй тапсырмасы: Нәруыздар.Нәруыз молекулаларының құрылымы |
орындайды |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабак жоспары
Сабак жоспары
|
Бөлім: |
11.2 Тірі ағза химиясы |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы:11 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Нәруыздар.Нәруыз молекулаларының құрылымы |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
11.5.1.14 өмір үшін нәруыздардың ролін сипаттау; 11.5.1.16 нәруыздың әр түрлі құрылымдарының пішінін анықтайтын факторларды атау |
|
Сабақтың мақсаты: |
өмір үшін нәруыздардың ролін сипаттайды нәруыздың әр түрлі құрылымдарының пішінін анықтайтын факторларды атайды |
|
құндылықтар |
Құндылық: әділдік және жауапкершілік Құзыреттілік: қоғамға қызмет нәсіліне, жынысына, жасына, дініне және басқа да ерекшеліктеріне байланысты кемсітусіз барлық адамдар үшін тең құқықтар мен мүмкіндіктерді қамтамасыз ету қағидаттарын басшылыққа ала білу; әр адамның еңбегін мен қадір-қасиетін әділ бағалау, оның жеке басына құрмет көрсету және қарым-қатынаста сыпайылық таныту қағидаттарын басшылыққа ала білу; қаржылық, материалдық және уақыт ресурстарын ұтымды және ұқыпты қолдану; белгіленген стандарттардың, нормалар мен ережелердің сақталуын қамтамасыз ету және оған сәйкес әрекет ету; тапсырманы жоспарланған мерзімге сәйкес уақытылы және сапалы орындау.. |
|
|
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі /Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 7 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда шаттық шеңбері жүзеге асырылады. 3. Оқушыларды топтарға біріктіру.
|
Психологиялық ахуал қалыптастыру Проблемалық сұрақ қою. Оқушылар жауабы - оқушылармен біріге отырып өткен тақырыптарға шолу жасау. Бөлек оқушылардың әңгімелерін талқылау Сабақтың тақырыбына шығу. Презентациядағы слайдтар арқылы
|
Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. |
Оқулық, жұмыс дәптері Түрлі түсті стикерлер (Қазіргі жағдайда) ДК экраны |
|
Жаңа сабаққа кіріспе 5мин |
Миға шабуыл: Нәруыз неден түзіледі? Нәруыздың ең қарапайым құрылымдық бірлігі не? Нәруыздың құрылымдық деңгейлері нешеу? Адам ағзасы нәруызды тағам арқылы алады. Егер тағамда нәруыз жетіспесе, қандай өзгерістер болуы мүмкін? |
Миға шабуыл: Нәруыз неден түзіледі? Нәруыздың ең қарапайым құрылымдық бірлігі не? Нәруыздың құрылымдық деңгейлері нешеу? Адам ағзасы нәруызды тағам арқылы алады. Егер тағамда нәруыз жетіспесе, қандай өзгерістер болуы мүмкін? |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» «Керемет!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру |
презентация |
|
Сабақтың ортасы Жұптық жұмыс 5 мин . |
Жұптық жұмыс
тапсырмасы: өмір үшін
нәруыздардың ролін сипаттаңыздар |
Оқушылар жұптық жұмыс тапсырмасын орындайды өмір үшін
нәруыздардың ролін сипаттайды |
Дескриптор: өмір үшін нәруыздардың ролін сипаттайды
ҚБ: |
Презентация Оқулық Таратпа материалдар |
|
Топтық жұмыс 15мин |
Топтық жұмыс нәруыздың әр түрлі құрылымдарының пішінін анықтайтын факторларды атаңдар және сипаттаңдар І топ І реттік құрылым
ІІ топ ІІ реттік құрылым
ІІІ топ ІІІ реттік құрылым
ІV топ ІV реттік құрылым
Құндылық: әділдік және жауапкершілік әр адамның еңбегін мен қадір-қасиетін әділ бағалау, оның жеке басына құрмет көрсету және қарым-қатынаста сыпайылық таныту қағидаттарын басшылыққа ала білу |
Оқушылар топта жұмыс жасайды нәруыздың әр түрлі құрылымдарының пішінін анықтайтын факторларды атайды және сипаттайды І топ І реттік құрылым
ІІ топ ІІ реттік құрылым
ІІІ топ ІІІ реттік құрылым
ІV топ ІV реттік құрылым Құндылық: әділдік және
жауапкершілік
әр адамның еңбегін мен қадір-қасиетін әділ бағалау, оның жеке басына құрмет көрсету және қарым-қатынаста сыпайылық таныту қағидаттарын басшылыққа ала білу;
|
Дескриптор: нәруыздың әр түрлі құрылымдарының пішінін анықтайтын факторларды атайды
.ҚБ:
|
Оқулық Таратпа материалдар |
|
Жеке жұмыс 10 мин |
Жеке
жұмыс:
1. Нәруыздардың
құрылымы 2 Функционалдық сауаттылыққа тапсырма ЖИ арқылы Мәтін Жапондықтардың ұзақ өмір сүруінің себептерінің бірі-олардың тамаққа теңіз өнімдерін кеңінен қолдануында. Олардың құрамындағы қанықпаған майлар құрамы маңызды май қышқылдары мен майда еритін витаминдердің көп мөлшерін қамтиды Маңызды май қышқылдары да, майда еритін витаминдер де қажетті диетаның маңызды компоненттері.Ол адамның денсаулығын сақтау және оның өмірін ұзартады Сұрақ 1.Ол қандай ақуыздан
тұрады? Құндылық: әділдік және жауапкершілік тапсырманы жоспарланған мерзімге сәйкес уақытылы және сапалы орындау.. ЕББҚ
тапсырмасы Нәруыз молекуласындағы
байланыс түрі: Нәруыздың қай құрылымдық деңгейінде сутектік байланыс түзіледі? |
Оқушылар жеке жеке орындайды 1.
Нәруыздардың құрылымы 2 Функционалдық сауаттылыққа тапсырма ЖИ арқылы Мәтін Жапондықтардың ұзақ өмір сүруінің себептерінің бірі-олардың тамаққа теңіз өнімдерін кеңінен қолдануында. Олардың құрамындағы қанықпаған майлар құрамы маңызды май қышқылдары мен майда еритін витаминдердің көп мөлшерін қамтиды Маңызды май қышқылдары да, майда еритін витаминдер де қажетті диетаның маңызды компоненттері.Ол адамның денсаулығын сақтау және оның өмірін ұзартады Сұрақ 1.Ол қандай ақуыздан
тұрады? Құндылық: әділдік және жауапкершілік тапсырманы жоспарланған мерзімге сәйкес уақытылы және сапалы орындау.. Нәруыз молекуласындағы
байланыс түрі: Нәруыздың қай құрылымдық деңгейінде сутектік байланыс түзіледі? |
Дескриптор: өмір үшін нәруыздардың ролін сипаттайды-5 балл нәруыздың әр түрлі құрылымдарының пішінін анықтайтын факторларды атайды-5 балл Бағалау:10 балдық жүйе бойынша |
Таратпа материалдар Тақырып бойынша интернет желісін пайдаланып https://learningapps.org/watch?v=p3zvo2yuc25 |
|
Сабақтың соңы. Рефлексия 3мин |
Рефлексия
|
|
бүгінгі сабақты қаншалықты меңгергені туралы жазады |
Стикерлер |
|
Үйге тапсырма |
Үй тапсырмасы: Нәруыздар.Нәруыз молекулаларының құрылымы |
орындайды |
|
|
шағым қалдыра аласыз


















