Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Сабақ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пән:Қазақ тіл 4-тарау «Сәулет өнері» Күні: Сынып: 3 |
Мектеп: Мұғалімнің аты-жөні: Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
|
|
|||||||
Сабақтақырыбы: |
Әкем – сәулетші |
|
|
|
|||||||
Оқуь мақсаттары: |
3.2.1.1 берілген тақырыпқа қатысты сөздерді табу және сөйлеу барысында қолдану; 3.5.1.5 үлгі бойынша сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап, жай сөйлем құрастыру |
|
|
|
|||||||
Сабақ мақсаттары: |
Оқушылардың барлығы:Сөйлеу барысында берілген тақырыпқа қатысты сөздерді қолданады. Оқушылардың көпшілігі:Суреттер мен сөздерді сәйкестендіру барысында «Кім не істейді?» сұрағына жауап береді. Оқушылардың кейбірі:Берілген сөздерді мағынасына қарай тіркестіріп, сөйлемдер құрастырады және «Сәулетші» / «Құрылысшы» мәтінін құрап айтады. |
|
|
|
|||||||
|
|
|
|||||||||
|
|
|
|||||||||
Бағалау критерийлері: |
Тақырыпқа қатысты сөйлеу барысында сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтайды. |
|
|
|
|||||||
Тілдік мақсат: |
Сәулет, сәулетші, құрылыс, құрылысшы, ғимарат, жаңа, қабат, көпқабатты Құрылысшы үй салады. Сәулетші жаңа үйдің жобасын жасайды. Бұл – жаңа ғимарат. Бұл – көпқабатты үй. |
|
|
|
|||||||
1) Сәулет – сәулетші, құрылыс – құрылысшы 2) Кім не істейді? – Құрылысшы үй салады. |
|
|
|
||||||||
Құндылықтарды дамыту: |
Өзіне және өзгелерге құрмет құндылығы жеке және топтық жұмыстар барысында сөйлеу, өзара бағалау мен рефлексия кезінде көрінеді. Интеллектуалдық құндылық сабаққа ынта қоюы мен тапсырмаларды белгіленген критерийлерге сәйкес орындауы барысында жүзеге асады. |
|
|
|
|||||||
Пәнаралықбайланыстар: |
Бейнелеу өнері |
|
|
|
|||||||
АКТ қолданудағдылары: |
PowerPoint таныстырылымы, Active studio (active board) мүмкіндіктерін қолдану |
|
|
|
|||||||
Бастапқы білім: |
«Мамандық» тақырыбы бойынша 1-2-сыныптарда меңгерген сөздерін естеріне түсіреді. (Әнші не істейді? Мұғалім ше?) |
|
|
|
|||||||
|
Сабақтың барысы |
|
|
|
|
|
|||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
|
|||||||
Сабақтың басы |
Қызығушылықты ояту «Мозаика» әдісі арқылы топтарға біріктіру – 2 минут
Ой шақыру сұрақтары: (1 минут) Бұлар кімдер? Олар не істейді? Бұл не? Ол қандай? |
Топпен жұмыс |
|
|
|||||||
Сабақтың ортасы
|
Жаңа сөздермен жұмыс – 3 минут (96-бет) Мұғалім жаңа сөздерді дауыстап оқиды, оқушылар мұғалім соңынан қайталайды. (құрылыс, құрылысшы, сәулетші, ғимарат,жаңа, көпқабат)
1-тапсырма. (оқулық, 96-бет) Суреттер мен сөздерді сәйкестендіріп, сұрақтарға жауап беру барысында тірек сөздерді орынды қолданады. (6 минут)
Бұл не? (құрылыс) Бұл кім? (құрылысшы)Неше құрылысшы бар? (3 құрылысшы бар) Бұл не? (ғимарат) Ол қандай? (жаңа, көпқабатты) Мұғалім топтарға сурет пен тірек сөздері бар үлестірмелі қағаздарды таратып береді.Тапсырманы орындау жолын түсіндіреді. Оқушылар әр сөзді сәйкес суретпен бағыттама (стрелка) арқылы қосады және мұғалімнің сұрақтарына жауап береді. Топтардың тапсырманы орындауына 4 минут, топтық жұмысты қорғауына 1 минут беріледі. Бағалау «Бас бармақ» әдісі арқылы жүзеге асырылады.
2-тапсырма. (оқулықтағы 5-тапсырма) «Мина» ойыны – 10 минут 1.Мұғалім топтарға келесі үлестірмелі қағаздарды таратып береді: 2.Оқушылар топтарда сөздер мен суреттерді сәйкестендіріп, «Кім не істейді?» сұрағына жауап береді (5 минут) 3.Мұғалім оқушыларды шеңбер бойымен тұрғызып, ортаға «миналарды» тастайды (Құрылысшы не істейді? Мұғалім не істейді? т.с.с. сұрақтар жеке-жеке жазылған қағаздарды жұмырлап жерге тастайды). 1 оқушыны ортаға шығарып, көзін орамалмен байлайды. Аяғымен қай «минаға» тисе, сол сұраққа жауап береді. Бағалау «Шапалақ» әдісі арқылы жүзеге асырылады.
3-тапсырма – 11 минут(оқулықтағы 6-тапсырма, 99-бет) «Өз жұбыңды тап» ойыны Мұғалім оқушыларға оқулықтағы 6-тапсырмада берілген сөздерді жеке-жеке А4 форматты қағазға жазып, таратады. Тақта алдында тұрған оқушылар сөздерді тіркестіру үшін шеңбер бойымен тұрып, бір-бірінің сөздерін оқиды және жұптарын анықтайды. 1.Жұптасқан оқушылар өз сөздерін тіркестіріп, сөйлем құрастырады. 2.Сәулетшіге қатысты сөздері бар жұптар «Сәулетшілер» тобына, құрылысшыға қатысты сөздері бар жұптар «Құрылысшылар» тобына бірігеді және «Құрылысшы» / «Сәулетші» тақырыбына шағын мәтін құрып айтады. Мысалы: Әкем – құрылысшы. Ол үй жасайды. «Апорт» сауда үйін құрылысшылар жасады. 3.Бағалау дескрипторлар арқылы жүзеге асырылады. Бағалау |
Оқулықпен жұмыс
|
|
|
|||||||
Сабақтың соңы |
Рефлексия
Үй тапсырмасы:99 бет, 6- тапсырма Оқулық өлеңді жаттау |
|
|
|