Сабақ

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

ҚАШЫҚТАН ОҚЫТУ КЕЗІНДЕГІ САБАҚ ЖОСПАРЫНЫҢ ҮЛГІСІ

Мұғалімнің аты-жөні:

Сенгалиева СЖ

Пән/Сынып:

Математика 4-сынып, ІІІ тоқсан

Қай аптаның нешінші сабағы

І апта, 5-сабақ /85-сабақ/

Тарау немесе бөлім атауы:

3 (А)-Бөлім Қозғалысқа, түсімділікке берілген есептер

Сабақтың тақырыбы:

Есептер шығару

Оқу мақсаты:

4.5.1.2** есептерді шығаруда жұмысқа жіберілген уақыт, атқарылған жұмыс, өнімділік/егіннің түсімділігі, ауданы мен массасы/ жылдамдық, арақашықтық, уақыт шамалары арасындағы тәуелділігін пайдалану;

Бағалау критерийі:

Шамалар арасындағы тәуелділікке берілген есептерді талдайды және шығарады.

Есепті сызба/дөңгелек диаграмма,/график түрінде модельдейді

Саралап оқыту тапсырмалары

Ұжымдық жұмыс

Жаңа тақырыптың түсіндірілуі


Бірлескен жұмыс (1,2 тапсырма)

Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету

Жеке жұмыс

Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы

Уақыты

Кезеңдері

Тапсырма

Тапсырманың мақсаты

Бағалау

Ресурстар

5 минут



Ұйымдастыру










- Сәлеметсіз бе, 4-сынып оқушысы. Математика сабағына қош келдіңіз. - Бүгінгі сабағымызда шамалар арасындағы тәуелділікке берілген есептерді шығарамыз.

Оқулықтағы 1-тапсырмаға көңіл бөліңіз.

кестеде берілген тіктөртбұрыштың ауданын және периметрін табу формулаларын пайдаланып, есептеуді орында

Ені

25 м

28 см

36 дм

25 мм

Ұзындығы

16 м

35 см

78 дм

40 мм ?, 15 мм артық

Периметрі

82 см

126 см

228 дм

130 мм

Ауданы

400 м2

980 см2

2 808 дм2

1000 мм2

S = a * в; а = P : 2 – b; Р = (а + в) * 2; b = S : a;

Не меңгеретінін білу үшін

Есептерді шығаруда шамалар арасындағы тәуелділікті пайдалана алады:

Қалыптастырушы бағалау;

Жарайсың, Ақылдым, Керемет!

Слайд 1-3


4 минут

Жаңаны ашу

3 тапсырма Есепті шығар

Тіктөртбұрыш пішінді жер телімінің ұзындығы – 60 м, ені – 40 м. Қиярдың бір сортын өсірген кезде түсімділігі 16 кг/м2 болды. Бұл сортты түсімділігі ½-ге артық басқа сортпен ауыстырды. Жер телімінен қиярдың жаңа сортынан қанша килограмм жинап алынды?


ӨЗІҢДІ ТЕКСЕР

Шешуі: 1) 16 : 2 = 8 (кг/м 2 )

2) 16 + 8 = 24 (кг/м 2 )

3) 60 ∙ 40 = 2 400 (м2 )

4) 2 400 ∙ 24 = 57 600 (кг)

Жауабы: 57 600 кг қияр жинап алынды.


Жаңа тақырыпты меңгеру


түсімділік, аудан, түсім массасы; есепті график түрінде модельдеу






Слайд 4-6

8 минут



Тәжірибе



5 тапсырманы

А) Дәптеріңе берілген жылдамдық бойынша кестені толтыр. Кестені пайдаланып қозғалыс графигін сыз.

v = 15 км/сағ; 5 км/сағ


ӨЗІҢДІ ТЕКСЕР

t (сағ)

0

1

2

3

4

S (км)


15км/сағ

15км/сағ

15км/сағ

15км/сағ

S2 (км)


5 км/сағ

10 км/сағ

15 км/сағ

20 км/сағ


Дескриптор

- берілген жылдамдық бойынша кестені толтырады;

- кестені пайдаланып қозғалыс графигін сызады.

Жаңа тақырыпты тәжірибе арқылы меңгеру


Алған білімін қолдана алу



Бағалау критерийлерін ұсыну


* Нысандардың қозғалыс бағытының сызбасын құрады


Слайд 7-10











3 минут



Бекіту










Кері байланыс

Tапсырма Есепті шығар. Шәкірттің өнімділігін анықтау үшін төменде берілген сызбаны пайдалан.

Ұста мен оның шәкірті бірлесе жұмыс жасай отырып 2 сағатта 24 бөлшек жасайды. Егер ұстаның жұмыс өнімділігі шәкіртінен 3 есе артық екені белгілі болса, онда шәкірті жалғыз өзі 24 бөлшекті неше сағатта жасап бітіреді?


ӨЗІҢДІ ТЕКСЕР

24 : 2= 12 б/сағ (сағатына ортақ өнім)

12б/сағ : 4 = 3 б/сағ (Шәкірт еңбек өнімділігі)

24: 3 = 8 сағ

Жауабы: Шәкірт 24 бөлшекті 8 сағатта жасап болады


Дескриптор

- екі жұмысшының ортақ өнімділігін анықтайды;

- шәкірттің еңбек өнімділігін есептеп шығарады;

- шәкірттің жұмыс уақытын анықтайды;

- есептің жауабын жазады.


«Табыс сатысы» әдісі:

1 - баспалдағы. Мен.............. БІЛЕМІН

2 - баспалдағы. Мен.................. ТҮСІНЕМІН,

3 - баспалдағы. Мен............. ЖАСАЙ АЛАМЫН.

Тақырыпты меңгергенін анықтау


Өздік жұмыс жаңа тақырыпты пысықтауға бағытталған.

Бағалау критерийлерін ұсыну


Уақыт, атқарылған жұмыс, өнімділік шамаларының өзара тәуелділігін пайдаланады

Слайд 11-14



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
30.10.2025
54
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі