ҚАШЫҚТАН ОҚЫТУ КЕЗІНДЕГІ САБАҚ ЖОСПАРЫНЫҢ ҮЛГІСІ
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ
Сабақ
ҚАШЫҚТАН ОҚЫТУ КЕЗІНДЕГІ САБАҚ ЖОСПАРЫНЫҢ ҮЛГІСІ
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
Сенгалиева СЖ |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Пән/Сынып: |
Математика 4-сынып, ІІІ тоқсан |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Қай аптаның нешінші сабағы |
І апта, 5-сабақ /85-сабақ/ |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Тарау немесе бөлім атауы: |
3 (А)-Бөлім Қозғалысқа, түсімділікке берілген есептер |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Есептер шығару |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу мақсаты: |
4.5.1.2** есептерді шығаруда жұмысқа жіберілген уақыт, атқарылған жұмыс, өнімділік/егіннің түсімділігі, ауданы мен массасы/ жылдамдық, арақашықтық, уақыт шамалары арасындағы тәуелділігін пайдалану; |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі: |
Шамалар арасындағы тәуелділікке берілген есептерді талдайды және шығарады. Есепті сызба/дөңгелек диаграмма,/график түрінде модельдейді |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Саралап оқыту тапсырмалары |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Ұжымдық жұмыс Жаңа тақырыптың түсіндірілуі |
Бірлескен жұмыс (1,2 тапсырма) Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету |
Жеке жұмыс Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы |
||||||||||||||||||||||||||
|
Уақыты |
Кезеңдері |
Тапсырма |
Тапсырманың мақсаты |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||
|
5 минут |
Ұйымдастыру
|
- Сәлеметсіз бе, 4-сынып оқушысы. Математика сабағына қош келдіңіз. - Бүгінгі сабағымызда шамалар арасындағы тәуелділікке берілген есептерді шығарамыз. Оқулықтағы 1-тапсырмаға көңіл бөліңіз. кестеде берілген тіктөртбұрыштың ауданын және периметрін табу формулаларын пайдаланып, есептеуді орында
S = a * в; а = P : 2 – b; Р = (а + в) * 2; b = S : a; |
Не меңгеретінін білу үшін Есептерді шығаруда шамалар арасындағы тәуелділікті пайдалана алады: |
Қалыптастырушы бағалау; Жарайсың, Ақылдым, Керемет! |
Слайд 1-3
|
|||||||||||||||||||||||
|
4 минут |
Жаңаны ашу |
№3 тапсырма Есепті шығар Тіктөртбұрыш пішінді жер телімінің ұзындығы – 60 м, ені – 40 м. Қиярдың бір сортын өсірген кезде түсімділігі 16 кг/м2 болды. Бұл сортты түсімділігі ½-ге артық басқа сортпен ауыстырды. Жер телімінен қиярдың жаңа сортынан қанша килограмм жинап алынды?
ӨЗІҢДІ ТЕКСЕР Шешуі: 1) 16 : 2 = 8 (кг/м 2 ) 2) 16 + 8 = 24 (кг/м 2 ) 3) 60 ∙ 40 = 2 400 (м2 ) 4) 2 400 ∙ 24 = 57 600 (кг) Жауабы: 57 600 кг қияр жинап алынды.
|
Жаңа тақырыпты меңгеру
түсімділік, аудан, түсім массасы; есепті график түрінде модельдеу |
|
Слайд 4-6 |
|||||||||||||||||||||||
|
8 минут
|
Тәжірибе
|
№5 тапсырманы А) Дәптеріңе берілген жылдамдық бойынша кестені толтыр. Кестені пайдаланып қозғалыс графигін сыз. v = 15 км/сағ; 5 км/сағ
ӨЗІҢДІ ТЕКСЕР
Дескриптор - берілген жылдамдық бойынша кестені толтырады; - кестені пайдаланып қозғалыс графигін сызады. |
Жаңа тақырыпты тәжірибе арқылы меңгеру
Алған білімін қолдана алу
|
Бағалау критерийлерін ұсыну
* Нысандардың қозғалыс бағытының сызбасын құрады
|
Слайд 7-10
|
|||||||||||||||||||||||
|
3 минут
|
Бекіту
Кері байланыс |
Tапсырма Есепті шығар. Шәкірттің өнімділігін анықтау үшін төменде берілген сызбаны пайдалан. Ұста мен оның шәкірті бірлесе жұмыс жасай отырып 2 сағатта 24 бөлшек жасайды. Егер ұстаның жұмыс өнімділігі шәкіртінен 3 есе артық екені белгілі болса, онда шәкірті жалғыз өзі 24 бөлшекті неше сағатта жасап бітіреді?
ӨЗІҢДІ ТЕКСЕР 24 : 2= 12 б/сағ (сағатына ортақ өнім) 12б/сағ : 4 = 3 б/сағ (Шәкірт еңбек өнімділігі) 24: 3 = 8 сағ Жауабы: Шәкірт 24 бөлшекті 8 сағатта жасап болады
Дескриптор - екі жұмысшының ортақ өнімділігін анықтайды; - шәкірттің еңбек өнімділігін есептеп шығарады; - шәкірттің жұмыс уақытын анықтайды; - есептің жауабын жазады.
«Табыс сатысы» әдісі: 1 - баспалдағы. Мен.............. БІЛЕМІН 2 - баспалдағы. Мен.................. ТҮСІНЕМІН, 3 - баспалдағы. Мен............. ЖАСАЙ АЛАМЫН. |
Тақырыпты меңгергенін анықтау
Өздік жұмыс жаңа тақырыпты пысықтауға бағытталған. |
Бағалау критерийлерін ұсыну
Уақыт, атқарылған жұмыс, өнімділік шамаларының өзара тәуелділігін пайдаланады |
Слайд 11-14 |
|||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













