Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Сабақ "Бақылау жұмысы" 9-сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
Бақылау жұмысы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
567
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақтың тақырыбы: Мəтіндік процессор, құжаттың терезе түрін баптау, құжатты қарау тəртіптері, терезелерді бөлу, ретке келтіру. | ||
СЫНЫП: 10 Қоғ-гуман бағыт | Қатысқан оқушылар саны: | Қатыспаған оқушылар саны: |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары: | Мәтіндік процессор туралы түсінік алады. Құжаттың терезе түрін баптайды, терезелерді ретке келтіруді үйренеді. | |
Сабақтан күтілетін нәтиже:1-деңгей (білу, түсіну): | Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:Мәтіндік процессорды іске қосып, құжатты құрып, сақтай алады. | |
2-деңгей(қолдану, талдау): | Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:Құрал-саймандарды қолданып, редакторда мәтінді жаза алады. | |
3-деңгей(жинақтау, бағалау): | Оқушылардың кейбіреулері мынаны орындай алады: Құжаттың терезе түрін баптайды, алдын ала қарау режимін және терезелерді ретке келтіруді біледі. | |
Тілдік мақсат: | Сабақта қолданылатын термин сөздер:Мәтін, терезе, алмасу буфері, пішімдеу, меңзер (қазақ тілінде) Текст, окно, буфер обмена, форматирование, курсор (орыс тілінде)Text, window, copy buffer, formatting (ағылшын тілінде) | |
Ресурстар: | Компьютердің стандартты программалары, мәтіндік редактор MS Office , электронды оқулықтар | |
Пәнаралық байланыс: | Қазақ тілі, геометрия | |
Алдыңғы оқу: | Сканерленген мәтіндерді редакциялау, құжаттарды мәтіндік процессорға экспорттау. | |
САБАҚ ЖОСПАРЫ | ||
Сабақ барысы және жоспарланған уақыт | Берілетін тапсырмалар және қолданылатын әдістер | Бағалау критерийлері және жұмыс түрлері |
ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ3 минут | Сыныптың психологиялық ахуалын қалыптастыру. Оқушыларды сабақтың мақсатымен таныстыру.Оқушыларға компьютер кабинетіндегі қауіпсіздік ережелерін сақтауды ескерту. Оқушыларды топтарға біріктіру. | |
ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН СҰРАУ5 минут1-деңгей (білу, түсіну): | (Қажеттілігіне қарай әдіс қолдануға болады)ABBYY Fine Reader программасының қызметі қандай? | Дұрыс жауаптарға 1 балл қойылады. |
2-деңгей (қолдану, талдау): | Сәйкестендіріп тану үшін қандай программаларды біліу керек?ABBYY Fine Reader терезесінің құрылымын атаңдар? | Дұрыс жауаптарға 2 балл қойылады. |
3-деңгей (жинақтау, бағалау): | ABBYY Fine Reader-ға құжатты енгізу қанша кезеңнен тұрады?ABBYY Fine Reader программасында қазақша мәтінді қалай сәйкестендіріп тануға, экспорттауға болады? | Дұрыс жауаптарға 3 балл қойылады. |
ЖАҢА САБАҚ12 минут | (Қажеттілігіне қарай әдіс қолдануға болады) (Жаңа сабаққа дайындықпен келген оқушының қорғауын ұйымдастыру);Құжат жасау программаларының бірі–MS Word. Мәтін– компьютерлік алфавиттік символдардың тізбегі. Мәтіндік редактор–магниттік дискіде мәтіндік құжат құруға және оны өңдеуге арналған қолданбалы программа. Word программасында құжатты көрудің бірнеше режімі бар: беттің орналасуы,оқу режімі, Web-құжат, құрылым, Черновик, алдын ала қарау режімі.Жұмыс жасап отырған Word құжатының терезесін екіге бөлуге және бір мезгілде екі құжатпен жұмыс жасауға болады. Ол үшін: Түр (Вид) –Бөлу (Разделить) батырмасын басамыз.Бірнеше терезесі ашылған құжатпен жұмыс істеп отырсақ, осы құжатты рет-ретімен орналастыруға болады. Ол үшін:Түр–Барлығын ретімен орналастыру батырмасын басамыз. | |
САБАҚТЫ БЕКІТУ15 минут1-деңгей(білу, түсіну): | (Қажеттілігіне қарай әдіс қолдануға болды) 1.Мәтіндік процессордың қандай мүмкіндіктері бар?2.Мәтін дегеніміз не жіне қандай түрлері бар?3.Құжатты құрудың және сақтаудың жолдарын көрсет. | Жұптық жұмыс.Дұрыс жауаптарға 1 балл қойылады. |
2-деңгей(қолдану, талдау): | MS Office Word құжатын ашыңдар, құжатты Менің құжаттарым бумасына, 10-сынып бумасын құрып, «Менің құжатым» деп, файлд сақтаңдар. | Дұрыс жауаптарға 2 балл қойылады. |
3-деңгей(жинақтау, бағалау): | 1.Құжатты ашып, сызғыш орналастырыңдар.Құжатты түрлі режімде қарап шығыңдар. Құжатты жабыңдар.2.Жаңа құжат ашып екі түрлі атпен сақтаңдар және жинап қойыңдар.3.Түр(Вид) мәзірінен терезелер топтамасына өтіңдер. Терезені бөлу, Құжаттарды реттеу, Келесі терезеге өту бйрықтарын шертіп, құжаттардың орналасуын қараңдар. Құрылған құжаттарды жойыңдар.4.Жаңа құжат ашып, мәтін жазыңдар | Дұрыс жауаптарға 3 балл қойылады. |
ҮЙГЕ ТАПСЫРМА5 минут1-деңгей (білу, түсіну): | (Оқушыларға келесі сабаққа шолу жасату)«Лента» әдісі бойынша үй тапсырмасын беріледі.CTRL+N батырмалар үйлесімін қай кезде қолданамыз?Сақталған құжатты ашу жолын атаңдар.Құжатты көрудің қандай режімі бар? | Тапсырманы орындағанға «3» баға қойылады. |
2-деңгей(қолдану, талдау): | Құжатқа сызғышты қалай орналастырамыз және оның артықшылығы неде ?Экран масштабын қалай баптауға болады?Қарапайым құжат құрғанда қандай режіммен жұомыс жасаған қолайлы?Құжат терезесінің орналасу түрлерін атаңдар. | Тапсырманы орындағанға «4» баға қойылады. |
3-деңгей (Шығармашылыққа, ғылыми зерттеушілікке бағытталған тапсырмалар) | Жаңа құжат ашып, 75-беттегі Өзіңді тексер! тест сұрақтарына жауап жазып келу. | Тапсырманы орындағанға «5» баға қойылады. |
БАҒАЛАУ | 3-5 балл жинаған оқушыларға «3» баға қойылады.6-8 балл жинаған оқушыларға «4» баға қойылады.9-12 балл жинаған оқушыларға «5» баға қойылады. | |
КЕРІ БАЙЛАНЫС | КерібайланысТапсырманы орындау маған ұнады (ұнамады) __________________________________________________Ерекше қиын болды_________________________________Менің ойымша, оның себебі__________________________Ең қызықты болғаны________________________________Егер мен бұл тапсырманы тағы орындасам, келесілерді жасар едім_________________________________________Менің мұғалімге өтінішім___________________________ | |
Рефлексия | ||
Сабақтың мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімді болды? | ||
Сабақтың мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімсіз болды? | ||
Келесі сабақта өз жоспарыңызға қандай өзгерістер енгізген болар едіңіз? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)