«САБАҚ БАРЫСЫНДА СЫН ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУ ӘДІСІН ҚОЛДАНУ ТИІМДІЛІГІ»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

«САБАҚ БАРЫСЫНДА СЫН ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУ ӘДІСІН ҚОЛДАНУ ТИІМДІЛІГІ»

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұнай өнеркәсібі мұнай өндіруге және өңдеуге маманданған. Осы заманғы шаруашылықты мұнайсыз елестету мүмкін емес. Мұнай шикі күйінде пайдаланылмайды.Елімізде мұнайдың 14-ке жуық болашағы зор алаптары мен кен орындары белгілі. Газ өнеркәсібі Қазақстанның отын-энергетика кешенінің ең жас саласы. Қазақстанда газ мұнаймен бірге және табиғи түрде жеке кездеседі.
Материалдың қысқаша нұсқасы





Матова Улбулсин Утегеновна Ақтау қаласы. Маңғыстау облысы. №3 жалпы білім беру мектебі КММ. География пәні мұғалімі.

«САБАҚ БАРЫСЫНДА СЫН ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУ ӘДІСІН ҚОЛДАНУ ТИІМДІЛІГІ»

Күні

16.11.2018жыл. 5 күн.

Тақырыбы

§16 Қазақстанның мұнай-газ өнеркәсібі.

Жалпы мақсаты

1. Қазақстанның мұнай өнеркәсібіне сипаттама беру. 2. Мұнайдың бай қоры Каспий қайраңында екендігі жайлы түсінік қалыптастыру. 3. Мұнай-газ саласының еліміздің экономикалық дамуына әсері жайлы түсінік беру. 4. Газ өнеркәсібіне сипаттама беру.

Оқу нәтижесі

1.Қазақстанның мұнай өнеркәсібіне сипаттама бере алады. 2.Мұнайдың бай қоры Каспий қайраңында. 3.Мұнай-газ саласының еліміздің экономикалық дамуына әсері жайлы түсінік беру. 4. Газ өнеркәсібіне сипаттама беру.

Түйіндеме

Мұнай өнеркәсібі мұнай өндіруге және өңдеуге маманданған.

Осы заманғы шаруашылықты мұнайсыз елестету мүмкін емес.

Мұнай шикі күйінде пайдаланылмайды.Елімізде мұнайдың

14-ке жуық болашағы зор алаптары мен кен орындары белгілі.

Газ өнеркәсібі Қазақстанның отын-энергетика кешенінің ең жас саласы.

Қазақстанда газ мұнаймен бірге және табиғи түрде жеке кездеседі.

Ресурстар

Интерактивті тақта, интернет материалдары, топтық жұмыс тапсырмалары,

суреттер, сызбалар, постер.

Жаттығу

Топтарға а) Топтық жұмыс тапсырмалары тақтада көрсетілді;

б) Интерактивті тақта арқылы мәтінді көрсету; в) Ролдік ойын.

Уақыты

Тренер әрекеті

Тыңдаушылар әрекеті

Бағалау

Диференциация

0900-0905

Сәлемдесу, Топқа бөлу.

Суреттер бойынша бөлінеді

Топтағы оқушылардың қарым-қатынасын бақылайды


0905-0908

Психологиялық қолайлы ахуал орнату. «Бегемот»

Бейнебаянға қарап биді қайталау

Психологиялық қолайлы ахуал орнайды.


0908-0920

Мәтінмен жұмыс жасау

Оқылым. Оқулықтан тапсырмамен танысу.

Топтық жұмыстың нәтижесі бойынша сұрақтар.

Көмектесе алатындар бар ма?

0920-0935

Түсінгенін топ болып қорғау

Постер қорғау.

Топ болып қорғайды

Жауабына байланысты пікір айтылады.


Мұнай-газ қандай табиғат ресурстарына жатады?

0935-0940

Топтық талқылау

Өзара талқылайды

Оқушылардың белсенділігін бақылау.

Мұнайды өңдеген кезде не алынады?

0940-0945

Кері байланыс

Сабақ жайлы өз пікірлерін жазады.

Стикерге сабақ туралы өз ойларын жазады.

Формативті бағалау,өзін-өзі бағалау білімді қалыптас-тырады, ынталандырады.












Сабақ барысы:

Мұғалімнің әрекеті

Оқушы әрекеті

Топқа бөлу

Топқа бөлу. Суреттер арқылы топқа боледі.

Суреттердің ерекшеліктеріне қарап оқушылар төрт топқа бөлініп отырады.

Топ тапсырмалары

Топ тапсырмаларымен таныстыру.

I топ. Қазақстанның мұнай өнеркәсібіне сипаттама беру.

II топ. Мұнайдың бай қоры Каспий қайраңында.

III топ. Мұнай-газ саласының еліміздің экономикалық дамуына әсері жайлы түсінік беру.

IV топ. Газ өнеркәсібіне сипаттама беру.

Топ тапсырмаларымен оқып танысады.

Әңгімелеседі,

сұрақтар қояды,

пікір алысады,

ойларын толықтырады.



Оқушылардың жұмысын бақылайды. Сұрақтар қояды. Бағыт-бағдар береді.

Оқушылар постер жасайды.

Сергіту сәті.

Бейнежазба «Бегемот»

Бейнежазбаға қарап, би қимылдарын қайталайды.

Оқушылардың көңіл-күйлері жақсарады.

Постер қорғау

Сыныптағы ахуалды, оқушылардың жауаптарын мұқият бақылайды.

Топтар кезектесіп, берілген тақырып бойынша жасаған постерлерін тақтаға шығып қорғайды.

Күтілетін нәтиже

Қазақстанның мұнай өнеркәсібіне сипаттама бере алады.

Мұнайдың бай қоры Каспий қайраңында екендігі жайлы түсінік алады.

Мұнай-газ саласының еліміздің экономикалық дамуына әсері жайлы түсінік алады.

Газ өнеркәсібіне сипаттама бере алады.

Топ мүшелері басқа топ мүшелеріне

сұрақтар қояды.

Толық мәлімет алуға тырысады.

Жауаптарды егер қажет болса қайта толықтырады.

Рефлексия

Топ жұмыстарына баға беру. Бірін-бірі бағалау.

Топ басшысы алған ұпайларын топ мүшелері арасында жасаған жұмыстарына қарап бөлістіреді.Бағалау бетшесін толтыру.











Әдебиеттер: 1.Мұғалімдерге арналған нұсқаулық (ІІ-деңгей)

2. Интернет материалдары.

3. Қазақстанның экономикалық географиясы (9-сынып)

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.12.2018
404
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі