Сабақ және тамыр

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақ және тамыр

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге әдіс-тәсілдерді алмасу ретінде көмекші құрал ретінде керек.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Жаңаөзен қаласының

14 орта мектебінің

биология пәні мұғалімі

Жолдасбаева Зауре



Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Заттардың тасымалдануы

Мектеп:14 орта мектеп

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Жолдасбаева Зауре Конакбаевна

СЫНЫП:7

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

7:1:3:3 Сабақ және тамыр.Сабақтың ішкі құрылысы:қабық,камбий,сүрек,өзек.Тамыр аймақтары:бөліну,өсу,сору және өткізу аймақтары.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме)

7:1:3:3 Тамыр және сабақтың құрылысын,қызметтерін зерттеу.



Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар

-Ағаш сабағының қабаттары туралы білім қалыптасады.

-Тамыр қызметін түсінеді,тамыр аймақтарының атауларын біледі.

Басым бөлігі

-Ағаш сабақтарының қабаттарының,тамыр бөлімдерінің қызметін сипаттай алады.

-Ағаш сабақтарының қабаттары,тамыр бөлімдерінің қызметтерін ажырата алады.

Кейбір оқушылар

-Өсімдік сабағының тұрмыстағы,өндірістегі маңызы туралы жобасын ұсынады.

Бағалау критерийлері

-Ағаш сабағы қабығының қабаттарының атауын, ретін біледі, ажыратады.

-Сабақ қабаттардың қызметін айқындайды.

-Тамыр аймақтарын және орналасу ретін біледі.

-Тамыр аймақтарын ажыратып, қызметінің маңызын тұжырымдайды.

Дағдылар

Білу,түсіну, қолдану



Тілдік мақсаттар

Оқушыларды пікірталас,диалогтерге тарту (мысалы,белгілі әдістерді үйрете отырып,талқылау немесе талдау,сұрақ қоюда оқушыларды өз білімін нәтижелі пайдалануға ынтыландыру,сондай ақ оқушыларды диалогке қатысу үшін қажет бай сөздік қормен қамтамасыз ету).

Құндылықтарға баулу

-Бір-бірін құрметтеуге ,тыңдауға және қолдау көрсету дағдысын қалыптасады.

-Топтық жұмыс барысында ынтымақтастық және жауапкершілік сияқты қасиеттер қалыптасады.

-Топтық жұмыс барысында шапшаңдық қалыптасады.

Пәнаралық байланыс

Физика-осмостық қысым, диффузия, заттардың тасымалы,тамыр қысымы

Химия-жапырақтағы газ алмасу процесі

География-өсімдіктердің таралу аймағы

Алдыңғы білім

7:1:3:2 Заттар тасымалдануының тірі ағзалардың тіршілік әрекеті үшін маңызы.Заттардың тасымалдануына қатысатын тірі ағзалардың мүшелері мен мүшелер жүйесі.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған

Кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар


Сабақтың басы

2 мин










































































Сабақтың ортасы




Ұйымдастыру кезеңі.Сыныпты түгелдейді,топқа бөлінеді.


Тренинг «Жақсы қасиет»

Оқушылар шеңбер болып тұрады да өздерінің жағымсыз мінездерін сатып,жағымды мінездерін сатып алады. 2 мин


«Миға шабуыл» сұрақтары мен үй тапсырмасын пысықтаймын. 3 мин

1.Заттар тасымалы деген не?

2.Жануарларда заттар тасымалы қалай жүреді?

3.Өсімдіктерде заттар тасымалы қалай жүреді?

4.Жануарлар мен өсімдіктер жасушалары үшін қажет заттарды атаңдар?

5.Өсімдік ағзасына түсетін заттар қалай өзгереді?Олар қандай мүшелер арқылы ағзадан шығарылады?

6. Жануар ағзасына түсетін заттар қалай өзгереді?Олар қандай мүшелер мен жүйелер арқылы ағзадан шығарылады?

Бағалау критерийлері

Жануар және өсімдіктер ағзасындағы заттар тасымалына сипаттама береді.

Дескриптор

1.Жануар және өсімдік ағзасындағы заттар тасымалын біледі

2.Жануар және өсімдік ағзасында заттар тасымалының өзгеріске ұшырауын сипаттай алады?

3.Жануар және өсімдік ағзасындағы заттар тасымалының ажырата алады.


Сабақтың ішкі құрылысына және тамыр бөлімдері тақырыбына қысқаша видеоролик көрсетіледі. 2мин


1 тапсырма 6 мин

1топ Жұптық жұмыс

Сабақтың ішкі құрылысын жазың.



С абақ



2 топ Жұптық жұмыс

Қабықтың ішкі құрылысын жазың


Қ абық








3топ Жұптық жұмыс

Тамыр аймақтарын жазың.

Бағалау критерийлері

Сабақтың ішкі құрылысын сипаттай алады

Тамыр бөлімдерін сипаттай алады


Дескриптор

Ағаш сабағының қабаттарын атайды

Қабықтың құрылысын біледі

Тамыр аймақтарының орналасу ретін ажырата алады

Тамыр аймақтарын түсіне қарап ажырата алады.



2 тапсырма 6 мин

«Мозаика» әдісі


Ағаш сабағының қабаттарының қызметтеріне сипаттама берің.


Топтарға ағаш сабағының құрылысының суреті салынған қиылған парақшалар беріледі.Оқушылар мозаиканы суретке қарап құрастырады және арқа жағындағы сұрақтарға жауап береді.

1.Қабықтың қызметі қандай?

2.Камбий қандай қызмет атқарады?

3.Сүректің атқаратын қызметі қандай?

4.Өзек қандай қызмет атқарады?


Бағалау критерийлері

Ағаш сабағының қабаттарының қызметтерін сипаттай алады


Дескриптор

1.Ағаш сабағының қызметтерін сипаттайды.

2.Қабаттардың қызметтерін ажырата алады.



























https://youtu.be/LxHxfVv3aBE

https://youtu.be/8_6t_L1dbvc
















Оқулық А.Соловьева,

Б.Ибраимова, Ж.Алина

Алматы «Атамұра» 2017

68 бет





















en.ppt-online.org








































Сабақтың соңы


3 тапсырма


4 зертханалық жұмыс 10 мин


Тақырыбы:Сабақтың ішкі құрылысын зерттеу.

Мақсаты:Ағаш сабағының ішкі құрылысын қарау.

Құрал жабдықтар:Әртүрлі ағаштардың көлденең қимасы,лупа.


Оқушылар берілген ағаш қимасынан сабақтың қабаттарын табады,салыстырады,жылдық шеңберлерді табады,жасын анықтайды, қабаттардың қалыңдығы (жұқа,қалың) қарап оқулықтағы суретпен салыстырады.Қорытындысын зертханалық дәптерге жазады.


Бағалау критерийлері

Ағаш қимасынан қабаттарды табады,ажырата алады

Жылдық шеңберлерді сипаттай алады

Қорытындылай алады


Дескрипторлар

-Ағаш қимасынан қабаттарды табып,сипаттама береді

-Жылдық шеңберлердің қалыңдығына (жұқа,қалың) себебін біледі

Оқулықтағы суретпен салыстырады

Қорытындысын дәптерге жазады.


Сергіту сәті: «От шашу» 1мин


Қорытындылау 5 мин


4 тапсырма

Венн диаграммасы


Сабақ Тамыр





Бағалау критерийлері

Сабақ және тамыр бойымен заттардың қозғалысын сипаттай алады

Дескриптор

-Сабақ бойымен органикалық және су мен минералды заттардың қозғалуын біледі

-Тамыр арқылы топырақтан су және минералды заттардың сабаққа берілуін анықтайды.













myshared.ru

unfourok.ru



















Үйге тапсырма:Сабақ және тамыр тақырыбы бойынша тірек-сызба құрастыру. 1мин


Бағалау бетшесі 2 мин


Оқушының аты-жөн

Миға шабуыл

Сабақтың ішкі құрылысы

Қабықтың ішкі құрылысы

Тамыр аймақтары

Суреттер сөйлейді

Зертханалық жұмыс

Венн диаграммасы

Қорытынды ұпай





1ұпай

1ұпай

1ұпай

1ұпай

1ұпай

2ұпай

2ұпай

9ұпай

1.









2.









3.









4.









5.









6.









7.










Рефлексия 2мин

Сабақ соңында сенің көңіл күйің қандай?

































Қосымша ақпарат

Физика-осмостық қысым, диффузия, заттардың тасымалы,тамыр қысымын еске түсіреді

Химия-жапырақта газ алмасу үдерісі жүреді.

География-өсімдіктердің таралу аймағына байланысты құрғақшылық аймақтарда өсетін өсімдіктердің

тамырының су іздеп өте тереңге кететінін еске түсіреді.



Саралау – оқушыға

мейлінше қолдау

көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Қабілетті

оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Бағалау – оқушы білімін

тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс –

Денсаулық жəне қауіпсіздік,

АКТ-мен байланыс.

Құндылықтармен байланыс (тəрбие элементі).

Қабілеті жоғары оқушылар топта белсенді жұмыс жасай алады,берілген тапсырмалар баланың ойлау қабілетін

дамыта алады, суретке қарап өздігінен сипаттама бере алады,мозаиканы құрастыра алады,сабақ пен тамырды салыстыра алады. Топта белсенді жұмыс жасай алады.

Орта қабілетті оқушылар суретті сипаттай алады,жазбаша тапсырмаларға жауап бере алады,мозаиканы құрастыра алады,сұрақтарға жауап береді,венн диаграммасын орындау кезінде (сабақ пен тамырды салыстыруда)

қиналады.Қабілеті төмен оқушылар сұрақтарға жауап бере алады, мәтінмен танысып өз түсінгенін айтып бере алады

Оқушылар тапсырманы орындау

жылдамдығына қарап,түрлі-түсті жұлдызшалар беріледі.Өздерін бағалай алады, бір-бірін бағалай алады,топтарды бағалай алады.Мадақтама сөздер айтады

Бағалау бетшесі арқылы бағаланады


Физика,химия,география

Қауіпсіздік ережесін сақтай біледі

Интербелсенді тақтамен жұмыс

Бірлескен жұмыс

Сергіту жаттығулары арқылы миы демалады,қозғалыс жүзеге асады.

Рефлексия

Сабақтың мақсаты

мен оқу

міндеттері

орындалды ма?

Бүгін оқушылар

не үйренді?

Сабақ қалай өтті,

қандай деңгейде

өтті?

Жоспарланған

саралау жақсы

іске асты ма?

(тапсырмалар

сəйкес болды ма?)

Уақытты қалай

пайдаландым?

Жоспарыма

қандай өзгеріс енгіздім жəне

неге?

Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта

берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Сабақтың мақсаты мен міндеттері орындалады.

Бүгін оқушылар сабақтың және тамырдың ішкі құрылысын үйренеді.

Сабақ және тамырдың бөлімдерін ажырата білді.Сабақ және тамырдың атқаратын қызметтерін сипаттай біледі. Тапсырмалар балалардың білім деңгейлеріне сай алынған,сондықтан оны өз уақытында орындай алады.Тапсырмаларды бөлінген уақытта орындап үлгере алады.

Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)

1:Мозаика әдісін оқушылар қызығушылық пен орындады,топтар қозғалысқа түсті.

2:Ағаш сабағының қабаттарын өз қолдарына ұстап, қабаттарды ажыратуда пікірталасқа түсті.

Қандай екі нəрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту

мен оқуға қатысты)?

1:Мозаиканы топтар өздері құрастырып,келесі топтарға таратқанда;

2:Суретпен жұмыста аппликация түрінде алғанда;

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?

1:Визуалды көру (ағаш сабағын өз көзімен көру)

2:Қолымен ұстап көру (ағаш сабағын ұстап көріп сипаттау)

















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.01.2019
634
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі