Сабақтың
Басы
10
мин
|
(МК,
Ұ) Психологиялық ахуал
қалыптастыру.
«Кездесу»
ойыны
Шарты:Музыканың ырғағымен екі шеңбер
болып қарама-қарсы айнал. Музыка тоқтаған кезде, бір-біріне қарап,
сүйсіну, күдіктену, таңдану, сенімділік қасиеттерін ым-ишарамен
көрсет.
Кітапшалар арқылы
топқа бөлу
Шарты: Аяқталмаған тапсырмаларды
орындай отырып, шығарманың түрін анықтайды. (Өлең, жыр, әңгіме,
әннің жалғасын табу.)
Тапсырма. 1-топ:
Ақындар Жазғытұры қалмайды қыстың
сызы, Масатыдай құлпырар жердің
жүзі....
2-топ:
Жыршылар Әлди-әлди, ақ
бөпем, Ақ бесікке жат,
бөпем! Жылама, бөпем, жылама,
.......
3-топ:
Жазушылар Көксерек ауыл иттерімен бірге
қасқырларға шауып, ауыл малдарына жолатпай
қояды........
4-топ:Әншілер Желсіз түнде
жарық ай,
Сәулесі суда
дірілдеп,..........
Білім алушыларға
бағалау парағы
таратылады.
(Т) «Иә», « жоқ»
әдісі
Мақсаты: әдеби көркем шығармаларды
оқыту арқылы қазақтың рухани қазынасын меңгерту, коммуникативтік
дағдыларды қалыптастыру, сыни ойлауын
жетілдіру.
1-тапсырма: Тақтадағы суретке зер
сал.
-Балалар, тақтадағы кестеге
назар аударып, «иә», «жоқ» сөздеріне тұжырымдарды
сәйкестендір.
1-тапсырма.
Тұжырымдар
|
Иә
|
Жоқ
|
Ауыз әдебиетінің түрлерін
кішкентай кезімізден
білеміз.
|
|
|
Ауыз әдебиеті-ауызша тараған,
авторы белгісіз әдеби
шығармалар.
|
|
|
Мен биыл ауыз әдебиетінің бір
түрімен таныстым.
|
|
|
Ұлы адамдар да ертегі, жұмбақ,
жыр, аңыздарды тыңдап, айтып
өскен.
|
|
|
Ауыз әдебиеті- қазақ халқының
мәдени мұрасы.
|
|
|
Дескриптор
|
Балл
|
«Иә» сөзіне тұжырым
жасайды
|
3
|
«Жоқ» сөзіне тұжырым
жасайды
|
2
|
ЕБҚ (Ерекше білім
беру қажеттігі бар бала)
тапсырмасы.
( Дислексия.Сөздік қорын байыту, ауызша
сөйлеу дағдысын жетілдіру.)
Білу және түсіну.
Қолдану.
а) Неліктен «Ауыз
әдебиеті- өшпес мұра» деп аталады? Себебін
түсіндір.
Дескриптор
|
Балл
|
Ауыз әдебиеті- өшпес мұра деп
аталу себебін атайды
|
1
|
|
Музыканың ырғағымен екі шеңбер
болып қарама-қарсы айналады. Музыка тоқтаған кезде, бір-біріне
қарап, сүйсіну, күдіктену, таңдану, сенімділік қасиеттерін
ым-ишарамен
көрсетеді.
Өлең, жыр, әңгіме,
әннің жалғасын тауып, оларды жазатын адамды атап, топқа
бөлінеді. Әр топ ақылдаса отырып,
өздерінің топ басшысын
тағайындайды.
Тақтадағы кестеге
назар аударып, «Иә», «жоқ» сөздеріне тұжырымдар
жасайды.
.
«Ауыз әдебиеті-
өшпес мұра» деп аталу себебін ауызша өз ойын тұжырымдау арқылы
жеткізеді.
|
Мұғалімнің мадақтауы
«Жарайсың!»,
«Керемет!»,
«Тамаша!»
Бағалау парағына өзің-өзі
бағалайды.
|
Бағалау
парағы
|
Оқушының
аты-жөні:
|
Оқу сауаттылығын қалыптастыру
тапсырмалары
|
Топпен
жұмыс
|
Топпен
жұмыс
|
Өзіңдік
жұмыс
|
Жұппен
жұмыс
|
Балл
|
|
|
|
|
Оқулық,
кесте
|