9- алгебра
№38-7
Күні:
|
Тақырыбы |
§11.Арифметикалық прогрессияның алғашқы п мүшесінің қосындысының формуласы |
||
|
Сілтеме |
Алгебра 9- сынып, слайд «құрамында тригоном өрнек» ,Е-кітапхана №………….,электронды оқулық |
||
|
Жалпы мақсаты |
Арифметикалық прогрессия туралы жалпы түсінк қалыптастыру. Арифметикаклық прогрессияның айырымы, n-ші мүшесісінің формуласын меңгеАрифметикалық прогрессия айырымы мен n-ші мүшесінің формуласынан белгісізді есептеп таба білуге дғдыландыру |
||
|
Міндеттер |
Алған білімдерін есептер шығаруда қолдана білуге үйрету. Күнделікті өмірде қолдана білу, мәндерін ажырата білу |
||
|
Мұғалім үшін оқу нәтижелері |
Оқуға бағыт-бағдар беру; Топта жұмыс істеу арқылы аталған тақырыпты меңгеріп шығу; Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктерін жасау |
||
|
Әдіс- тәсілдер |
Жұпта жұмыс істеу, сыни тұрғыдан ойлау, өзін-өзі бағалау, топпен жұмыс, сұрақ-жауап, талдау, қорыту, деңгейлеп саралап оқыту |
||
|
Сабақтың түрі |
Аралас сабақ |
||
|
Сабақтың көрнекілігі |
тақырыпқа сай слайдтар, видеокамера, үлестірме парақтар, бағалау парағы, Е-кітапхана №1500, электрондық оқулық |
||
|
Күтілетін нәтиже |
Тригонометриялық функциялардың қос және жарты бұрыштарының формулалары мен келтіру,қосу формулаларын пайдаланып есептерді орындай білуге дағдланады |
||
|
Дарынды,үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс |
Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс: Математикалық диктант 1. Сан тізбегі дегеніміз ....... 2.Сан тізбегі.............. тәсілдерімен беріледі 3........... сан тізбегін арифметикалық прогрессия деп атаймыз 4.Арифметикалық прогрессияның айырымы деп .............санды айтамыз 5...........арифметикалық прогрессияның n-ші мүшесінің формуласы болады Дарынды оқушымен жұмыс. |
||
|
Сабақ кезеңдері Уақыты |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушылардың іс-әрекеті |
бағалау |
|
Сабақтың басталуын ұйымдастыру 5 мин |
Психологиялық көңіл-күйді реттеу. Мақсаты: жағымды эмоция орнату. Сәлеметсіздер ме құрметті оқушылар. Оқушыларды ң сабақққа қызығушылығын ояту,белсенділігін арттыру.Оқушыларды екі топқа бөлу. Сергіту сәті «Цифрлар құдіреті»,0-ден 9-ға дейін сандардан мысық пен тышқан бейнесін жасау |
Оқушылар сәлемдеседі Оқушылар тақтада орындайды |
Жақсы, жарайсыңдар |
|
БІЛУ Қажетті өткен тақырыпты қайталау 5 мин |
§11.Арифметикалық прогрессияның алғашқы п мүшесінің қосындысының формуласы.№182-ә
|
Үй тапсырмасына берілген тапсырманы айтады. Топтағы оқушылар бір-бірінің дәптерлеріндегі үй жұмысын тексеріп бір-бірлеріне баға қояды Үй-жұмысын тексеру. №383-Ә,б.Оқушылар мұғалімнің қойылған сұрақтарына жауап беріп сабақ тақырыбын,мақсатын ашады. Құрамында тригонометриялық функциялары бар өрнектерді түрлендіру.№389-в №390-б |
|
|
Түсіну. 10 мин |
|
Оқушылар түсінбеген сұрақтары болса қояды. |
Бесбұрыш,төртбұрыш,үшбұрышпен бағалау |
|
Қолдану Есептер шығару 10 мин |
А) №558 (аn) – ариф. прогрессия; (аn): 1, 2, 3, …, 1500 S1500-?
Б) (аn) – ариф. прогрессия; (аn): 1, 2, 3, … Sn = 210 n-?
|
Әр топтан жауап береді.Топпен бірігіп жұмыс жасайды.топтар бір-біріне көмектеседі.Тақатаға оқушы шығып есепті орындайды. |
Жарайсыңдар! Смайликтермен,бесбұрыш төртбұрыш үшбұрышпен бағалау |
|
Талдау 5 мин |
|
Оқушылар мәтінмен танысып теңдеу құру арқылы тақтада орындайды |
Жарайсыңдар! Смайликтермен,бесбұрышш төртбұрышш үшбұрышпен бағалау |
|
Жинақтау E-Learning. Е-кітапхана №............ мин |
№190 a) 4; 8;… арифметикалық прогрессияның қосындысы 112-ге тең болатындай неше мүшесін алу керек? Шешуі. Бер: {an }–арифметикалық прогрессия a1=4, a2=8, Sn=112 n=? d=8-4=4, an=a1+(n-1)d, 112=4+(n-1)*4, an=4n, Sn= ; S15= ; a15=a1+=14d; a15=; 2+14*3=44; S15= ; Жауабы: : a15=44; S15= 345 |
Оқушы тақтада орындайды |
Жарайсыңдар! Смайликтермен қошеметтеу |
|
Бағалау 3 мин Рефлексия 2 мин |
Оқушылардың жауап беру §11.Арифметикалық прогрессияның алғашқы п мүшесінің қосындысының формуласы.№191-ә №194-ә
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ жоспар "Арифметикалық прогрессияның алғашқы п мүшесінің қосындысының формуласы"
Сабақ жоспар "Арифметикалық прогрессияның алғашқы п мүшесінің қосындысының формуласы"
9- алгебра
№38-7
Күні:
|
Тақырыбы |
§11.Арифметикалық прогрессияның алғашқы п мүшесінің қосындысының формуласы |
||
|
Сілтеме |
Алгебра 9- сынып, слайд «құрамында тригоном өрнек» ,Е-кітапхана №………….,электронды оқулық |
||
|
Жалпы мақсаты |
Арифметикалық прогрессия туралы жалпы түсінк қалыптастыру. Арифметикаклық прогрессияның айырымы, n-ші мүшесісінің формуласын меңгеАрифметикалық прогрессия айырымы мен n-ші мүшесінің формуласынан белгісізді есептеп таба білуге дғдыландыру |
||
|
Міндеттер |
Алған білімдерін есептер шығаруда қолдана білуге үйрету. Күнделікті өмірде қолдана білу, мәндерін ажырата білу |
||
|
Мұғалім үшін оқу нәтижелері |
Оқуға бағыт-бағдар беру; Топта жұмыс істеу арқылы аталған тақырыпты меңгеріп шығу; Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктерін жасау |
||
|
Әдіс- тәсілдер |
Жұпта жұмыс істеу, сыни тұрғыдан ойлау, өзін-өзі бағалау, топпен жұмыс, сұрақ-жауап, талдау, қорыту, деңгейлеп саралап оқыту |
||
|
Сабақтың түрі |
Аралас сабақ |
||
|
Сабақтың көрнекілігі |
тақырыпқа сай слайдтар, видеокамера, үлестірме парақтар, бағалау парағы, Е-кітапхана №1500, электрондық оқулық |
||
|
Күтілетін нәтиже |
Тригонометриялық функциялардың қос және жарты бұрыштарының формулалары мен келтіру,қосу формулаларын пайдаланып есептерді орындай білуге дағдланады |
||
|
Дарынды,үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс |
Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс: Математикалық диктант 1. Сан тізбегі дегеніміз ....... 2.Сан тізбегі.............. тәсілдерімен беріледі 3........... сан тізбегін арифметикалық прогрессия деп атаймыз 4.Арифметикалық прогрессияның айырымы деп .............санды айтамыз 5...........арифметикалық прогрессияның n-ші мүшесінің формуласы болады Дарынды оқушымен жұмыс. |
||
|
Сабақ кезеңдері Уақыты |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушылардың іс-әрекеті |
бағалау |
|
Сабақтың басталуын ұйымдастыру 5 мин |
Психологиялық көңіл-күйді реттеу. Мақсаты: жағымды эмоция орнату. Сәлеметсіздер ме құрметті оқушылар. Оқушыларды ң сабақққа қызығушылығын ояту,белсенділігін арттыру.Оқушыларды екі топқа бөлу. Сергіту сәті «Цифрлар құдіреті»,0-ден 9-ға дейін сандардан мысық пен тышқан бейнесін жасау |
Оқушылар сәлемдеседі Оқушылар тақтада орындайды |
Жақсы, жарайсыңдар |
|
БІЛУ Қажетті өткен тақырыпты қайталау 5 мин |
§11.Арифметикалық прогрессияның алғашқы п мүшесінің қосындысының формуласы.№182-ә
|
Үй тапсырмасына берілген тапсырманы айтады. Топтағы оқушылар бір-бірінің дәптерлеріндегі үй жұмысын тексеріп бір-бірлеріне баға қояды Үй-жұмысын тексеру. №383-Ә,б.Оқушылар мұғалімнің қойылған сұрақтарына жауап беріп сабақ тақырыбын,мақсатын ашады. Құрамында тригонометриялық функциялары бар өрнектерді түрлендіру.№389-в №390-б |
|
|
Түсіну. 10 мин |
|
Оқушылар түсінбеген сұрақтары болса қояды. |
Бесбұрыш,төртбұрыш,үшбұрышпен бағалау |
|
Қолдану Есептер шығару 10 мин |
А) №558 (аn) – ариф. прогрессия; (аn): 1, 2, 3, …, 1500 S1500-?
Б) (аn) – ариф. прогрессия; (аn): 1, 2, 3, … Sn = 210 n-?
|
Әр топтан жауап береді.Топпен бірігіп жұмыс жасайды.топтар бір-біріне көмектеседі.Тақатаға оқушы шығып есепті орындайды. |
Жарайсыңдар! Смайликтермен,бесбұрыш төртбұрыш үшбұрышпен бағалау |
|
Талдау 5 мин |
|
Оқушылар мәтінмен танысып теңдеу құру арқылы тақтада орындайды |
Жарайсыңдар! Смайликтермен,бесбұрышш төртбұрышш үшбұрышпен бағалау |
|
Жинақтау E-Learning. Е-кітапхана №............ мин |
№190 a) 4; 8;… арифметикалық прогрессияның қосындысы 112-ге тең болатындай неше мүшесін алу керек? Шешуі. Бер: {an }–арифметикалық прогрессия a1=4, a2=8, Sn=112 n=? d=8-4=4, an=a1+(n-1)d, 112=4+(n-1)*4, an=4n, Sn= ; S15= ; a15=a1+=14d; a15=; 2+14*3=44; S15= ; Жауабы: : a15=44; S15= 345 |
Оқушы тақтада орындайды |
Жарайсыңдар! Смайликтермен қошеметтеу |
|
Бағалау 3 мин Рефлексия 2 мин |
Оқушылардың жауап беру §11.Арифметикалық прогрессияның алғашқы п мүшесінің қосындысының формуласы.№191-ә №194-ә
|
|
|
шағым қалдыра аласыз



















