Күні:
Баланың
аты-жөні:
Тақырыбы: Жемістер туралы білімін
пысықтау
Мақсаты: Тапсырмалар арқылы өткен
сандарды қайталау
Тәрбиелік
мақсаты: Жемістерді дұрыстап жуып,
күнделікті тұрмыста пайдалануға тәрбиелеу
Түзеу
мақсаты: Көріп, есте сақату қабілетін
дамыту, танымдық процестерін қалыптастыру, ірі-ұсақ моторикасын
ермексазбен жұмыс жасау арқылы дамыту
Көрнекілігі: жемістер, суреттер,
дидактикалық тапсырмалар, сиқырлы қап,
ермексаз
Барысы
Ұйымдастыру
бөлімі
Амандасу
тренингі
Қарым- қатынас амандасудан басталады. Ойын
интерактивті тақта арқылы жүргізіледі. Қатысушымен қарама-қарсы
тұрамыз. Исатай тақтаға қарайды. Егер тақтада
күлкі бейнеленсе, онда бір- бірімізге күлімсірей қараймыз,
қол бейнеленсе- қолымызды қысып амандасамыз, күн бейналансе- жақсы
ықыласпен сәлемдесеміз, жүрек бейнеленсе –
құшақтасамыз.
І. Танымдық әрекетін
дамыту
- Қане, Исатай алдымыздағы
ыдысқа қарайықшы, ыдыста нелер салынған?
- Алма, алмұрт, банан, жүзім,
өрік т.б
- Барлығын бір сөзбен қалай
атаймыз?
-
Жеміс
Сонымен бүгінгі сабағымыздың
тақырыбы «Жемістер». Сабақта жемістермен нақты танысу үшін жемістер
бағына барып жемістер теріп, әр түрлі тапсырмалар
орындаймыз.
ІІ. Сөйлеу тілін
дамыту
Жемістерді атымен атап
сипаттама беру
-Жарайсың, ендеше баққа барып
қандай жемістер өсетінін көрейік.
- Мына ағашта қандай жеміс
өсіп тұр?
-
Алма
- Тәтті ме, ащы
ма?
- Түсі
қандай?
- Алма жемісі бізге пайдалы
ма?
-
Жарайсың.
ІІІ.Ірі-ұсақ моторикасын
дамыту
Ермексазбен алманы
бейнелеу.
ІҮ. Қарапайым математикалық
қабілетін дамыту
Жарайсың. Тапсырманы жақсы
орындағаның үшін саған тағы жұлдызша берем
Исатай алмаларды тергенде бір
алманың артында сан болады, сол сандарды атап сұрақтарға жауап
беруің керек. Ендеше терейік, қандай сан бар екенін айтуға
ұмытпа.
1-тапсырма:
-Суретте неше кірпі
суреттелген?
-1
- Жарайсың кірпі не істеп
жатыр?
- Азығын тасып
жатыр.
- Кірпінің азығы не
екен?
-
Алма
- Неше алма алып бара
жатыр?
- Жарайсың. Тапсырманы жақсы
орындағаның үшін саған тағы бір жұлдызша
берем.
2-
тапсырма.
-
Өткен сандарды атау және
таңбасын жазу (1,2,3 ...)
-
Жемістерді түспен
сәйкестір
- Жарайсың. Тапсырманы жақсы
орындағаның үшін саған тағы жұлдызша беремін. Сен шаршаған боларсың
біз қызықты ойын ойнаймыз.
Ү. Ойын әрекетін
дамыту
«Сиқырлы қап»
ойыны
Ойын шарты: Қаптың ішінен бір
жемісті сипап сезу арқылы қолымен алып оның атын, дәмін, түсін,
пішінін айту керек.
Жақсы баққа барғың келе
ме?
-
Иә
-
Ендеше тағы қандай жеміс бар
екенін көрейік.
-
Мына ағашта не өсіп
тұр?
-
Банан
-
Түсі
қандай?
-
Пішіні
қандай?
-
Жарайсың , Исатай. Ендеше
терейік, қандай сан бар екенін айтуды
ұмытпа?
-
3
саны
3 –
тапсырма.
-
Бір жеміс тауралы өлең айту
керек (Алма)
Алма баққа
барайық,
Алма теріп
алайық.
Ең үлкенін
тәттісін.
Анамызға
сыйлайық.
-
Жемістерді ағаштарға
орналастыр. Жемістер бір түсте, бір пішінді, сандары да бірдей болу
керек.
ҮІ.
Қорытынды.
-
Исатай, саған баққа барып
жемістер терген ұнады ма?
-
Қандай жемістер
тердің?
-
Біз бүгін бақтан алма, банан,
алмұрт тердік, ал сен тағы қандай жемістерді білсің,
аташы?
ҮІІ.
Бағалау.
Сен бүгін сабаққа өте жақсы
қатысып көп жұлдызша жинадың. Жарайсың. Сабақ аяқталды. Сау
бол!
Тақырыбы: Ертегілер әлеміне
саяхат
Сабақтың
мақсаты:
-
Ертегі туралы білімін
күшейту
-
Сөйлеу мәдениетін, еркін
сөйлеп өз ойын дұрыс жеткізу
-
Сөздік қорын
дамыту
-
Еңбекке, татулыққа
тәрбиелеу
Әдіс-тәсілдері:
сұраққа жауап беру, сергіту
сәті, ән айту.
Психологиялық
дайындық
Сәлеметсің бе, Күн
Ана
Сәлеметсің бе, Жер
Ана
Сәлеметсің бе, Көгілдір
аспан
Сәлеметсің бе,
сен
Сәлеметсің бе,
мен
Бүгінгі біздің сабағымыз
өзгеше болады. «Ертегілер еліне» саяхатқа
барамыз.
Сергіту
сәті:
Мұрны
пұшық
Көзі
қысық
Өзі
пысық
Бұл
не?
-
Бұл
мысық
-
Аяжан, ертегі саған ұнады
ма?
-
Ұнады
-
Несімен
ұнады?
-
Мақта қыз бен мысық достасып ертегі соңы жақсы
болды.
-
Аяжан, осы ертегідегі кейіпкерлерді
аташы?
-
Мақта қыз, мысық, сиыр, ағаш, қыздар, дүкенші,
тауық, тышқан.
-
Кәне, есімізге түсірейікші бірінші мысық кімге
барды. Ретімен ертегі кейіпкерлерін орнына
қоямыз.
-
Ертегі соңында Аяжанның орындауында «Ертегілер
әлемі» әнімен
аяқтаймыз.