№66-20
Сынып: 10
Пән: алгебра
Күні: . .2015ж
Тақырыбы
15. Жуықтап есептеу
Сілтеме
Алгебра 10- сынып, слайдтар,Е-кітапхана № .,электронды оқулық
Жалпы мақсаты
Кез келген функцияның мәнін жуықтап есептеу формулалары арқылы анықтау.Формулаларды есеп шығаруда қолдану, білім, білік, дағдыларын дамыту. Тригонометриялық функциялардың мәнін жуықтап есептеу дағдысын қалыптастыру
Міндеттер
1 Кез келген функцияның мәнін жуықтап есептеу формулалары арқылы анықтауды меңгерту
2. Формулаларды есеп шығаруда қолдану, білім, білік, дағдыларын дамыту
3. Тригонометриялық функциялардың мәнін жуықтап есептеу дағдысын қалыптастыру
Мұғалім үшін оқу нәтижелері
Оқуға бағыт-бағдар беру;Топта жұмыс істеу арқылы аталған тақырыпты меңгеріп шығу;Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктерін жасау;
Әдіс- тәсілдер
Жұпта жұмыс істеу, сыни тұрғыдан ойлау, өзін-өзі бағалау, топпен жұмыс, сұрақ-жауап, талдау, қорыту, деңгейлеп саралап оқыту
Сабақтың түрі
практикалық сабақ
Сабақтың тегі
ІІ
Сабақтың көрнекілігі
тақырыпқа сай слайдтар, видеокамера, үлестірме парақтар, бағалау парағы,Е-кітапхана №1500, электрондық оқулық
Күтілетін нәтиже
1 Кез келген функцияның мәнін жуықтап есептеу формулалары арқылы анықтауды меңгереді
2. Формулаларды есеп шығаруда қолдану, білім, білік, дағдыларын дамыйды
3. Тригонометриялық функциялардың мәнін жуықтап есептеу дағдысы қалыптасады
Дарынды,үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс
Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс:
Дарынды оқушымен жұмыс.
Сабақ кезеңдері
Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
бағалау
Сабақтың басталуын ұйымдастыру
мин
Психологиялық көңіл-күйді реттеу. Мақсаты: жағымды эмоция орнату. Сәлеметсіздер ме құрметті оқушылар. Оқушылардың сабақққа қызығушылығын ояту,белсенділігін арттыру.Оқушыларды екі топқа бөлу.
Оқушылар сәлемдеседі
Оқушылар тақтада орындайды
Жақсы, жарайсыңдар
БІЛУ
Қажетті өткен тақырыпты қайталау. 5 мин
18 Жуықтап есептеу.№206-ә №207-в №208-в
Ойлан-жұптас әдісі бойынша үй-тапсырмасынбір-бірінікін тексереді. 18 Жуықтап есептеу.№206-ә №207-в №208-в
Түсіну.
10 мин
Оқушыла түсінбеген сұрақтары болса қояды.
Бесбұрыш,төртбұрыш,үшбұрышпен бағалау
Қолдану
Есептер шығару
10 мин
Әр топтан жауап береді.Топпен бірігіп жұмыс жасайды.топтар бір-біріне көмектеседі.Тақатаға оқушы шығып есепті орындайды.
Жарайсыңдар!
Смайликтермен,бесбұрыш төртбұрыш үшбұрышпен бағалау
Талдау 5 мин
Оқушылар мәтінмен танысып теңдеу құру арқылы тақтада орындайды
Жарайсыңдар!
Жинақтау
E-Learning.
Е-кітапхана№............ мин
Оқушы тақтада орындайды
Жарайсыңдар!
Смайликтермен қошеметтеу
Бағалау 3 мин
Рефлексия 2 мин
Оқушылардың жауап беру бойынша білімдерін бағалау.Үйге. 18 Жуықтап есептеу.№210-ә №211-ә