Материалдар / Сабақ жоспар математика

Сабақ жоспар математика

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қараша 2018
477
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: Мың көлемді сандар.Сабақтың мақсаты: а) оқушыларды үш таңбалы сандардың оқылуы, жазылуы, және салыстыруын меңгеру ә) бірінші класс, екінші класс бірліктерін ажырату б) есеп шығару, теңдіктердің мәнін табу.Сабақтың барысыПcихологиялық ахуал орнату.Оқушыларды психологиялық тұрғыдан сабаққа дайындау. Сабақтың осы кезеңінде мұғалім сыныптың барлық оушыларының сабаққа дайындығын тексереді, сабақтағы жұмысты ары қарай нәтижелі жүргізуге қажетті жағымды жағдай жасайдыТірек білімді белсендіруҰйымдастыру кезеңі: Оқушылардың дайындығын тексеру.Сабақтың мақсатымен таныстыру.
  • Мыналарды ата және жаз: а)10; ә) 100; б) 99; в) 999.
  • а) Арасында қалып қойған сандарды ата: 545, 546, 547, 548, 549, 550, 551, 552, 553, 554, 555, 556, 557, 558, 559, 560, 561, 562, 563, 564, 565.
ә) Ж: 564.б) Ж: 435. 3. Салыстыр: а) 384<385 749>649 3м 2дм 4см = 324см 600>598 758>738

ә) 592<596 635 <735 2м 3дм 5см = 235 см
  • 865>845
4.Мысалы а) 7; 70; 700 ә) 500, 300; 50, 30; 5,3.

5-6 тапсырма ауызша орындалады. Бірліктер, ондықтар және жүздіктер бірінші класты құрайды. Оны бірліктер класы деп атайды.

7. а) үш таңбалы; бірлікті; ондықты, жүздікті. ә) 999 = 900+90+9 б) 999+1 = 1000 4таңбалы сан Мың – екінші кластың, яғни мыңдар класының бірлігі.

8. Тез есептеп үйрен (49:7*5+1):9*3=12 (7*8+7):9*3:7=3 28:7*4:2*3:6=4 9. а)Есептерді шығар.

Жетісу – 300оқ. Шешуі: 300+100=400 Сарыарқа – 100оқ. артық Жауабы: 400 оқушы Сарыарқада барлығы неше оқушы?

Ақжайық – 400оқ Шешуі: 400-200= 200 Алтай – 200оқ кем Жауабы: 200 оқушы Алтайда барлығы неше оқушы? Сабақты қорыту. Рефлексия. Негізінде сабақтың соңында не білгені, қалай жұмыс жасалғаны жайлы қорытынды жасалады, әғни әр оқушы сабатың басында қойылған мақсатқа өзінің қандай үлес қосқанын, өзінің белсенділігін, сынап жұмысының тиімділігін, таңдалған жұмыс нысанының қызықтылығы мен пайдалылығын бағалайды. Оқушылар тізбек бойынша бір сөйлеммен жауап береді, ол сөйлем рефлексия экранында деп аталады. а)Оқушыларды бағалау. ә) Үйге тапсырма: №10, а) бөлігі













Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ