Материалдар / Сабақ жоспар Түбінде адам болаты бала 7-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сабақ жоспар Түбінде адам болаты бала 7-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Үзінділер арқылы кейіпкерді анықтайды. Шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекетіне талдау жасайды. Талдау негізінде кейіпкерлерді анықтап, образын сипаттайды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Ақпан 2021
495
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: «Түбінде адам болатын бала»

Мұғалімнің аты-жөні:

Күні:

СЫНЫП: 5

Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаттары:

5.Т/Ж3. Көркем шығармадағы образ. Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу.

Сабақ нәтижесі:

Үзінділер арқылы кейіпкерді анықтайды.

Шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекетіне талдау жасайды.

Талдау негізінде кейіпкерлерді анықтап, образын сипаттайды.

Ресурстар:

Оқулық, суреттер, топқп бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс.

Әдіс-тәсілдер:

«Сырлы қақпақ», «Дорба толы», «Сұрақ-жауап», «Фишбоун», «Бұл кім?», «Суретті тап», «Шығармашылық сағаты», «Жасырын сөздер».

Алдыңғы оқу:

Кейіпкерлер әлемі

Жоспарланған уақыт:

Сабақ барысы:

Оқушының қызметі:

Сабақтың басы

10 минут











Сабақтың ортасы








































































































Сабақтың соңы

.





Мұғалім оқушылармен амандасып, сынып тазалығын тексерді. Оқушыларды түгендеп, сабаққа дайындықтарын қадағалады.

Үй тапсырмасы: «Сандар сиқыры» әдісі. Кез келген сан аталады, сол сан жазылған қақпағы бар оқушы үй тапсырмасына жауап береді.


Топқа бөлу: «Сырлы қақпақ» әдісі. Оқушылар дорбадан қақпақ таңдап,жазылған сан бойынша топ атауына барады.

1-топ. «Бұл өмірдегі ең үлкен бақытыңыз бақытты балалық шағыңыз».

2-топ. «Балалық шаңы патшаның тағы».

3-топ. «Балалықтың әр күні балдай тәтті».


Қ/Б: «Дорба толы» әдісі арқылы бағалайды.


Қызығушылықты ояту. «Сұрақ жауап» әдісі.

1.Бердібек Соқпақбаевтің қандай шығармалары бар?

2.Әңгіме, хикаяттарының тақырыбы, идеясы қандай?


1-тапсырма. «Фишбоун» әдісі. Сұрақтарға топ болып жауап береді.


А) Сәйбек қарттың әңгімесі Қожаға қалай әсер етті? Неліктен?

Ә) Сәйбек пен Қожа арасындағы әзілді тауып, кезектесіп рөлге еніп оқыңдар.

Б)Қожаны не үшін жиналысқа салды? Оқиғаның шиеленісу тұсы бар ма? Бар болса, қай жерде деп ойлайсыңдар? Мәтіннен тауып оқыңдар.

В) «Түбінде адам болатын бала» деген пікірді айтқан кейіпкерге портрет жасаңдар.

2-тапсырма. «Бұл кім?» ойыны. Интербелсенді тақтадан кейіпкер портреті мен іс-әрекеті шығады. Оқушылар кім екенін анықтайды.

Кейіпкердің портреті мен іс-әрекеті

Бұл кім?

Кейіпкердің образын өз сөзіңізбен суреттеп сипаттаңыз

Ох, менің шашым! Қаттылығы, қайраттылығы шошқаның қылшығынан бір кем емес.



Ал бойымды біреулер орта бойлы дейді. Әжем болса, әкең тәрізді сұңғақ боласың дейді.



Біреулерді біреуге атыстырып, от тастап жүретін қу, сабақ үстінде сыбырлап-сыпсыңдағыш.




Дескриптор:

-Үзінділердің қай кейіпкерге қатысты екенін анықтайды;

-Кейіпкерлердің образын өз сөзімен сипаттайды.


С майликтер арқылы бағалайды.




3-тапсырма. «Суретті тап» ойыны. Әр топқа кейіпкер беріледі. Топ кейіпкердің суреті бойынша оны сипаттап жазады. Келесі топ кім екенін анықтайды.


Портреті

Іс-әрекеті

Кейіпкер образы






Портреті

Іс-әрекеті

Кейіпкер образы






Портреті

Іс-әрекеті

Кейіпкер образы




Дескриптор:

- Суретке мұқият зер салып, кейіпкердің портретін(бет-әлпеті, киімі) сөзбен сипаттайды;

- Кейіпкердің іс-әрекетіне дәлел келтіреді.


Қ/Б. Жұлдызшалар арқылы бағалайды.


4-тапсырма. «Шығармашылық сағаты».

«Сенің адамгершілігің бар бала екендігіңе сенгенмін, Қожа!» деген тақырыпта шығармадағы тентек Қожаға хат жазыңдар. (50-60сөз)


Дескриптор:

-Тақырыпты ашады;

-Сөз көлемін сақтайды;

Қ/Б: «Дорба толы» әдісі.





Үйге тапсырма: 4-тапсырма. «Менің атым –Қожа» кинофильмінде басты рөлдерде ойнаған әртістерді берілген сызба арқылы сәйкестендіріп, олар туралы білетін мәліметтермен бөлісу.

6-тапсырма. Шығарма мәтінін хрестоматиядан толық оқып, көркемфильммен салыстыру.


Кері байланыс: «Жасырын сөздер» әдісі.

Менің сабақтан алған әсерім

Менің түйгенім





Оқушылар мұғаліммен амандасып, сабаққа дайындалды.



Оқушылар үй тапсырмасына «Сандар сиқыры» әдісі арқылы жауап берді.




Оқушылар «Сырлы қақпақ» әдісі бойынша дорбадан қақпақ түрлерін таңдап, жазылған сан арқылы топқа бөлінді.


I топ: 1,5,7,22,8,9,4,10,20

ІІ топ: 2,11,3,6,19,13,17,22,16

ІІІ топ: 18,12,14,15,21,23,24,25


Қойылған сұрақтарға оқушылар «Сұрақ-жауап» әдісі арқылы жауап берді.


  1. Шығармалары: «Он алты жасар чемпион», «Бақыт жолы», «Бұлақ», «Алыстағы ауылда», «Балалық шаққа саяхат», «Дала жұлдызы», «Аяжан», «Қайдасың, Гауhар» «Менің атым- Қожа» т.б.

  2. Идеясы: Балалық шаққа саяхат. Қожа арқылы тәртіпке бағыттайды. Балалар туралы әңгіме, хикаят жазған.


1-тапсырма. «Фишбоун» әдісі. Сұрақтарға топ болып жауап берді.


А. Қожа өз әкесі туралы біліп, әзіл аралас болса да астарын түсіне білді.

Ә. Рөлге бөліп оқыды.

Б. Қожаның тәртібі туралы жиналыс өткізді. Бұл жиналысқа Қожаның өзі келіп қалғаны оқиғаның шиелінісіне алып келді.

В. Ол өзін тәрбиелей алатын, өзгеріс енгізе алады.


2-тапсырма. «Бұл кім?» ойыны. Интербелсенді тақтадан кейіпкер портреті мен іс-әрекеті шығады. Оқушылар кім екенін анықтады.

Кейіпкердің портреті мен іс-әрекеті

Бұл кім?

Кейіпкердің образын өз сөзіңізбен суреттеп сипаттаңыз

Ох, менің шашым! Қаттылығы, қайраттылығы шошқаның қылшығынан бір кем емес.

Сұлтан

Ол сотқар, бұзық .

Ал бойымды біреулер орта бойлы дейді. Әжем болса, әкең тәрізді сұңғақ боласың дейді.

Қожа

Ол қамқор, сотқар әрі ақылды.

Біреулерді біреуге атыстырып, от тастап жүретін қу, сабақ үстінде сыбырлап-сыпсыңдағыш.

Жантас

Бұзық, үнемі бәрін бүлдіріп жүреді.


3-тапсырма. «Суретті тап» ойыны. Әр топқа кейіпкер беріледі. Топ кейіпкердің суреті бойынша оны сипаттап жазды. Келесі топ кім екенін анықтады.


Қожа

Портреті

Іс-әрекеті

Кейіпкер образы

Көзі қара, шашы қатты, қара торы


Бәрін бүлдіреді, кейін өкінеді

Өзін еркін ұстайды


Жанар

Портреті

Іс-әрекеті

Кейіпкер образы

Көзі қара, шашы ұзын

Үнемі мейірімділік танытады

Ұяң, қамқор


Жантас

Портреті

Іс-әрекеті

Кейіпкер образы

Көзі кіші, сары бала

Бүлдіріпбұзып жүреді

Сотқар, жауыз.


4-тапсырма. «Шығармашылық сағаты».

«Сенің адамгершілігің бар бала екендігіңе сенгенмін, Қожа!» деген тақырыпта шығармадағы тентек Қожаға хат жаpды. (50-60сөз)

«Сенің адамгершілігің бар бала екендігіңе сенгенмін, Қожа!»

Сәлем, Қожа! Қалайсың? Сен басында ерке, ойын баласы едің. Алайда, сен әкең сияқты адамгершіліші мол адам екеніңе сенімім зор еді. Мен сені еліміздің азаматы боларыңа нық сенемін.

Жазған: Мұрат Әсем

2019жыл.


Оқушылар үйге берілген тапсырманы күнделіктеріне жазып алады.







Сабақ соңында барлық пікір тыңдалып, қорытынды жасалады.





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!