Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Сабақ жоспар Түбінде адам болаты бала 7-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақтың тақырыбы: «Түбінде адам болатын бала» |
Мұғалімнің аты-жөні: Күні: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
СЫНЫП: 5 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаттары: |
5.Т/Ж3. Көркем шығармадағы образ. Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ нәтижесі: |
Үзінділер арқылы кейіпкерді анықтайды. Шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекетіне талдау жасайды. Талдау негізінде кейіпкерлерді анықтап, образын сипаттайды. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ресурстар: |
Оқулық, суреттер, топқп бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Әдіс-тәсілдер: |
«Сырлы қақпақ», «Дорба толы», «Сұрақ-жауап», «Фишбоун», «Бұл кім?», «Суретті тап», «Шығармашылық сағаты», «Жасырын сөздер». |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы оқу: |
Кейіпкерлер әлемі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланған уақыт: |
Сабақ барысы: |
Оқушының қызметі: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 10 минут Сабақтың ортасы Сабақтың соңы .
|
Мұғалім оқушылармен амандасып, сынып тазалығын тексерді. Оқушыларды түгендеп, сабаққа дайындықтарын қадағалады. Үй тапсырмасы: «Сандар сиқыры» әдісі. Кез келген сан аталады, сол сан жазылған қақпағы бар оқушы үй тапсырмасына жауап береді. Топқа бөлу: «Сырлы қақпақ» әдісі. Оқушылар дорбадан қақпақ таңдап,жазылған сан бойынша топ атауына барады. 1-топ. «Бұл өмірдегі ең үлкен бақытыңыз бақытты балалық шағыңыз». 2-топ. «Балалық шаңы патшаның тағы». 3-топ. «Балалықтың әр күні балдай тәтті». Қ/Б: «Дорба толы» әдісі арқылы бағалайды. Қызығушылықты ояту. «Сұрақ жауап» әдісі. 1.Бердібек Соқпақбаевтің қандай шығармалары бар? 2.Әңгіме, хикаяттарының тақырыбы, идеясы қандай? 1-тапсырма. «Фишбоун» әдісі. Сұрақтарға топ болып жауап береді. А) Сәйбек қарттың әңгімесі Қожаға қалай әсер етті? Неліктен? Ә) Сәйбек пен Қожа арасындағы әзілді тауып, кезектесіп рөлге еніп оқыңдар. Б)Қожаны не үшін жиналысқа салды? Оқиғаның шиеленісу тұсы бар ма? Бар болса, қай жерде деп ойлайсыңдар? Мәтіннен тауып оқыңдар. В) «Түбінде адам болатын бала» деген пікірді айтқан кейіпкерге портрет жасаңдар. 2-тапсырма. «Бұл кім?» ойыны. Интербелсенді тақтадан кейіпкер портреті мен іс-әрекеті шығады. Оқушылар кім екенін анықтайды.
Дескриптор: -Үзінділердің қай кейіпкерге қатысты екенін анықтайды; -Кейіпкерлердің образын өз сөзімен сипаттайды. С майликтер арқылы бағалайды.
3-тапсырма. «Суретті тап» ойыны. Әр топқа кейіпкер беріледі. Топ кейіпкердің суреті бойынша оны сипаттап жазады. Келесі топ кім екенін анықтайды.
Дескриптор: - Суретке мұқият зер салып, кейіпкердің портретін(бет-әлпеті, киімі) сөзбен сипаттайды; - Кейіпкердің іс-әрекетіне дәлел келтіреді. Қ/Б. Жұлдызшалар арқылы бағалайды. 4-тапсырма. «Шығармашылық сағаты». «Сенің адамгершілігің бар бала екендігіңе сенгенмін, Қожа!» деген тақырыпта шығармадағы тентек Қожаға хат жазыңдар. (50-60сөз) Дескриптор: -Тақырыпты ашады; -Сөз көлемін сақтайды; Қ/Б: «Дорба толы» әдісі. Үйге тапсырма: 4-тапсырма. «Менің атым –Қожа» кинофильмінде басты рөлдерде ойнаған әртістерді берілген сызба арқылы сәйкестендіріп, олар туралы білетін мәліметтермен бөлісу. 6-тапсырма. Шығарма мәтінін хрестоматиядан толық оқып, көркемфильммен салыстыру. Кері байланыс: «Жасырын сөздер» әдісі.
|
Оқушылар мұғаліммен амандасып, сабаққа дайындалды. Оқушылар үй тапсырмасына «Сандар сиқыры» әдісі арқылы жауап берді. Оқушылар «Сырлы қақпақ» әдісі бойынша дорбадан қақпақ түрлерін таңдап, жазылған сан арқылы топқа бөлінді. I топ: 1,5,7,22,8,9,4,10,20 ІІ топ: 2,11,3,6,19,13,17,22,16 ІІІ топ: 18,12,14,15,21,23,24,25 Қойылған сұрақтарға оқушылар «Сұрақ-жауап» әдісі арқылы жауап берді.
1-тапсырма. «Фишбоун» әдісі. Сұрақтарға топ болып жауап берді.
А. Қожа өз әкесі туралы біліп, әзіл аралас болса да астарын түсіне білді. Ә. Рөлге бөліп оқыды. Б. Қожаның тәртібі туралы жиналыс өткізді. Бұл жиналысқа Қожаның өзі келіп қалғаны оқиғаның шиелінісіне алып келді. В. Ол өзін тәрбиелей алатын, өзгеріс енгізе алады. 2-тапсырма. «Бұл кім?» ойыны. Интербелсенді тақтадан кейіпкер портреті мен іс-әрекеті шығады. Оқушылар кім екенін анықтады.
3-тапсырма. «Суретті тап» ойыны. Әр топқа кейіпкер беріледі. Топ кейіпкердің суреті бойынша оны сипаттап жазды. Келесі топ кім екенін анықтады.
4-тапсырма. «Шығармашылық сағаты». «Сенің адамгершілігің бар бала екендігіңе сенгенмін, Қожа!» деген тақырыпта шығармадағы тентек Қожаға хат жаpды. (50-60сөз) «Сенің адамгершілігің бар бала екендігіңе сенгенмін, Қожа!» Сәлем, Қожа! Қалайсың? Сен басында ерке, ойын баласы едің. Алайда, сен әкең сияқты адамгершіліші мол адам екеніңе сенімім зор еді. Мен сені еліміздің азаматы боларыңа нық сенемін. Жазған: Мұрат Әсем 2019жыл. Оқушылар үйге берілген тапсырманы күнделіктеріне жазып алады. Сабақ соңында барлық пікір тыңдалып, қорытынды жасалады.
|