Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Сабақ жоспары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ФУТБОЛ САБАҒЫ
№7 КОНСПЕКТ-ЖОСПАР
Тақырыбы: Қозғалыстың бағыттарын өзгерту
Оқытушы: Қыдырова Н
Құрал-жабдық: ●Фишкалар ●Манишкалар ●Жылжымалы қақпалар ●№3, №4 доптар ●Конустар ●Айналу бағаналары
Тапсырмалар: ●Кеңістікте бағдар алуға үйрету ●Координациялық қабілеттерді дамыту.
Допты бақылаудың әдістерімен таныстыру. Дәрістің ұзақтығы: 45 минут
№ р/с |
Сабақ мазмұны |
Мөлшерлеу |
Ұйымдастыру-әдістемелік нұсқаулар |
Дайындық бөлімі 8 минут
Орнында және қозғалыстағы жалпыдамытушылық жаттығулар
|
8 мин |
|
Негізгі бөлім 35 минут
«САҚИНА БИЛЕУШІСІ» ОЙЫНЫ |
12 мин |
Тапсырма: координациялық
қабілетті дамыту, допты корпуспен жабу және бұрылуға үйрету.
Оқытушы аяқтың ішкі және сыртқы жағымен, үстімен және табанымен
допты бақылаудың түрлі әдістерін көрсетеді де, осы тәсілдерді
команда бойынша орындауды сұрайды. Ойыншылар бұл тәсілдерді
меңгерген соң, оқытушы ойынды бастайды. |
ТЕХНИКАЛЫҚ КЕШЕН |
8 мин |
Тапсырма: допты аяқтың үстінің іші-сыртымен бақылау, «табанмен» доппен бұрылысқа үйрету. Координациялық қабілетті дамытуға әсер ету. Мазмұны: алаңда фишкалар мен конустардан геометриялық фигуралар қойылған. Ойыншылар доппен сағат тілі бойынша, сосын сағат тіліне қарсы бағыт өзгертіп жүруі керек. Талабы: әрбір адымда бір рет допқа тию, басы көтеріңкі, доппен жүргенде фишкағтимей, фишкадан алыс тұрған аяқпен жүргізу. Сағат тіліне қарсы – оң аяқпен, сағат тілімен – сол аяқпен. Қимылдың бағытын өзгерту доппен бұрылу арқылы табанмен жылжыту арқылы бұрылу. |
ФУТБОЛ ОЙЫНЫ 3х3, 4х4 + қақпашылар |
15 мин |
3х3, 4х4 + қақпашылар. 15 мин. Тапсырма: допты бақылаудың техникалық дағдыларын бекіту. Ойын барысында ойыншылардың кеңістіктегі бағдар алуымен таныстыру. Мазмұны: 20 м х 20м мөлшеріндегі алаңда аз құраммен еркін ойын (20х40 м стандартты алаңның ½ бөлігі). Қақпа мөлшері 1м х 1,5м. Талабы: допты қабылдағанда бір рет тиіп соқпай, техникалық тәсіл қолдану: «адымдап» допты жүргізу, ойыншыдан допты алып бұрылып бос кеңістікке кетіп қалу, ойынның жоғары оңтайлы эмоциялық күйі мен қуанышты ұстау |
Қорытынды бөлім Аяң-жортақпен жүгіру, жүру. Икемділік. |
2 мин |
|
ФУТБОЛ САБАҒЫ
№2 КОНСПЕКТ-ЖОСПАР
Тақырыбы:Допты бақылау
Оқытушы: Дүйсенбиева Н
Құрал-жабдық: ●Фишкалар ●Манишкалар ●Жылжымалы қақпалар ●№3, №4 доптар ●Конустар ●Айналу бағаналары
Тапсырмалар: ●Кеңістікте бағдар алуға үйрету ●Координациялық қабілеттерді дамыту.
Допты бақылаудың әдістерімен таныстыру. Дәрістің ұзақтығы: 45 минут
№ р/с |
Сабақ мазмұны |
Мөлшерлеу |
Ұйымдастыру-әдістемелік нұсқаулар |
Дайындық бөлімі 8 минут
Орнында және қозғалыстағы жалпыдамытушылық жаттығулар
|
8 мин |
|
Негізгі бөлім 35 минут
«ҚҰБЫЖЫҚ ЖАҚЫНДАП КЕЛЕДІ» ОЙЫНЫ |
12 мин |
Орнында және қозғалыста допты бақылаудың әдістерімен таныстыру. Мазмұны: Оқытушы аяқтың ішкі және сыртқы жағымен, үстімен және табанымен допты бақылаудың түрлі әдістерін көрсетеді де, осы тәсілдерді команда бойынша орындауды сұрайды. Оқушылар бұл тәсілдерді меңгерген соң, оқытушы 20х20 метр болатын квадрат аумағына кіріп, құбыжық сияқты бас салып оқушыларға жүгіреді. Оқытушы ойыншыға жақындағанда ол допты бақылауын жоғалтпай, доппен бірге бос кеңістікке қарай жылжуы керек. Талабы: допты бақылауды жоғалтпау керек. |
ТЕХНИКАЛЫҚ КЕШЕН |
8 мин |
Тапсырма: техникалық элементтермен таныстыру: допты домалату, жүргізу. Мазмұны: оқушылар допты бақылау тәсілдерімен танысады. Орнында және қозғалыста техникалық элементтерді орындайды. Талабы: әрбір адамда допқа тиіп, допты алысқа жібермеуі керек. |
ФУТБОЛ ОЙЫНЫ 3х3, 4х4 + қақпашылар ойыншыдан допты алып бұрылып бос кеңістікке кетіп қалу, ойынның жоғары оңтайлы эмоциялық күйі мен қуанышты ұстау. |
15 мин |
3х3, 4х4 + қақпашылар. . Тапсырма: допты бақылаудың техникалық дағдыларын бекіту. Ойын барысында ойыншылардың кеңістіктегі бағдар алуымен таныстыру. Мазмұны: 20 м х 20м мөлшеріндегі алаңда аз құраммен еркін ойын (20х40 м стандартты алаңның ½ бөлігі). Қақпа мөлшері 1м х 1,5м. Талабы: допты қабылдағанда бір рет тиіп соқпай, техникалық тәсіл қолдану: «адымдап» допты жүргізу, ойыншыдан допты алып бұрылып бос кеңістікке кетіп қалу, ойынның жоғары оңтайлы эмоциялық күйі мен қуанышты ұстау |
Қорытынды бөлім Аяң-жортақпен жүгіру, жүру. Икемділік. |
2 мин |
|
ФУТБОЛ САБАҒЫ
№11 КОНСПЕКТ-ЖОСПАР
Тақырыбы: Қозғалыстың бағыттарын өзгерту
ОқытуҚыдырова Н
Құрал-жабдық: ●Фишкалар ●Манишкалар ●Жылжымалы қақпалар ●№3, №4 доптар ●Конустар ●Айналу бағаналары
Тапсырмалар: ●Кеңістікте бағдар алуға үйрету ●Координациялық қабілеттерді дамыту.
Допты бақылаудың әдістерімен таныстыру. Дәрістің ұзақтығы: 45 минут
№ р/с |
Сабақ мазмұны |
Мөлшерлеу |
Ұйымдастыру-әдістемелік нұсқаулар |
Дайындық бөлімі 8 минут
Орнында және қозғалыстағы жалпыдамытушылық жаттығулар
|
8 мин |
|
Негізгі бөлім 35 минут
Қаршыға » ОЙЫНЫ |
12 мин |
Орнында және қозғалыста допты бақылаудың әдістерімен таныстыру. Мазмұны: Оқытушы аяқтың ішкі және сыртқы жағымен, үстімен және табанымен допты бақылаудың түрлі әдістерін көрсетеді де, осы тәсілдерді команда бойынша орындауды сұрайды. Оқушылар бұл тәсілдерді меңгерген соң, оқытушы 20х20 метр болатын квадрат аумағына кіріп, құбыжық сияқты бас салып оқушыларға жүгіреді. Оқытушы ойыншыға жақындағанда ол допты бақылауын жоғалтпай, доппен бірге бос кеңістікке қарай жылжуы керек. Талабы: допты бақылауды жоғалтпау керек. |
ТЕХНИКАЛЫҚ КЕШЕН Талабы: «адымдап» допты алып жүру, қозғалыс бағыттарын өзгерту. Тапсырма: техникалық элементтермен таныстыру: «адымдап доппен жүру» және «табанмен доппен бұрылыс» жасау. Мазмұны: ойыншылар төрттіктерге бөлінеді. Доппен жүрген жұптар бір-біріне қарама-қарсы доппен жүреді. Допқа 5-7 рет тиген соң, бұрылып кететін немесе қарсы бағытқа жүретін өтірік соққы жасау қимылын жасау керек. Талабы: допқа әрбір қадамда тию, осы жаттығуды оң және сол аяқтармен орындау. |
8 мин |
Тапсырма: техникалық элементтермен таныстыру: допты домалату, жүргізу. Мазмұны: оқушылар допты бақылау тәсілдерімен танысады. Орнында және қозғалыста техникалық элементтерді орындайды. Талабы: әрбір адамда допқа тиіп, допты алысқа жібермеуі керек. Добы бар ойыншылар (қызылдар) «АВ» шебінен «CD» шебіне дейін доппен бірге өту керек. Сарыдағы ойыншы («қаршыға») олардың доптарын алаңның сыртына шығарып жіберуге тырысады. Добынан айырылған ойыншы сыртқа шығып, жонглер жасайды. Қаршыға тигізе алмай, соңында добымен қалған ойыншы жеңімпаз атанады. |
ФУТБОЛ ОЙЫНЫ 3х3, 4х4 + қақпашылар ойыншыдан допты алып бұрылып бос кеңістікке кетіп қалу, ойынның жоғары оңтайлы эмоциялық күйі мен қуанышты ұстау. |
15 мин |
Тапсырма: допты бақылаудың техникалық дағдыларын бекіту. Ойын барысында ойыншылардың кеңістіктегі бағдар алуымен таныстыру. Мазмұны: 20 м х 20м мөлшеріндегі алаңда аз құраммен еркін ойын (20х40 м стандартты алаңның ½ бөлігі). Қақпа мөлшері 1м х 1,5м. Талабы: допты қабылдағанда бір рет тиіп соқпай, техникалық тәсіл қолдану: «адымдап» допты жүргізу, ойыншыдан допты алып бұрылып бос кеңістікке кетіп қалу, ойынның жоғары оңтайлы эмоциялық күйі мен қуанышты ұстау |
Қорытынды бөлім |
2 мин |
Аяң-жортақпен жүгіру, жүру. Икемділік. |
ФУТБОЛ САБАҒЫ
№12 КОНСПЕКТ-ЖОСПАР
Тақырыбы: Қозғалыстың бағыттарын өзгерту
Оқытушы: Дүйсенбиева Н
Құрал-жабдық: ●Фишкалар ●Манишкалар ●Жылжымалы қақпалар ●№3, №4 доптар ●Конустар ●Айналу бағаналары
Тапсырмалар: ●Кеңістікте бағдар алуға үйрету ●Координациялық қабілеттерді дамыту.
Допты бақылаудың әдістерімен таныстыру. Дәрістің ұзақтығы: 45 минут
№ р/с |
Сабақ мазмұны |
Мөлшерлеу |
Ұйымдастыру-әдістемелік нұсқаулар |
Дайындық бөлімі 8 минут
Орнында және қозғалыстағы жалпыдамытушылық жаттығулар
|
8 мин |
|
Негізгі бөлім 35 минут
«Аңшы » ОЙЫНЫ |
12 мин |
Тапсырма |
ТЕХНИКАЛЫҚ КЕШЕН Талабы: әрбір адамда допқа тиіп, допты алысқа жібермеуі керек. Добы бар ойыншылар (қызылдар) «АВ» шебінен «CD» шебіне дейін доппен бірге өту керек. Сарыдағы ойыншы («қаршыға») олардың доптарын алаңның сыртына шығарып жіберуге тырысады. Добынан айырылған ойыншы сыртқа шығып, жонглер жасайды. Қаршыға тигізе алмай, соңында добымен қалған ойыншы жеңімпаз атанады. |
8 мин |
Тапсырма: техникалық элементтермен таныстыру: допты домалату, жүргізу. Мазмұны: оқушылар допты бақылау тәсілдерімен танысады. Орнында және қозғалыста техникалық элементтерді орындайды. |
ФУТБОЛ ОЙЫНЫ Қақпа мөлшері 1м х 1,5м. Талабы: допты қабылдағанда бір рет тиіп соқпай, техникалық тәсіл қолдану: «адымдап» допты жүргізу, ойыншыдан допты алып бұрылып бос кеңістікке кетіп қалу, ойынның жоғары оңтайлы эмоциялық күйі мен қуанышты ұстау 3х3, 4х4 + қақпашылар. |
15 мин |
Тапсырма: допты бақылаудың техникалық дағдыларын бекіту. Ойын барысында ойыншылардың кеңістіктегі бағдар алуымен таныстыру. Мазмұны: 20 м х 20м мөлшеріндегі алаңда аз құраммен еркін ойын (20х40 м стандартты алаңның ½ бөлігі). Тапсырма: допты бақылаудың техникалық дағдыларын бекіту. Ойын барысында ойыншылардың кеңістіктегі бағдар алуымен таныстыру. Мазмұны: 20 м х 20м мөлшеріндегі алаңда аз құраммен 124 еркін ойын (20х40 м стандартты алаңның ½ бөлігі). Қақпа мөлшері 1м х 1,5м. Талабы: допты қабылдағанда бір рет тиіп соқпай, техникалық тәсіл қолдану: «адымдап» допты жүргізу, ойыншыдан допты алып бұрылып бос кеңістікке кетіп қалу, ойынның жоғары оңтайлы эмоциялық күйі мен қуанышты ұстау. |
Қорытынды бөлім |
2 мин |
Аяң-жортақпен жүгіру, жүру. Икемділік. |
ФУТБОЛ САБАҒЫ
№13 КОНСПЕКТ-ЖОСПАР
Тақырыбы: Дриблинг және алдау қимылдары
Оқытушы: Дүйсенбиева Н
Құрал-жабдық: ●Фишкалар ●Манишкалар ●Жылжымалы қақпалар ●№3, №4 доптар ●Конустар ●Айналу бағаналары
Тапсырмалар: ●Кеңістікте бағдар алуға үйрету ●Координациялық қабілеттерді дамыту.
Допты бақылаудың әдістерімен таныстыру. Дәрістің ұзақтығы: 45 минут
№ р/с |
Сабақ мазмұны |
Мөлшерлеу |
Ұйымдастыру-әдістемелік нұсқаулар |
Дайындық бөлімі 8 минут
Орнында және қозғалыстағы жалпыдамытушылық жаттығулар
|
8 мин |
|
Негізгі бөлім 35 минут