Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Пән:жаратылыстану
Мектеп:
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып:
Қатысқандар саны:Қатыспағандарсаны:
Сабақтақырыбы
Глобусты қалай қолданады?
Осы сабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме)
1.4.1.1 Жердің пішінін оның жасанды моделі негізінде анықтау1.1.1.1 қоршаған әлем құбылыстары, үдерістері мен нысандарын зерттеудің қажеттілігін түсіндіру
Сабақмақсаттары
Барлық оқушылар:жасанды моделіне сүйене отырып, Жердің пішінін анықтай алады.Көптеген оқушылар: глобустан Қазақстан Республикасын таба аладыКейбір оқушылар: қоршаған әлемдегі құбылыстарды, үдерістерді және нысандарды зерттеу қажеттілігін түсіне алады.
Тілдікмақсаттар
Пәнгетән лексика мен терминология:модель,глобусСабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын тіл:қазақ тілі
Құндылықтардыдарыту
шығармашылық және сын тұрығысынан ойлау,қарым-қатынас жасау қабілеті
Пәнаралықбайланыстар
Математика
АКТ қолдану дағдылары
саралау, талдау, сын тұрғысынан ойлау,дәлелдеу
Бастапқы білім
Жер ғаламшарының көрінісі
Сабақбарысы
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері
Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет
Ресурс-тар
Сабақтың басы
Психологиялық дайындық.-Сәлеметсіздерме!-Здравствуйте!-Good morning!Топқа бөлуСуреттердің жарты бөлігін табу арқылы топқа бөліну1-топ: тау-«Альпинисттер»2-топ: қайық-«Теңізшілер»3-топ: орман-«Орманшылар»
Сабақтың ортасы
«Екі өтірік,бір шындық» әдісі-Ертеде адамдар Жерді төртбұрыш тәріздес деп ойлаған. (ө)-Біздің ғаламшарымыз Жер деп аталады. (ш)-Ғарыштан қарағанда Жер өте кішкентай,қызғылт және сопақша тәріздес көрінеді. (ө)Ұжымдық жұмысСуретпен жұмысЖерЖердің ғарыштан түсірілген фотосуретіне қара.— Фотосуреттен не көріп тұрсыңдар?— Жерді тұтастай көруге бола ма? (Жоқ.)— Неліктен? (Ол үлкен, бір фото арқылы оны жан-жағынан көрсету мүмкін емес.)— Осыншама үлкен Жерді жан-жағынан қалай көруге болады, себебі біз Жерді кішірейте алмаймыз ғой?Біздің ғаламшарымыз-Жер.Ол өте үлкен!Біз оны қалай кішірейте аламыз?Модель-бұл табиғи нысанның кішірейтілген үлгісі.Ойыншықтар-Бөлмеде қандай заттардың моделін көріп тұрсың?-Оларды атай аласың ба?Топпен жұмысЗерттейік.Ермексаздан заттардың моделін қалай жасауға болады?1-топ: Тау мен адамның бейнесін жасау2-топ: Қайық пен адамның бейнесін жасау3-топ: Ағаш пен адамның бейнесін жасауГлобуспен танысуГлобус-Жердің моделі.Жұппен жұмысГлобустан көк түспен боялған жерлерді тап.Сол жерлерге көгілдір түсті жапсырма түймелерді бекіт.Глобустан қоңыр,сары түспен боялған жерлерді тап,Сол жерлерге қоңыр немесе сары түсті жапсырма түймелерді бекіт.Адамдар өмір сүре алатын жерлерді көрсет.Неге олай ойлайсың?Есте сақта!Глобуста көк түспен су,сары және жасыл түспен құрлық көрсетілген.«Сен білесің бе?» айдарыЕң алғаш Фернан Магеллан Жерді айналып шығып,Жердің шар тәріздес екенін дәлелдеген.Дәптермен жұмысЗат моделі.Оқушылар кез келген екі заттың суретін саладыГлобусГлобус салынған суретті қажетті түстермен бояу.
Оқулық,
Ермексазтақтайша
Жұмыс дәптері
Сабақтың соңы
Рефлексия«Көбелектер» әдісі
3 өлшем-дегі көбелек-тер
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз