Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Сабақ жоспары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Гүл,жеміс |
Мектеп: 133 негізгі мектебі КММ |
||||||||||||
Күні: 24.11.2017 ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Қожантаев Жасұлан Ғабитұлы |
||||||||||||
Сынып: 6 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Өсімдіктердің гүлдеуі және тозаңдануы.Тозаңданудың түрлері (өздігінен тозаңдану,айқас тозаңдану,жел,бунақденелілер,су,құстар, қолдан тозаңдандыру және т.б.) |
||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
Өсімдіктердің гүлдеуі және тозаңдануы туралы
түсіндіріп,тозаңдану түрлерін
сипаттау. |
||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар істей алады: Өсімдіктердің гүлдеуі мен тозаңдануы жайлы біледі. |
||||||||||||
Оқушылардың көпшілігі істей алады: Тозаңданатын өсімдіктердің түрлерін анықтай отырып. артықшылықтары мен ерекшеліктерін сипаттайтын болады. |
|||||||||||||
Кейбір оқушылар істей алады: Өздігінен және айқас тозаңданатын өсімдіктерге тән ерекшеліктерін дұрыс сипаттайды. |
|||||||||||||
Бағалау критерийлері
|
Өсімдіктердің гүлдеуі мен тозаңдануы жайлы сипаттайды. Тозаңдану түрлерін салыстырады. |
||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Пәндік мақсат: Гүлдің құрылысы мен тозаңдану ерекшеліктерін сипаттау, графикалық түрде түсіндіру. Тілдік мақсат: Оқылым: Мәтінді оқи отырып гүлдің құрылысы мен тозаңдану мен ұрықтану жолдарын зерделейді. Тыңдалым: Бейнематериал бойынша бір-бірінің пікірін тыңдайды. Айтылым, жазылым: Оқушылар суреттерді, кестені, диаграмманы қолдана отырып, тапсырманы ауызша және жазбаша сипаттайды. Пәндік лексика және терминология: Аталық – тычинка - stamen Аналық – плодолистик - carpel Күлте – лепесток - petal Тостағанша – чашелистик - sepal Тозаңдану – опыление - pollination А йқас – Перекрестное опыление - cross pollination Өздігінен – Самоопыление - self pollination Жасанды – Искусственное опыление - artificial pollination |
||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
Сын тұрғысынан ойлау, топтық жұмыс барысында өзара сыйластық, құрметпен қарау, ынтымақтастық, ашықтық, жауапкершілікті сезіну, білім алуға дайын болу. |
||||||||||||
Пәнаралық байланыстар |
Жаратылыстану |
||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Ноутбук,сурет қиындылары,таратпа материалдар,плакат |
||||||||||||
Бастапқы білім |
Өсімдіктердің өсімді көбею тәсілдерін салыстыру |
||||||||||||
Сабақ барысы |
|||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекеттер |
Ресурстар |
|||||||||||
Сабақтың басы 10 минут 2 мин 2 мин 6 мин
|
Ұйымдастыру кезеңі: Ұйымдастыру кезеңі: (Оқушыларды түгендеу) Жағымды ахуал туғызу. «Шаттық шеңбері»Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер тілейді. «Мазайка » әдісі арқылы екі топқа бөлу. І топ Қызғалдақ ІІ топ Қазтабан Сабақтың
ұраны: Үй тапсырмасын тексеру: Өсімдіктің көбею мүшелерін ата? Гүл бөлімдерін ата? Аталықтың құрылысын ата? Аналықтың құрылысын ата? Жеке жұмыс «Кезбе тілші» әдісі
Тест 1.Гүлдің барлық бөлімдері бекінетін гүл сағағының жоғарғы жағындағы кеңейген жері А) гүл сағағы В) гүл табаны С) тостағанша Д) күлте 2. Тостағанша жапырақшалардан кейін орналасады А) гүл сағағы В) гүл табаны С) тостағанша Д) күлте 3. Гүлдің жеміс түзуге қатысатын негізгі бөлімі, гүлдің дәл ортасында орналасады? А) аталық В) аналық С) тостағанша Д) күлте 4. Жіпшеден және тозаңқаптан тұрады? А) аталық В) аналық С) тостағанша Д) күлте 5. Аналықтің ең негізгі бөлігі? А) жатын В) мойны С) ауызы Д) тозаңқап 6. Көбінесе жасыл түсті, гүлдің сыртында бірікпеген жеке немесе біріккен жапырақшалардан тұрады? А) гүл сағағы В) гүл табаны С) тостағанша Д) күлте 7. Жүгері өсімдігінің гүлшоғыры? А) собық В) шашық С)себет Д) жай шатыр 8.Бір гүлде күлтесі мен тостағаншасы болса, оларды ... А) жай гүлсерік В) қос гүлсерік С) екі үйлі Д) қос үйлі 9.Гүлдің жеміс түзуге қатысатын негізгі бөлімі, гүлдің дәл ортасында орналасады? А) аталық В) аналық С) тостағанша Д) күлте 10. Көбінесе жасыл түсті, гүлдің сыртында бірікпеген жеке немесе біріккен жапырақшалардан тұрады? А) гүл сағағы В) гүл табаны С) тостағанша Д) күлте Бағалау: Сағат тілі бойынша
|
Сурет қиындылары |
|||||||||||
Сабақтың ортасы 25 минут
9 мин
6 мин
5 мин
5 мин
|
АКТ – ны пайдалану арқылы білім алушыларға жаңа сабақ түсіндіріліп,түрткі сұрақтар қойылады. Өсімдіктердің гүлдеуі дегеніміз өсімдік гүлдерінің ашылуынан бастап, олардың аталықтары, күлтері мен тостағанша жапырақтарының құрғап кетуі аралықтарын айтамыз. Тозаңдану – аталық тозаңның аналықтың ауызына түсуі. Тозаңдану 1.Тозаңдану дегеніміз не? 2.Тозаңдану нешеге бөлінеді? Топтық жұмыс «Джиксо» әдісі 1.Өздігінен тозаңдану дегеніміз не және оның қандай ерекшеліктері бар? 2.Айқас тозаңдану дегеніміз не және оның қандай ерекшеліктері бар? «Екі жұлдыз,бір ұсыныс» арқылы топтар бір-бірін бағалайды. Жұптық жұмыс «Семантикалық карта» әдісі арқылы сәйкестігін тауып кестені толтырыңдар.
1.Қызылша 2. Тары 3. Алхоры 4. Шай 5. Жүгері 6. Жер жаңғағы 7.Қайың 8. Асқабақ 9. Қарабидай 10. Алма ағашы 11. Бетеге 12. Шегіргүл Бағалау: Жұптардың өзара бағалауы
Жеке жұмыс Белгілеріне қарап тозаңданудың әдістерін анықта (жел арқылы, бунақденелілер, өздігінен, жел арқылы және өздігінен)
|