Сабақ жоспары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Шоқан бейнесімен танысу, өмірі, шығармашылығы туралы қосымша түсінік алу; Шоқан Уәлихановтың зерттеулерінің құндылығын анықтау.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ жоспары

Пәні:Әдебиеттік оқу

Мектебі:

Нұр-Сұлтан қаласындағы Халықаралық мектеп

Сынып4

Мұғалім ТАӘ:

Ұзақмерзімдіжоспарбөлімі:

Педагогикалық шеберлік деңгейі:


Күні:

бары:мұғалім-модератор


өтінілген:мұғалім-сарапшы.

Кәсіби даму мақсаты: «Саралаудың тереңдету әдісіа рқылы оқушылардың зерттеу барысында жауаптарын дәлелді тұжырымдау дағдыларын дамыту»

Сабақтақырыбы: Қырдың жас түлегі

Осы сабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары(оқубағдарламасынасілтеме)

Шоқан бейнесімен танысу, өмірі, шығармашылығы туралы қосымша түсінік алу;

Шоқан Уәлихановтың зерттеулерінің құндылығын анықтау.


Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар:

- Шоқан бейнесімен танысады, шығармашылығы туралы түсінік алады.

Оқушылардың басым бөлігі:

- Шоқан Уәлихановтың зерттеулерін талдайды.

Кейбір оқушылар:

- Шоқан Уәлихановтың зерттеулерінің құндылығын анықтайды.

Бағалау критерийлері

Шоқан Уәлихановтың ғылыми зерттеулерін анықтап, талдайды.


Тілдік мақсат


Диалогкеарналғантармақтар:

- Ш.Уәлихановтың өмірбаянын әңгімелейді;

- Талқылау барысында сұрақтарға жауап береді?

- Ш.Уәлихановтың зерттеулері туралы пікір білдіреді.

Жазылымғаарналғантіркестер:

- Ш.Уәлихановтың зерттеулерінің құндылықтары туралы

жазады;

- Ш.Уәлихановтың тұлғасы бойынша өлең жазады.

Сіңірілетін құндылықтар

Тарихи тұлғаларды білу және өмір бойы білім алуға баулу

Пәнаралық байланыстар

Дүниетану

АКТ пайдалану дағдысы

Презентация, бейнежазба

Алдыңғы білім


Шоқан Уәлихановтың алғашқы қазақ ғалымы екенін біледі.

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері

Сабақтағы іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басталуы


Оқушыларға Шоқан Уәлихановтың фотосы көрсетіліп сұрақтар қойылады:


Сұрақтар:

1. Фотода бейнеленген кім?

2. Ол туралы не білесіңдер? т.б.

3. Ш. Уәлихановтың мұрасы несімен танымал?

4. Қалай ойлайсыңдар неліктен біз Ш.Уәлихановты танып білуіміз керек?


Оқушыларғажоғарыдағысұрақтарқойылып,

талқылаужүргізіледі. Барысындасабақтақырыбымен мақсатыайқындалады.

Бағалау: ауызша бейресми

Саралау: күрделі сұрақтарға А және В оқушылар толық жауап береді


Оқушыларға «БББ»кестесінтолтыруұсынылады. «БББ» кестесінің«білемін», «білгімкеледі» бағандарынтолтырады

Білемін

Білгім келеді

Білдім




Бағалау: сабақ соңында әр оқушының жеке кестелеріне мұғалімнің ресми бағалауы жүргізіледі

Саралау: оқушы қажеттіліктері мен қабілеттерінің диагностикалық карта негізінде бағаланады.


Презентация























Сабақтың ортасы

Тапсырма:

Оқушыларға бейнежазба көрсетіледі және парақтағы мәтін таратылады.

Мәтінмен жұмыс (Үш қадамды сұхбат)

Мәтінді бөлімдерге бөліп оқу.

1 Бөлім: Шоқанның сағынышы

2 Бөлім: Қатал офицер

3 Бөлім: Сужүрек Анатолий.

Оқушылар мәтінді оқып болған соң үлкен шеңберге отырғызылады. «Сұрақты ұстап ал» әдісі арқылы оушылар бір-біріне сұрақтар қояды, қосымша мұғалім де өз сұрағын қояды. (Сұрақ қойған кезде фасоль салынған қапшықты пайдаланады.)

Бастапқы сұрақтар:

1. Шоқанның туған жері?

2. Шоқанның шын есімі? т.б.


Бағалау: оқушылар ауызша өзара бағалау жүргізеді

Саралау: А және В оқушылар бағалау жүргізіп, кері байланыс береді


Талқылау барысында Ш.Уәлихановқа саяхатшы,әдебиетші, тарихшы, суретші ретінде қарау үшіншеңбердегі оқушылардың таңдауы бойынша 4 топқабөлінеді. (Джигсо әдісі) Бастапқы топтан шағын топқа бөлінеотырып өздеріне берілген ұғымдар бойынша ақпаратжинақтайды. Берілген уақыт ішінде ізденулерінаяқтап бастапқы топқа оралады жәнеқорытындыларын ортаға салып, Ш.Уәлихановтыңзерттеулерін жан-жақты талдайды.

Топтағы оқушылар рөлдерге бөлініп, әркім өзінің міндетіне жауапкершілікпен қарауы тиіс:

хатшы (мәліметтерді тіркеу)

таймкипер (уақытты қадағалап, ескертіп отыру)

спикер (топ жауабын басқа топтар алдында қорғайды)

ізденуші (ақпаратты ізеу)

модератор (топ жұмысын басқару, әрбір оқушыға баға береді)


Бағалау: модераторлар топ мүшелеріне баға береді, ал жалпы топқа бағаны қарсылас топтар беріп, мұғалім әрбір оқушыны бағалайды

Саралау: топты, топтағы рөлді оқушылар өз бетімен таңдайды. Модераторлар А оқушылар болады деп жоспарланды.



Бағалау критерийі

Дескрипторлар

Ш.Уәлихановтың зерттеулерін анықтап, талдайды.

Ш.Уәлихановтың саяхатшы екендігін дәлелдейді; - Ш.Уәлихановтың әдебиетші екендігін дәлелдейді; - Ш.Уәлихановтың суретші екендігін дәлелдейді; - Ш.Уәлихановтың тарихшы екендігін дәлелдейді


Қосымша тапсырма:

Ш.Уәлихановтың тұлғасына байланысты бес жол өлең шығар.

Бес жол өлең шығаруда қиналып отырған

жұптарға бес жол өлеңнің қадамдары ұсынылады:

1. Зат есім (Не? Кім?).

2. Сын есім (Қандай?).

3. Етістік (Не істеді? Қайтті?).

4. Тақырып бойынша сезімді білдіретін 4 сөз.

5. 1-ші жолдың синонимі.


Үлгі:

Бес жолды өлең әдісі

Кім? Шоқан

Қандай? Ақылды, зерек

Не істеді? Саяхат жасап зерттеді

Сезім білдіретін сөйлем Артынан өшпес мұра қалдырды!

Синоним Ғалым


Бағалау: жұппен бағалау, мұғалімнің бейресми бағалауы

Саралау: А оқушылар орындайды


Шоқан Уәлиханов Әдебиет порталы (adebiportal.kz)




Қазақтың ұлы ғалымы Ш.Уәлиханов Яндекс.Видео (yandex.kz)


Сабақтың соңы


Керібайланыс: Оқушылар сабақ басында толтырған«БББ» кестелеріне оралады. Кестенің «білдім» бағанын толтырады


Білемін

Білгім келеді

Білдім




Бағалау: сабақ соңында әр оқушының жеке кестелеріне мұғалімнің ресми бағалауы жүргізіледі

Саралау: оқушы қажеттіліктері мен қабілеттерінің диагностикалық карта негізінде бағаланады






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.11.2021
506
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі