|
Сыныбы |
|
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Компьютерлік графика түрлері. |
|
|
Сабақтың мақсаты |
компьютерлік графика ұғымымен таныстыра отырып, графиканың түрлерін ажырата білуге үйрету |
|
|
Күтілетін нәтиже |
Компьютерлік графика туралы біледі; Пиксель ұғымымен танысады; Графика түрлерін біледі, бейнесіне қарай ажырата алады. |
|
|
Сілтеме |
8 сынып Информатика оқулығы, Интернет ресурстары, «Конструктор урока» |
|
|
Сабақ кезеңдері |
Сабақ барысындағы іс - әрекет |
|
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушылардың іс-әрекеті |
|
|
Қызығушылықты ояту Ынтымақтастық атмосфера құру. (5 минут) |
Оқушылармен амандасу. Сыныпты түгендеу. «Сәттілік тілеймін» ойын ұсынады |
Мысалы:менің он жағымда тұрған Ж-Жанель жайнаған,мен оған сәттілік тілеймін,сол жағымда тұрған Гүлназға-гулдей құлпырған шығармашылық тілеймін, т.с.с. бір-біріне тілектерін айтады. |
|
Топқа бөліну. |
1.Компьютердің құрылғыларын құрастыруға байланысты сыныпты топқа бөлу үшін карточкаларды таратады. 2.Топ мүшелерінің қызметтерін анықтайды |
1.Жазылған карточкаларды таңдайды, соның жазуына байланысты сол топтың мүшесі болады. 1 топ –Блокнот 2 топ –Калькулятор 2. Топбасшысы, хатшы, зерттеуші, тайм-киппер |
|
Үй тапсырмасын сұрау Миға шабуыл (1,2-3 минут; 3-2 минут) |
1.-Қалай ойлайсыңдар:не себептен біз осындай топтарға бөліндік? 2. «Қатені тап»-берілген мәтіннің ішінен топпен бірлесіп қате пікірді табуға ұсынады. 3. Ойыншық лақтыру арқылы өткен тақырыпқа байланысты сұрақтар қойылады. 1-ші сұрақты қояды: Блокнот-не үшін арналған бағдарлама, қалай оны іске қосамыз? |
1.Жауап береді(бұл біздің алдындағы сабақта өткен тақырыбымыз) 2.Берілген мәтіннің ішінен топпен бірлесіп қатесін тауып , талқылайды.Жауаптары дайын болса,шарт белгісі арқылы көрсетеді. 3.Ойыншық арқылы жауап берген оқушы басқа оқушыға сұраққ қояды,т.с.с. |
|
Мағынаны тану (15 минут) Постер қорғау |
Компьютерлік графика туралы постер қорғауға ұсынады: Блокнот тобына 1.Компьютерлік графика түрлері 2. Векторлық графика туралы. Калькулятор тобына 1. Растрлық графика туралы 2. Фракталдық графика туралы |
Әрбір топтан спикер тағайындалып компьютерлік графика туралы постер қорғайды. |
|
Ой толғаныс (10минут) «Тәжірибе аймағы» |
1. Бір топқа компьютерде тапсырма орындауға ұсынады 2. Екінші топқа «Веер» ойынын ұсынады. |
1. Оқушылар графиканың түрлеріне компьютерде тапсырма орындайды. Векторлық – үйдің суретін салу. Растрлық – бағдаршам суретін салу. 2. Қағазды бүктеп,әрбір бүктемесіне сұрақ жазады (тақырып бойынша),келесі оқушы сұраққа жауап береді және келесіге басқа сұрақ жазады. |
|
Сергіту сәті |
Компьютерден бейнероликті жібереді. |
Оқушылар бейнероликтегі биін қайталап билейді. |
|
Рефлексия |
«Ашық микрофон»ойынын ұсынады. |
Сабақтан алған әсерін айтады |
|
Бағалау |
Критерий,дескрипторлар арқылы бағалау |
Топ басшыларының бағалауы. |
|
Үйге тапсырма |
Растрлык графика мен векторлык графиканың айырмашылығы туралы жазып келу. |
|
-
Графика
Растрлық
Векторлық
Фракталдық





жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ жоспары
Сабақ жоспары
|
Сыныбы |
|
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Компьютерлік графика түрлері. |
|
|
Сабақтың мақсаты |
компьютерлік графика ұғымымен таныстыра отырып, графиканың түрлерін ажырата білуге үйрету |
|
|
Күтілетін нәтиже |
Компьютерлік графика туралы біледі; Пиксель ұғымымен танысады; Графика түрлерін біледі, бейнесіне қарай ажырата алады. |
|
|
Сілтеме |
8 сынып Информатика оқулығы, Интернет ресурстары, «Конструктор урока» |
|
|
Сабақ кезеңдері |
Сабақ барысындағы іс - әрекет |
|
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушылардың іс-әрекеті |
|
|
Қызығушылықты ояту Ынтымақтастық атмосфера құру. (5 минут) |
Оқушылармен амандасу. Сыныпты түгендеу. «Сәттілік тілеймін» ойын ұсынады |
Мысалы:менің он жағымда тұрған Ж-Жанель жайнаған,мен оған сәттілік тілеймін,сол жағымда тұрған Гүлназға-гулдей құлпырған шығармашылық тілеймін, т.с.с. бір-біріне тілектерін айтады. |
|
Топқа бөліну. |
1.Компьютердің құрылғыларын құрастыруға байланысты сыныпты топқа бөлу үшін карточкаларды таратады. 2.Топ мүшелерінің қызметтерін анықтайды |
1.Жазылған карточкаларды таңдайды, соның жазуына байланысты сол топтың мүшесі болады. 1 топ –Блокнот 2 топ –Калькулятор 2. Топбасшысы, хатшы, зерттеуші, тайм-киппер |
|
Үй тапсырмасын сұрау Миға шабуыл (1,2-3 минут; 3-2 минут) |
1.-Қалай ойлайсыңдар:не себептен біз осындай топтарға бөліндік? 2. «Қатені тап»-берілген мәтіннің ішінен топпен бірлесіп қате пікірді табуға ұсынады. 3. Ойыншық лақтыру арқылы өткен тақырыпқа байланысты сұрақтар қойылады. 1-ші сұрақты қояды: Блокнот-не үшін арналған бағдарлама, қалай оны іске қосамыз? |
1.Жауап береді(бұл біздің алдындағы сабақта өткен тақырыбымыз) 2.Берілген мәтіннің ішінен топпен бірлесіп қатесін тауып , талқылайды.Жауаптары дайын болса,шарт белгісі арқылы көрсетеді. 3.Ойыншық арқылы жауап берген оқушы басқа оқушыға сұраққ қояды,т.с.с. |
|
Мағынаны тану (15 минут) Постер қорғау |
Компьютерлік графика туралы постер қорғауға ұсынады: Блокнот тобына 1.Компьютерлік графика түрлері 2. Векторлық графика туралы. Калькулятор тобына 1. Растрлық графика туралы 2. Фракталдық графика туралы |
Әрбір топтан спикер тағайындалып компьютерлік графика туралы постер қорғайды. |
|
Ой толғаныс (10минут) «Тәжірибе аймағы» |
1. Бір топқа компьютерде тапсырма орындауға ұсынады 2. Екінші топқа «Веер» ойынын ұсынады. |
1. Оқушылар графиканың түрлеріне компьютерде тапсырма орындайды. Векторлық – үйдің суретін салу. Растрлық – бағдаршам суретін салу. 2. Қағазды бүктеп,әрбір бүктемесіне сұрақ жазады (тақырып бойынша),келесі оқушы сұраққа жауап береді және келесіге басқа сұрақ жазады. |
|
Сергіту сәті |
Компьютерден бейнероликті жібереді. |
Оқушылар бейнероликтегі биін қайталап билейді. |
|
Рефлексия |
«Ашық микрофон»ойынын ұсынады. |
Сабақтан алған әсерін айтады |
|
Бағалау |
Критерий,дескрипторлар арқылы бағалау |
Топ басшыларының бағалауы. |
|
Үйге тапсырма |
Растрлык графика мен векторлык графиканың айырмашылығы туралы жазып келу. |
|
-
Графика
Растрлық
Векторлық
Фракталдық





шағым қалдыра аласыз













