Сабақ жоспары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Балықтар туралы сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекіттім:

Бірлестік

Интеллект


Педагогтің Т.А.Ә (бар болған жағдайда)

Әбдуалиева Аружан Сейілханқызы


Секция немесе үйірме атауы, топ

Биоәлем

Iтоп-

II топ-

III топ-


Сабақтың тақырыбы

Балықтар-су жануарлары


     



Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ Уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы:

Ұйымдастыру кезеңі


Жүректен жүрекке” Ынтымақтастық ортасын құру.

Үй тапсырмасын сұрау,”Миға шабуыл" әдісі

Жаңа сабақ:

Құстардың суреттері бойынша топқа бөлінейік.

Жылы лебіздерін бір-біріне айтады.















Сұрақтары:
1. Жануарлар дегеніміз не?
2. Жабайы аңдар дегеніміз не?
3. Жабайы аңдарды ата?
4. Үй жануарлары дегеніміз не?
5. Үй жануарларына нелер жатады?
6. Неге сүтқоректі жануарлар деп атаймыз?
7. Жабайы аңдардың қандай пайдасы бар?



(тауық, үйрек, тоқылдақ, қарлығаш)









Смайлик


















АКТ



Р
ебус




Жаңа тақырып бойынша мәліметтер

Құстың құрылысы

Өзі сақ, өзі ұсақ,
Шықылықтап тұрмайды
Құйрығы ұзын, өзі ала
Бұл қандай құс? (Сауысқан)
Көлдің көркі, сәні екен
Ұшқанда сазды ән екен.
Ақындар оны мақтаған
Адамдар қорғап сақтаған
Бұл қандай құс? (Аққу)
Тоқ - тоқ етіп
Ағашты ояды.
Ондағы құрттарды
Тауысып қояды. (Тоқылдақ)
Жер көкті кезіп
Тамағын табады.
Үйіме үйін
Балшықтан салады. (Қарлығаш)
- Адам қай құсты аң аулауға пайдаланады? (Бүркіт)

Дәптерге жазады





Слайд

Бейнежазба


Сабақтың ортасы:


Ойын «Құстарға ұя жасау».

- Құстарды неге қанатты жануарлар деп атаймыз?

- Жабайы құстар табиғатта қалай тіршілік етеді?

- Дуадақ қандай құс, оның неге саны азайып кетті?

- Қолда, үйде қандай құстар бағылады?

- Тоқылдақты неге орман дәрігері деп атаймыз?

- Бүгін сабақта не үйрендіңдер?


дұрыс жауап берсе құстарға ұя жасап, іледі. Қандай қамқорлық жасайтынын әңгімелейді.




алу

Анаграмма

Есте сақта:суретке қарап есте сақтау.

-суретте не бар?/бақа, тауық, балық, қоңыз/

-бақа нешеу? /4/

-тауық нешеу? /3

-қоңыз нешеу? /5/

-балық нешеу? /3/

-қоңызда неше нүкте? /7/

-балықтың көзі қандай түсті? /Көгілдір/



Оқушылары орны алмасқан әріптер бойынша балық атауларын табуы тиіс.










Сабақтың соңы:

Логикалық тренинг «Қиындыдан құрастыр»

СЕРГІТУ КЕЗЕҢІ:  Қимылмен көрсету.

Құстар болып ұшамыз. / Қанат жайып  ұшу/

Құстарға жем шашамыз / Саусақтармен жем себелеу/

Құстарға ұқсап жем жейміз / Бастарын жоғары –төмен көтеру /

Құстарға ұқсап су ішеміз / Басты шалқайта көтеру/

Құстар болып ұшамыз / Қолды жайып ұшу/








Оқушылар орындарынан тұрып көрсетілгендер қимылдарды жасайды.



Смайлик

Әуен



Видео






Үй тапсырмасы:  «Құстардың пайдасы және зияны» кесте құрып, жазу.

Дәптермен жұмыс




Мадақтау



АКТ





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.01.2023
519
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі