Бекіттім:
|
Бірлестік |
Интеллект |
|
Педагогтің Т.А.Ә (бар болған жағдайда) |
Әбдуалиева Аружан Сейілханқызы |
|
Секция немесе үйірме атауы, топ |
Биоәлем Iтоп- II топ- III топ- |
|
Сабақтың тақырыбы |
Балықтар-су жануарлары |
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ Уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы: Ұйымдастыру кезеңі |
“Жүректен жүрекке” Ынтымақтастық ортасын құру. Үй тапсырмасын сұрау,”Миға шабуыл" әдісі Жаңа сабақ: Құстардың суреттері бойынша топқа бөлінейік. |
Жылы лебіздерін бір-біріне айтады.
Сұрақтары:
(тауық, үйрек, тоқылдақ, қарлығаш) |
Смайлик
|
АКТ
Р |
|
|
Жаңа тақырып бойынша мәліметтер Құстың құрылысы |
Өзі сақ, өзі
ұсақ, Дәптерге жазады |
|
Слайд Бейнежазба |
|
Сабақтың ортасы: |
Ойын «Құстарға ұя жасау». - Құстарды неге қанатты жануарлар деп атаймыз? - Жабайы құстар табиғатта қалай тіршілік етеді? - Дуадақ қандай құс, оның неге саны азайып кетті? - Қолда, үйде қандай құстар бағылады? - Тоқылдақты неге орман дәрігері деп атаймыз? - Бүгін сабақта не үйрендіңдер? |
дұрыс жауап берсе құстарға ұя жасап, іледі. Қандай қамқорлық жасайтынын әңгімелейді. |
|
|
|
алу Анаграмма |
Есте сақта:суретке қарап есте сақтау. |
-суретте не бар?/бақа, тауық, балық, қоңыз/ -бақа нешеу? /4/ -тауық нешеу? /3 -қоңыз нешеу? /5/ -балық нешеу? /3/ -қоңызда неше нүкте? /7/ -балықтың көзі қандай түсті? /Көгілдір/
Оқушылары орны алмасқан әріптер бойынша балық атауларын табуы тиіс. |
|
|
|
Сабақтың соңы: |
Логикалық тренинг «Қиындыдан құрастыр» СЕРГІТУ КЕЗЕҢІ: Қимылмен көрсету. Құстар болып ұшамыз. / Қанат жайып ұшу/ Құстарға жем шашамыз / Саусақтармен жем себелеу/ Құстарға ұқсап жем жейміз / Бастарын жоғары –төмен көтеру / Құстарға ұқсап су ішеміз / Басты шалқайта көтеру/ Құстар болып ұшамыз / Қолды жайып ұшу/ |
Оқушылар орындарынан тұрып көрсетілгендер қимылдарды жасайды. |
Смайлик |
Әуен
Видео |
|
|
Үй тапсырмасы: «Құстардың пайдасы және зияны» кесте құрып, жазу. |
Дәптермен жұмыс |
Мадақтау |
АКТ |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ жоспары
Сабақ жоспары
Бекіттім:
|
Бірлестік |
Интеллект |
|
Педагогтің Т.А.Ә (бар болған жағдайда) |
Әбдуалиева Аружан Сейілханқызы |
|
Секция немесе үйірме атауы, топ |
Биоәлем Iтоп- II топ- III топ- |
|
Сабақтың тақырыбы |
Балықтар-су жануарлары |
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ Уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы: Ұйымдастыру кезеңі |
“Жүректен жүрекке” Ынтымақтастық ортасын құру. Үй тапсырмасын сұрау,”Миға шабуыл" әдісі Жаңа сабақ: Құстардың суреттері бойынша топқа бөлінейік. |
Жылы лебіздерін бір-біріне айтады.
Сұрақтары:
(тауық, үйрек, тоқылдақ, қарлығаш) |
Смайлик
|
АКТ
Р |
|
|
Жаңа тақырып бойынша мәліметтер Құстың құрылысы |
Өзі сақ, өзі
ұсақ, Дәптерге жазады |
|
Слайд Бейнежазба |
|
Сабақтың ортасы: |
Ойын «Құстарға ұя жасау». - Құстарды неге қанатты жануарлар деп атаймыз? - Жабайы құстар табиғатта қалай тіршілік етеді? - Дуадақ қандай құс, оның неге саны азайып кетті? - Қолда, үйде қандай құстар бағылады? - Тоқылдақты неге орман дәрігері деп атаймыз? - Бүгін сабақта не үйрендіңдер? |
дұрыс жауап берсе құстарға ұя жасап, іледі. Қандай қамқорлық жасайтынын әңгімелейді. |
|
|
|
алу Анаграмма |
Есте сақта:суретке қарап есте сақтау. |
-суретте не бар?/бақа, тауық, балық, қоңыз/ -бақа нешеу? /4/ -тауық нешеу? /3 -қоңыз нешеу? /5/ -балық нешеу? /3/ -қоңызда неше нүкте? /7/ -балықтың көзі қандай түсті? /Көгілдір/
Оқушылары орны алмасқан әріптер бойынша балық атауларын табуы тиіс. |
|
|
|
Сабақтың соңы: |
Логикалық тренинг «Қиындыдан құрастыр» СЕРГІТУ КЕЗЕҢІ: Қимылмен көрсету. Құстар болып ұшамыз. / Қанат жайып ұшу/ Құстарға жем шашамыз / Саусақтармен жем себелеу/ Құстарға ұқсап жем жейміз / Бастарын жоғары –төмен көтеру / Құстарға ұқсап су ішеміз / Басты шалқайта көтеру/ Құстар болып ұшамыз / Қолды жайып ұшу/ |
Оқушылар орындарынан тұрып көрсетілгендер қимылдарды жасайды. |
Смайлик |
Әуен
Видео |
|
|
Үй тапсырмасы: «Құстардың пайдасы және зияны» кесте құрып, жазу. |
Дәптермен жұмыс |
Мадақтау |
АКТ |
шағым қалдыра аласыз
















