Материалдар / Сабақ жоспары

Сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Балықтар туралы сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Қаңтар 2023
365
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекіттім:

Бірлестік

Интеллект


Педагогтің Т.А.Ә (бар болған жағдайда)

Әбдуалиева Аружан Сейілханқызы


Секция немесе үйірме атауы, топ

Биоәлем

Iтоп-

II топ-

III топ-


Сабақтың тақырыбы

Балықтар-су жануарлары


     



Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ Уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы:

Ұйымдастыру кезеңі


Жүректен жүрекке” Ынтымақтастық ортасын құру.

Үй тапсырмасын сұрау,”Миға шабуыл" әдісі

Жаңа сабақ:

Құстардың суреттері бойынша топқа бөлінейік.

Жылы лебіздерін бір-біріне айтады.















Сұрақтары:
1. Жануарлар дегеніміз не?
2. Жабайы аңдар дегеніміз не?
3. Жабайы аңдарды ата?
4. Үй жануарлары дегеніміз не?
5. Үй жануарларына нелер жатады?
6. Неге сүтқоректі жануарлар деп атаймыз?
7. Жабайы аңдардың қандай пайдасы бар?



(тауық, үйрек, тоқылдақ, қарлығаш)









Смайлик


















АКТ



Р
ебус




Жаңа тақырып бойынша мәліметтер

Құстың құрылысы

Өзі сақ, өзі ұсақ,
Шықылықтап тұрмайды
Құйрығы ұзын, өзі ала
Бұл қандай құс? (Сауысқан)
Көлдің көркі, сәні екен
Ұшқанда сазды ән екен.
Ақындар оны мақтаған
Адамдар қорғап сақтаған
Бұл қандай құс? (Аққу)
Тоқ - тоқ етіп
Ағашты ояды.
Ондағы құрттарды
Тауысып қояды. (Тоқылдақ)
Жер көкті кезіп
Тамағын табады.
Үйіме үйін
Балшықтан салады. (Қарлығаш)
- Адам қай құсты аң аулауға пайдаланады? (Бүркіт)

Дәптерге жазады





Слайд

Бейнежазба


Сабақтың ортасы:


Ойын «Құстарға ұя жасау».

- Құстарды неге қанатты жануарлар деп атаймыз?

- Жабайы құстар табиғатта қалай тіршілік етеді?

- Дуадақ қандай құс, оның неге саны азайып кетті?

- Қолда, үйде қандай құстар бағылады?

- Тоқылдақты неге орман дәрігері деп атаймыз?

- Бүгін сабақта не үйрендіңдер?


дұрыс жауап берсе құстарға ұя жасап, іледі. Қандай қамқорлық жасайтынын әңгімелейді.




алу

Анаграмма

Есте сақта:суретке қарап есте сақтау.

-суретте не бар?/бақа, тауық, балық, қоңыз/

-бақа нешеу? /4/

-тауық нешеу? /3

-қоңыз нешеу? /5/

-балық нешеу? /3/

-қоңызда неше нүкте? /7/

-балықтың көзі қандай түсті? /Көгілдір/



Оқушылары орны алмасқан әріптер бойынша балық атауларын табуы тиіс.










Сабақтың соңы:

Логикалық тренинг «Қиындыдан құрастыр»

СЕРГІТУ КЕЗЕҢІ:  Қимылмен көрсету.

Құстар болып ұшамыз. / Қанат жайып  ұшу/

Құстарға жем шашамыз / Саусақтармен жем себелеу/

Құстарға ұқсап жем жейміз / Бастарын жоғары –төмен көтеру /

Құстарға ұқсап су ішеміз / Басты шалқайта көтеру/

Құстар болып ұшамыз / Қолды жайып ұшу/








Оқушылар орындарынан тұрып көрсетілгендер қимылдарды жасайды.



Смайлик

Әуен



Видео






Үй тапсырмасы:  «Құстардың пайдасы және зияны» кесте құрып, жазу.

Дәптермен жұмыс




Мадақтау



АКТ





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ