Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары
|
3.3.4.1 денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене
жаттығуларын орындау кезінде тиісінше жауап қайтарып, қиындықтар
мен
тәуекелдерді қалай еңсеру керек екендігінтүсіну
және көрсету
|
Сабақтың мақсаты
|
Шағын диапазонда спортық –
спецификалық қозғалыс әрекеттерінде дәлдік, бақылау және маневр
жасау үшін қозғалыс дағдыларын білу және түсіну
Лақтыру және оның түрлеріне арналған
жаттығулар.
Лақтыру
дағдыларын дамыту
Оқушылардың көзінің ұшқырлығы және
нысананы дәлдеу.
Нысананы
көздеу.
Кіші допты қашықтыққа
лақтыру.
|
Басы
|
Ынтымақтастыру атмосферасын
орнату. Оқушыларды
сапқа тұрғызу,сәлемдесу. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын ашу үшін
бейнематериал көрсетіледі.
Миға шабуыл сұрақтары
қойылады:
-
Бүгінгі сабақ қандай
тақырыпта өрбиді деп ойлайсыздар?
-
Допты дұрыс лақтыру
техникасы жеңіске жетуге кепіл бола ала
ма?
Оқушылардың жауабы
тыңдалып сабақ тақырыбы мен мақсаты
айтылады.
Сергіту
сәті.«Кім жылдам» ойыны. Мақсаты: Балаларды шапшаң дербес қимыл
әрекетке үйрету, ұйымшылдыққа тәрбиелеу. Ойын мазмұны: Ойынға
қатысушылардың барлығы екі топқа бөлініп, бір-біріне қарама-қарсы
отыру тиіс. Ортаға кішкене доп орналастырылады, ысқырықтың даусы
шығарылғанда қатыушылар жылдам алу керек. (4-минут).
Жалпы дамыту
жаттығулары:
1. Бір орында: Оңға,солға,кері
бұрылу.
2. Жүру: Қолды жоғары көтеріп,
аяқтың ұшымен жүру. Қолды жанға созып өкшемен жүру. Жартылай
отырып, толық отырып жүру.
3. Жүгіру: Еркін жүгіру, тізені көтеріп
жүгіру, аяқты артқа сермеп жүгіру. Жүріске ауысып, тыныс алу
жаттығуларын орындау. Бір орында жалпы дене шынықтыру жаттығуларын
орындау.
|
Оқушы өз жұбын
табады
Әдіс арқылы қайталау
Сұрақ жауап орындайды
|
Қол шапалақ
|
Тренинг жазылған
парақшалар
|
Ортасы
|
Негізгі
бөлім. Сабақтың
тақырыбын түсіндіру, кіші допты
лақтыру.
Мұғалімнің
ескертпесі: Жеңіл атлетиканың бір түрі - лақтыру. Бір орында тұрып
доп лақтырудың бес қадамнан екпін алып келіп лақтырудың
техникаларын қайталап, кейін толық екпін алудың техникасын
меңгеруге көшу қажет.
•
Лақтыру
бағытына қарап тұрып, кіші допты
лақтыру.
•
Осы жаттығуды
оңға жартылай бұрылып орындау.
•
Осы жаттығуды
лақтыру бағытына бүйірін қаратып тұрып
орындау.
•
Лақтыру
бағытына(бір қырымен)тұрып, сол аяқтан оң аяққа жеңіл секіріп ауысу
арқылы лақтыру.
•
Аяқтың арасы
иық кеңдігіндей болып, бір қырымен, дененің салмағын оң аяққа
түсіріп сол аяқ ілгері қойылған және кеуде сәл алға еңкейіп, оңға
бұрылған, қол жанға созылған қалыпта
лақтыру.
Топтық жұмыс.
Оқушыларды «Молекулалар» әдісі бойынша 2 топқа
бөлеміз.
1-топқа. Допты
нысанаға дәлдеу техникасын меңгеру
2-топқа. Допты
қашықтыққа лақтыру техникасын меңгеру
тапсырылады.
Оқушылар топтық
жұмыс барысында нысанаға жақсы дәлелдеген немесе ұзақ қашықтыққа
допты лақтыра алған оқушылар бір-бірін «Бесбармақ» әдісімен
бағалайды.
Мұғалім
оқушыларды өзінің төмендегі бағалау парақшасына
бағалайды.
Лақтыру
техникасын бағалау
ФИО
|
Қол-аяқты сызық денгейде
тұру
|
Қол-аяқтың дұрыс қимыл
жасауы
|
Көру
қабілетін жақсарту мақсатында допты әр түрлі қашықтыққа
лақтыру
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Жаттығуларды құрастырып болғаннан соң
оқушылар ғаламтордан сол жаттығуларға ұқсас нұсқасын тауып, өз
жаттығуларымен салыстырып, басқа топтармен талқылап, біреуін таңдап
іс-тәжірибеде көрсетеді
|
Смаликтер арқылы
ҚБ өзін өзі бағалау
ҚБ «Бағдаршам»
ҚБ «От шашу»
|
Мектеп
алаңы, ысқырық, ноутбук, уақыт өлшегіш және конустар.
|