Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Сабақ жоспары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Көркем еңбек» пәні бойынша
күнтізбелік-тақырыптық жоспарлау
Пәннің оқу жүктемесі аптасына 2 сағат, оқу жылында 68 сағат. 6 сынып (ұлдарға арналған)
Оқу жоспарындағы ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері |
Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспардың мазмұны |
Оқу мақсаттары. Білім алушылар білуге тиісті |
Сағ |
Мерзімі |
1 тоқсан (16 сағат) |
||||
Визуалды өнер |
Портрет жанры. |
6.1.3.1-Шығармашылықидеялардыіскеасырумақсатындаақпараткөздерінөзбетіншетаңдап, қолдану (оныңішінде ақпараттық-коммуникативтік технологиянықолдануарқылы) |
1 |
|
Қазақстандық суретшілердің шығармашылығындағы портрет |
6.1.2.1-Әлем және қазақ ұлттық мәдениетіндегі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктері туралы білімі мен түсінігін көрсету |
1 |
|
|
Сызықты портрет. Графика. Орындалу техникасы.
|
6.2.1.1-Өз идеялары мен сезімдерін беру үшін қоршаған ортаның визуалды элементтері мен өнердің көркем тәсілдерін анықтау, таңдау және қолдану |
1 1 |
|
|
6.1.6.4-Материалдардың қасиеттері жайлы білімін және тәжірибелік жұмыс істеу дағдыларын көрсете отырып техникалар, көркемдік материалдарды қолдану және эксперимент жасау |
||||
Дәстүрлі емес материалдардан портретжасау (сымнан орындалған портрет) |
6.1.6.2-Бірқатар заманауи және дәстүрлі емес материалдарды білу, оларды өңдеу мен пайдаланудың тиімді жолдарын (немесе әдістерін) анықтау |
1 1 |
|
|
|
Портреттегі түс. Орындалу техникасы |
6.1.1.1-Өзінің және басқа оқушының тәжірибесіне сүйене отырып, қоршаған орта нысандарының визуалды сипаттамаларын (композиция, түс, пішін, фактура, тепе-теңдік) түсіну және білімін көрсету 6.2.1.1-Өз идеялары мен сезімдерін беру үшін қоршаған ортаның визуалды элементтері мен өнердің көркем тәсілдерін анықтау, таңдау және қолдану |
1 1 |
|
Заманауи портрет. Фотоөнер. Фотокамерамен тәжірибе |
6.3.2.1-Пәндік терминологияны қолдана отырып, өзінің және өзгелердің (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) жұмыстарындағы идеялары мен тақырыптарды салыстыру |
1 1 |
|
|
6.2.1.1-Өз идеялары мен сезімдерін беру үшін қоршаған ортаның визуалды элементтері мен өнердің көркем тәсілдерін анықтау, таңдау және қолдану |
||||
Анимация. Қозғалатын элементтер (ермексазды анимация, көлеңкелі театр, саусақты және таяқшалы қуыршақтар) |
6.1.2.1-Әлем және қазақ ұлттық мәдениетіндегі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктері туралы білімі мен түсінігін көрсету |
1 1 |
|
|
Сценарий дайындау.
|
6.1.4.1-Уақыт пен басқа да факторларды ескере отырып, іс-әрекеттің реттілігін анықтау және жоспарлау |
1 |
|
|
Кейіпкерлер мен декорациялар құру. Көркем өнер идеяларын іске асыру. Дыбыс қосу
|
6.2.1.1-Өз идеялары мен сезімдерін беру үшін қоршаған ортаның визуалды элементтері мен өнердің көркем тәсілдерін анықтау, таңдау және қолдану |
1 1 |
|
|
6.3.4.1-Өзінің және өзгелердің жұмыстарын жетілдіру және адаптациялау бойынша сындарлы пікір мен негізделген ұсыныстарды қабылдау |
||||
Жұмысты қорғау.
|
6.3.1.1-Мектеп аудиториясы алдында өзінің дайын жұмыстарын таныстыру |
1 |
|
|
ІІ-тоқсан (16 сағат) |
||||
Сәндік-қолданбалы өнер |
Қазақстан халықтарының зергерлік өнерімен танысу |
6.1.2.1-Әлемдік және қазақтың ұлттық мәдениетіндегі дизайн, қолөнер мен өнер туындыларының ерекшеліктерін түсіну мен білімін көрсету |
1 |
|
Зергерлік бұйым нобайын орындау.
|
6.1.5.2-Шығармашылық идеяларын іске асыру үшін нобайлар, техникалық суреттер мен сызбалар орындау |
1 1 |
|
|
Материалдар мен құрал-жабдықтарды таңдау |
6.1.6.4-Материалдардың қасиеттері жайлы білімін және тәжірибелік жұмыс істеу дағдыларын көрсете отырып техникалар, көркемдік материалдарды қолдану және эксперимент жасау |
1 1 |
|
|
Бұйым дайындау. |
6.2.3.2-Ажырайтын және ажырамайтын біріктіру әдістерін қолданып, бірнеше бөлшектерден тұратын бұйым жасау
|
1 |
|
|
6.2.6.1-Қауіпсіздік техникасын қадағалап, оның маңыздылығын сезіне және демонстрациялай отырып, материалдар мен құралдарды қолдану |
||||
Бұйымды көркемдеп безендіру |
6.2.3.3-Шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар жасау барысында қазақ ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану |
1 1 |
|
|
Табиғи материалдардың түрлері мен сипаттамалары. (Өздігінен ізденіс зерттеулері) |
6.1.1.1-Өзінің және басқа оқушының тәжірибесіне сүйене отырып, қоршаған орта нысандарының визуалды сипаттамаларын (композиция, түс, пішін, фактура, тепе-теңдік) түсіну және білімін көрсету 6.1.6.1-Конструкциялық, табиғи, және жасанды материалдардың физикалық, технологиялық пен механикалық қасиеттерін және олардың қолдану аясын анықтау және сипаттау |
1 1
|
|
|
|
Табиғи материалдардан дайындалатын бұйым нобайын орындау
|
6.1.5.2-Шығармашылық идеяларын іске асыру үшін нобайлар, техникалық суреттер мен сызбалар орындау |
1 |
|
Бұйым дайындау. Бұйымды көркемдеп безендіру |
6.1.6.4-Материалдардың қасиеттері жайлы білімін және тәжірибелік жұмыс істеу дағдыларын көрсете отырып техникалар, көркемдік материалдарды қолдану және эксперимент жасау. |
1 1 1 |
|
|
6.2.1.1-Өз идеялары мен сезімдерін беру үшін қоршаған ортаның визуалды элементтері мен өнердің көркем тәсілдерін анықтау, таңдау және қолдану. |
||||
Жұмысты қорғау. Көрме ұйымдастыру |
6.3.1.1-Мектеп аудиториясы алдында өзінің дайын жұмыстарын таныстыру |
1 1 |
|
|
ІІІ-тоқсан (21 сағат) |
||||
Дизайн және технология |
Электрлік және қол еңбегі құралдары мен жабдықтары. Тәжірибелік жұмыс |
6.2.2.1-Табиғи, жасанды және конструктивті материалдарды өңдеу үшін пайдаланатын қозғалысты беру механизмдері мен қол электрлік құралдардың құрылысын анықтайды және сипаттайды |
1 1 |
|
6.2.6.2-Қол электрлі құралдары мен жабдықтарымен қауіпсіз жұмыс жасау тәсілдерін, еңбек гигиенасы ережелерін (жұмыс орнын, құралдарды ұйымдастыру мен тазалау, арнайы киімде жұмыс істеу) білу және түсіндіру |
||||
Құрамалы бөлшектерден робот құру. Роботтың шығу тарихы мен оның түрлері. (Өздігінен ізденіс зерттеулері) |
6.1.3.1-Шығармашылық идеяларды іске асыру мақсатында ақпарат көздерін өз бетінше таңдап, қолдану (оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологияны қолдану арқылы) |
1 1 1 1 |
|
|
6.3.3.-Пәндік терминологияны қолдана отырып, өзінің және өзгелердің (суретшілер, қолөнершілер, дизайнерлер) жұмыстарындағы қолданылған әдіс-тәсілдерді (техникасы) салыстыру |
||||
|
Роботты жобалау және дайындау. Нобай. |
6.1.5.1-Өзінің тәжірибесі мен біліміне сүйеніп, композицияның негізгі заңдылықтарын сақтай отырып, әртүрлі нысандардың дизайны бойынша тапсырмалар орындау
|
1 1 |
|
6.1.4.1-Уақыт пен басқа да факторларды ескере отырып, іс-әрекеттің реттілігін анықтау және жоспарлау |
||||
Материалдарды іріктеу, таңдау |
6.1.6.1-Конструкциялық, табиғи, және жасанды материалдардың физикалық, технологиялық пен механикалық қасиеттерін және олардың қолдану аясын анықтау және сипаттау |
1 |
|
|
Робот құру. Робот бөлшектерінің жылжымалы механизмін құру бойынша эксперимент жүргізу |
6.2.3.1-Орындалған өлшем мен белгілеу негізінде бұйым дайындау үшін материалдарды электрлік қол құралдарымен өңдеу 6.2.3.2-Ажырайтын және ажырамайтын біріктіру әдістерін қолданып, бірнеше бөлшектерден тұратын бұйым жасау |
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |