Ұйымдастыру
Жаңа
білім
|
Ұйымдастыру
шаралары(сәлемдесу,түгендеу,оқушыларға сабаққа сәттілік
тілеу)
Оқушыларға Қазақ жеріндегі
тарих және мәдени ескерткіштер туралы бейнематериалды
көрсетіп,сұрақтар қою және талқылау
өткізу.
«Эвристикалық
әңгіме» әдісі арқылы
талқылаймыз.
-Балалар қандай тарихи-мәдени
ескеркіштермен таныс болдыңыздар?
- Олардың қазіргі замандағы
маңызы қандай?
-Бұл бейнематериалды көру
арқылы сабақтың тақырыбын болжай
аласыздарма?
Оқушыларды сабақтың
тақырыбы мен мақсатымен таныстыру
Оқушыларға тарихи және мәдени
ескерткіштердің түрлерінің ұқсастықтары мен айырмашылығымен
анықтап,салыстыру үшін ресурстар ұсынады.Жұптық жұмысты
ұйымдастырады.
1
тапсырма.Деректермен жұмыс.Жұптық
жұмыс.
«Венндиаграмма» әдісі.
Қазақ жеріндегі тарихи және
мәдени ескерткіштерінің арасындағы ұқсастықтары мен
айырмашылықтарын көрсетіңдер.
Тарихи
ескерткіштер
|
Ұқсастығы
|
Мәдени
ескерткіштер
|
1.
2.
3.
4.
|
|
|
Жұптық жұмыс жасауда ЕББҚ оқушыларға жұпты таңдауда қолдау
көрсетіледі
2-тапсырма.
Мұғалім сыныпты топқа
бөледі.
Оқушылар оқулықтағы
мәтінмен "Борт
журналы" тәсілі арқылы топта жұмыс
жасайды.
1-әрекет. Мәтінді оқып,
Борт журналын толтыру.
1
топ. Табиғи-ландшафтылы
нысандар
2
топ. Археологиялық және сәулет
өнерінің ескерткіштері /дереккөз арқылы саралау/.
3
топ. Қасиетті діни қажылық
орындары
4
топ. Тарихи тұлғалар мен саяси
оқиғаларға байланысты жерлер
Берілген тақырып
бойынша бұрыннан білетінім
|
Мәтінді оқып жанадан
оқып білгенім
|
Болжамдар
|
Тың
ақпараттар
|
|
|
|
|
2-әрекет. Әр топ толтырылған «Борт
журналын» бүкіл сыныпқа жариялайды.
ЕББҚ оқушыға орындауға тапсырманың бір бөлігі
беріледі.
3-тапсырма.Жұптық
жұмыс: Оқулықпен жұмыс. «Шыңға
шығу» тәсілі арқылы
жіктеу.
1 саты. Сакральді
нысандардың топтамасы туралы әңгімелеңдер.
2саты. Сакральді
нысандар маңызы бойынша қандай топтарға бөлінеді?
3 саты. Үлгісі бойынша
қандай топтарға жіктеледі?
4 саты. Сендердің
өңірлеріңде (облыста) қандай сакральді нысандар орналасқаның кескін
картаға белгілендер.
ЕББҚ оқушының жұмыс жасауына
жеке шығарылған кесте ұсынылады.
|
Оқушылар өз жауаптарын
ұсынады.
Сұрақтарға жауап
береді
Сабақтың тақырыбы мен
мақсатымен танысады.
Оқушылар жұпта деректермен
танысады;
тарихи –мәдени ескерткіштерді
анықтайды;
тарихи және мәдени
ескерткіштердің түрлерінің ұқсастықтары мен айырмашылығын
сипаттайды
Мәтінді
оқиды;
Борт журналы
толтырады.
Табиғи – ландшафты
нысандарды анықтайды;
Археологиялық және
сәулет өнерінің ескерткіштерін анықтайды;
Қасиетті діни қажылық
орындарын анықтайды,
Тарихи тұлғалар мен
саяси оқиғаларға байланысты жерлерді анықтайды.
Сакральді нысандардың
топтамасы туралы әңгімелейді;
Сакральді нысандар
маңызы бойынша қандай топтарға бөлінгенін
анықтайды;
Сакралді ескерткіштерді
топтарға жіктейді;
Кескін картада өздеріне
берілген ескерткіш орындарын белгілейді;
|
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады.
Оқушылар жұптық жұмыс жүргізу
барысында «Ойлау
бутерброды» арқылы жұптар бір-бірін
бағалайды
Топтардың бірін- бірі бағалау
критерийлері
1.Келтірілген
дәлелдердің
нақтылығы
2.Талқылау кезінде жана білім
мен түсініктің қалыптасуы
ҚБ
"Плюс, минус,
керемет" арқылы топтар бір-бірлеріне
кері
байланыс
жасайды.
Дескриптор:-
Сакралді нысандардың жіктелуін
талдайды;
Тарихи және мәдени
ескерткіштерінің орналасу жерлерін
анықтайды;
|
Қосымша-1
https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=BG90lYHtxbE
10 сынып.Қазақстан
тарихы.Оқулық
Қосымша-2
https://egemen.kz/article/340367-top-5-qazaqstandaghy-tarikhi-oryndar-men-eskertkishter
10 сынып.Қазақстан
тарихы.
З.А.Джандосова «Мектеп»
2019 ж
|