Материалдар / Сабақ жоспары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл қысқа мерзімді жоспар қазақ тілі пәнінен 7-сыныпқа арналған.
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Бөлім:

Ауа райы және климаттық өзгерістер. Интонация. Кідіріс. Логикалық екпін.

Тоқсан

І тоқсан

Педагогтің Т.А.Ә.

Бектұрғанова Үміт Абді-Нағымқызы

Күні:

15.09.2022

Қатысушылар саны:22

Қатыспағандар саны:

Сынып:

7 «А» сынып

Сабақтың тақырыбы

Табиғат және адам

Оқу бағдарламасы

на сәйкес оқыту мақсаттары

7.3.3.1- Мәтін құрылымын (кіріспе бөлім, жалпы мәлімет беру, детальді мәлімет беру) сақтай отырып, графиктік мәтін (шартты белгі, сурет, сызба) түрінде берілген процесті сипаттап жазу.

7..4.2.1- Сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп қолдану.

Сабақтың мақсаты

Берілген графикалық мәтіннің құрылымын сақтай отырып, процесті сипаттап жазады.

Тақырыпқа байланысты мәтіннің мазмұнын жеткізу барысында интонация,кідіріс,логикалық екпіннің мәнін түсініп қолданады.

Бағалау критерийлері

Мәтін құрылымын (кіріспе бөлім,жалпы мәлімет беру,детальді мәлімет беру)сақтай отырып,графиктік мәтін (шартты белгі,сурет,сызба) түрінде берілген процесті сипаттап жазады.

Сөйлеу тіліндегі интонация,кідіріс,логикалық екпіннің мәнін түсініп қолданады.

Ойлау дағдылары

ның деңгейі

  • Жоғары деңгей дағдылары.

Сабақтың кезеңі/ уақыт


Педагогтің әрекеті


Оқушының әрекеті


Бағалау


Ресурс

тар


Қызығушы

лықты ояту.

Өткен білімді еске түсіру.

2 минут












Жаңа білім.

3 минут





2 минут



Ұйымдастыру.

Жағымды ахуал.

«Менің көңіл күйім» әдісі. Оқушылар 4-топқа бөлініп тұрады. Қолдарына берілген бұлт пен күннің бірін көңіл күйіне байланысты таңдап, жоғары көтереді.

Ой түрткі. Тақырыпқа байланысты видео көрсетіледі.

Оқушыларға сұрақ беріледі.

­-Табиғаттың бүлінуіне қандай факторлар әсер етеді деп ойлайсыздар?

- Адам өмірін сақтау мәселесі мен табиғат арасында қандай сабақтастық бар?

Оқушылардың жауабы тыңдалып, жаңа сабақпен байланыстырылады.

1-тапсырма. Жұптық жұмыс. «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі.

Әр жұпқа графикалық мәтін беріледі Өз жұбымен графикалық мәтінді талдайды.

Дескриптор: - Мәтінмен танысады.

- Мәтін бойынша ой тұжырым жасайды.

Топтық жұмыс. Берілген графикалық мәтіннің құрылымын сақтай отырып, өз көзқарастарымен тұжырымдап жазып, қорғайды.

Дескриптор:

- Мәтіннің құрылымын сақтап, сипаттап жазады.

- Мәселе бойынша ой тұжырым жасайды.


Оқушылар 4-топқа бөлініп тұрады. Қолдарына берілген бұлт пен күннің бірін көңіл күйіне байланысты таңдап, жоғары көтереді.


Видеоны қарап, өз ойларын айтады. Жаңа сабақтың тақырыбын ашады.


Графикалық мәтінмен танысады, жұпта талқылайды.

Сабақ басында әр оқушыға өзін-өзі бағалау парағы беріледі. Оқушылар сабақ барысы бойынша өзінің сабаққа қатысу деңгейін бағалап отырады.


Формативті бағалау

Мұғалімнің бағалауы:

-Жарайсың!

-Мен сабақтағы сенің жұмысыңа ризамын.



Бұлт

тың, күннің суреттері




Видео.

Презентация №1




2 минут



10 минут





15 минут





5 минут


1 минут

Сабақтың соңы

5минут

Бағалау.

Оқушылар

дың бірін-бірі бағалауы.

Мұғалімнің бағалауы.

2-тапсырма. Жеке жұмыс.

Тест тапсырмасымен жұмыс жасайды.

  • 3-тапсырма. Саралау тапсырмасы.

  • 1-топ: пазл құрастыру.

  • 2-топ: оқулықпен жұмыс, 6-тапсырма.

  • 3- топ: Кім жылдам? (мәтінмен жұмыс)

  • 4-топ: оқулықпен жұмыс, 1-тапсырма.

Мұғалімнің бағалауы: Қалыптастырушы бағалау.

Мадақтау сөздер арқылы қалыптастырушы бағалау жүзеге асады.

«Жарайсың!»,«Тамаша!»,«Талпын, қолыңнан келеді!»

Үйге тапсырма: 8-тапсырма.23-бет.

Оқушылардың бір-бірін бағалауы:

  • Бүгінгі сабақта қай оқушының жұмысы сізге ұнады?

Оқушылар әр тапсырма бойынша өзін-өзі бағалау парағына 1-10 балдық шкаламен өзін бағалайды.

Мұғалімнің бағалауы:

1-10 балл аралығында бағалау шкаласымен бағалау.

Мәтін құрылымын сақтай отырып, сипаттап жазады,

қорғайды.




Тест тапсырмасын орындайды.




Мәтіннің түпнұсқасын сақтап жазады.



Әр оқушы өзін-өзі бағалайды, бірін-бірі бағалайды.


-Сен жақсырақ жұмыс істей алар едің.

ҚБ жүзеге асырылады. Әр оқушы өзін-өзі бағалайды, бірін-бірі бағалайды.

Мұғалімнің бағалауы жүзеге асырылады.









Жұптық жұмыс, топтық

жұмыс тапсырмалары




Презен

тация

2







Презентация

3




Презентация

4

Рефлексия

  • Ризамын... (өзіңіз орындаған қай жұмысқа ризасыз?)

  • Түзетемін... (бүгінгі орындаған тапсырмаңыз\ сабаққа қатысыңыз бойынша нені түзетесіз?)












































































































































































































3-топ

Ойынның шарты:

  • Әр топтан бір оқушы шығып, тақтадағы берілген мәтіннің әр сөйлемін ішінен оқып, оқыған сөйлемін тобына кеп жаздырады. Ойын соңында жазылған мәтін мен түпнұсқа мәтін салыстырылады. Жылдам әрі мәтінді дұрыс құраған топ жеңімпаз болады.

  • Дескриптор:

  • - Мәтінмен танысады.

  • -Мәтіннің түпнұсқасын сақтап жазады.

  • Мәтінді дауыс ырғағына сай оқиды.




1-топ: пазл құрастыру.

Дескриптор:


  • Берілген сурет қиындыларын құрастырады.

  • Сурет негізінде өз ойларын айтады

  • Мәтінді дауыс ырғағына сай оқиды.




2-топ: оқулықпен жұмыс, 6-тапсырма.

Дескриптор:


  • Берілген сурет қиындыларын құрастырады.

  • Сурет негізінде өз ойларын айтады

  • Мәтінді дауыс ырғағына сай оқиды.



4-топ: оқулықпен жұмыс, 1-тапсырма.

Дескриптор:

  • Мәтінді дауыс ырғағына сай оқиды.

  • Өлеңнің идеясын ашады.








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!