Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Сабақ жоспары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Білім беру ұйымының атауы |
№2 Talant ЖББМ |
|||||
Пәні: |
Физика |
|||||
Бөлім: |
8.3 А Тұрақты электр тогы |
|||||
Педагогтің аты-жөні: |
Ортай Бинура Еркебайқызы |
|||||
Күні: |
|
|||||
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы: |
Электр тогы, электр тогы көздері |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
8.4.2.1 – электр тогы ұғымын және электр тогының пайда болу шарттарын түсіндіру |
|||||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар істей алады: Электр тогының анықтамасын , ток көздері туралы біледі, токтың жүру шарттарын біледі . Көптеген оқуышылар істей алады: Электр тогының әрекетін түсінеді, ажыратады, электр қозғаушы күш шамасының физикалық шамасын түсінеді Кейбір оқушылар істей алады: Электр тогын түсіндіре алады, деректерді жинап, талдап, іріктей алады. Өз болжамдары мен қорытындыларын жасай алады. |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру
Өткен білімді еске түсіру
Сабақтың басы 10 минут
Жаңа білім
10 минут
Бекіту 15 минут
Сабақтың соңы.
10мин
Бағалау
Үй тапсырмасы
Кері байланыс |
Ұйымдастыру Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Топқа бөлу. Үй тапсырмасы Электр құбылыстары тарауы бойынша білімін Сұрақ –жауап әдісі бойынша аламын 1.Электр өрісі деген не? Қасиеттері 2.Кулон заңын тұжырымдаңдар 3.Потенциал, электр өрісі жұмысының формулалары 4.Конденсаторлар деген не? Үй тапсырмасын тексеру./ауызша/ Электр сөзі қай тілден алынды? Электрон заряды қандай? Атомның құрылысын зерттеген ғалым? Зарядтардың неше тегі болады? Электриктер деп нені айтады? Электр тогын өткізетіндерге мысалдар келтір? Қандай зарядтар бір-бірінен тебіледі? Миға шабуыл . Бейнематериалдар арқылы .Электрондық оқулықтан «Электр тогы» тақырыбындағы бейнематериал көрсету. Мағынаны тану-топтық жұмыс Топтық бірлескен жұмыс. Кіші жоба қорғау. І топ. Электр тогы деген не? Электр тогының пайда болу шарттары ІІ топ. Электр тогының әрекеті ІІІ топ. Ток көздерінің түрлері. Электр қозғаушы күш деген не? Оқулықпен жұмыс.Топтар тақырыпты оқып қорғайды Өткізгіште электр тогы пайда болуы үшін және ұзақ сақталу үшін мына шарттар қажет: Токтың физиологиялық әрекеті. Жануарлар денесінен ток өтсе, онда бұлшықеттер жиырылады. Итальяндық анатом және физиолог Луиджи Гальвани атмосферадағы электр тогының бақа еттеріне әсерін зерттеген. 1786 жылы Гальвани бақаның табанын кесе салысымен, оны металмен жалғап, бұлшық еттерінің жиырылуын байқады. Гальванидің бұл жаңалығы түрлі салада айналысатын физик, химик, философ, дәрігер ғалымдардың қызығушылығын тудырды. (Вольта бағанасын айтып кету) Үлкен токтардың адам денесіне әсері қатты, сондықтан токпен жұмыс істегенде абай болу керек.
Сонымен ток көзін жасау үшін
зарядтарды бөлгенде электрлік емес күштерді қолданады. Бұл күштерді
бөгде күштер деп атайды. Бөгде күштердің әрекетін сипаттау
үшін ε(эпсилон) әрпімен белгіленетін
электр қозғаушы күші (ЭҚК) ұғымын енгіземіз. Ол ток көзінің
энергетикалық сипаттамасы болып
табылады. Ток көзінің шартты белгісі
Гальвани элементі мен
аккумулятордың оң полюсі –ұзын сызықпен, теріс полюсі – қысқа
сызықпен кескінделеді.
«АВС» әдісі Жеке жұмыс. Деңгейлік тапсырмалар: І деңгей 1.Егер бөгде күштер 10 Кл электр мөлшерін ток көзінің бір полюсінен екінші полюсіне ауыстырғанда 30 Дж жұмыс жасаса, онда ток көзінің ЭҚК-і қандай болады ? 2.Аккумулятор мен
гальвани элементінің негізгі айырмашылығы неде
? ІІ
деңгей 2.Заряд бір нүктеден
екінші нүктеге дейін орын ауыстырған кезде потенциалдар айырмасы 1
кВ өрісте 400 мкДж жұмыс атқарды. Заряд неге тең
? ІІІ деңгей 1.20 нКл потенциалы 700 В нүктеден потенциалы 200 В нүктеге орын ауыстырғанда өріс қандай жұмыс істеді ? 2.Мыс өткізгіштің екі
ұшын бірдей күкірт қышқылының судағы ерітіндісіне батырса, онда
электр тогы жүре ме? Неге себебін
түсіңдіріз? Рефлекция. Маған не қиын болды, не қиын болмады. Оқушылар бүгінгі сабақ туралы өз пікірлерін стикерге жазып, кестеге іледі.
Дескрипторларға сүйене отырып оқушылар өз білімдерін жұптасып бағалау критерий арқылы бағалау
Зерттеу жұмысы. Электр тогы эссе жазу. Электр тогының пайдасы мен зияны |
Сұрақтарға жауап беру арқылы қызығушы лығы оянады, білімін көрсетеді. Оқушылар байқалған құбылысқа байланысты ой-пікірлерін білдіреді. Сабақтың тақырыбын ашады.
Оқушылар жұмысты құрылымдауға
үйренеді.
Жаңа тақырып бойынша бойындағы білімдерін пысықтайды.
Оқушылар деңгейлік тапсырманы орындайды |
Бағалау критерийлері
- Электр тогын біледі - Электр тогының әсерін түсінеді - Электр тогын өмірмен байланыстырады, есептер шығарғанда қолдана алады
Дескриптор: -Электр зарядын, өлшем бірлігін түрлерін біледі. -Қулон заңын тұжырымдайды. -Электр өрісінің кернеулігін,кернеуін, потенциалын,сыйымдылығын ажыратады және сипаттайды.
Дескриптор: -Электр тогы ұғымын және пайда болу шарттарын біледі. -Электр тогының әсерін түсінеді. -Ток көздерінің түрлерін біледі, ажыратады. Жалпы балл-3 Материалды жүктеу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |