(Т) Музыка тыңдау:
«Тәй-тәй»
(муз. Ө. Байділдаев, сөзі М.
Жұмағазиев).
Әнді тыңдап, сипатын, көңіл күйін
ажырату.
Ән мазмұнын әңгімелеуді
ұсыну.
Қаз, қаз, балам, қаз балам,
Қадам бассаң, мәз болам.
Күрмеуіңді шешейін,
Тұсауыңды кесейін.
Суретке қарап әңгімелеуді
ұсыну.
(Т, Ж) дауыс жаттығулары: «Әлди-әлди», «Ән
шырқайық»
жаттығулары.
Сөздерді, әуенді анық, таза айтуға
жетелейді.
(Т, Ж) Ән айту: «Тұсаукесер жыры» (халық әні, өңдеген Б.
Жүсіпәлиев).
«Тұсаукесер жыры» мен «Бесік жырын»
салыстыру.
Олардың мағынасы мен ырғақтарының айырмашылықтары
туралы
түсіндіру.
–
Саған таныс қандай әндерге ұқсастығы
бар?
Әнді орындап, мәтіні мен әуенін үйрету, таза
айтуға
Дағдыландыру
(Т) Музыкалық-ырғақты қозғалыс: «Етек-етек»
(ән-ойын).
Ойын шартымен таныстырып, кейіпкерлерге
бөліну.
Қимыл-қозғалыстары
қайталанады.
Әндете жүріп мағынасына сай қозғалуға мән
беру.
Ептіліктерін көрсету.
(Т, Ж) Әліппе-дәптермен
жұмыс:
1-сабақ. айсұлудың сұрағы мен тапсырмасы: Тұсау кесу рәсімі
не
үшін қажет? Қанша жастағы сәбидің тұсауы кесіледі деп
ойлайсың?
Тұсау кесу туралы не білесің, суретке қарап
әңгімеле.
2-сабақ. айсұлудың сұрағы мен тапсырмасы: Әннің көңіл
күйі,
ырғағы қандай? Саған таныс қандай әндерге ұқсастығы бар?
Берілген
суреттен тұсау кесуге қажетті заттарды сызық арқылы қосып
көрсет.
Достарыңмен қандай ойын ойнайсың? Балалар ойындарының
қандай
түрлерін білесің?
Алтыбақан бейнеленген суретті көк түспен белгілеп
көрсе
|