Бекітемін:___________________ №9-10
|
Тақырыбы: «Мен әдепті баламын » |
Мектеп: Б.Нысанбаев атындағы орта мектеп |
|||
|
күні: 1.10-4.10 |
Педагогтің аты-жөні:Куанова Б. |
|||
|
Сынып:0 «А» |
Қатысқан балалар саны: Қатыспаған балалар саны: |
|||
|
Сабақтың оқытылу мақсаттары: |
0.1.3.1. Музыкалық шығарманың кіріспесі мен қайырмасын ажырату. 0.2.1.1. Қарапайым әуендерді, таныс әндерді сүйемелдеумен аспапта, есту қабілетіне сүйеніп ән салу. 0.2.2.1. Балаларға арналған ұрмалы музыка аспаптарында (дыбыс жоғарылығы айқындалмаған) жеке және ансамбльде күрделі емес ырғақтық суреттерді ойнау. 0.3.1.1. Музыкаға қосылып оның сипатына сәйкес ырғақты, мәнерлі қозғалыстар орындау. |
|||
|
күтілетін нәтиже |
Барлық балалар: Музыкалық шығарманың қарапайым формасын (кіріспе, қайырма) ажырата алады. көпшілік балалар: Қарапайым әуендерді, таныс әндерді сүйемелдеумен және сүйемелдеусіз таза интонациялап, есту қабілеттеріне сүйеніп ән сала алады. Музыкаға қосылып, оның сипатына сәйкес ырғақты, мәнерлі қозғалыстар жасай алады. кейбір балалар: Балаларға арналған ұрмалы музыка аспаптарында (дыбыс жоғарылығы айқындалмаған) жеке және ансамбльде күрделі емес ырғақтық суреттерді ойнай алады |
|||
|
Тілдік мақсаттар |
Балалар: «Әдептілік» деген сөздің мағынасын өз сөздерімен түсіндіреді. Өз достары туралы әңгімелейді. Көптілділік: балалар – дети – children. негізгі терминдер мен сөз тіркестері: Кіріспе, қайырма, музыкалық фраза, сүйемелдеусіз. Пікір алмасу сұрақтары: Әнді орындағанда қандай сезімде боласың? Дыбыстарды қалай сипаттар едің? Жай музыканы қалай сипаттар едің? |
|||
|
Алдыңғы сабақтарда алған білім |
Балалар өздері білетін әндерді орындайды, би қимылдарын көрсетіп, өз армандары туралы әңгімелейді. |
|||
|
Жоспар |
||||
|
Жоспарланған уақыт |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресустар |
||
|
1.дұрыс әсерлі көңіл күй орнату 0-2 минут II. Өмірлік тәжірибені маңыздандыру. Мақсатты болжам 3-5 минут |
Музыкалық сәлемдесу. «Сәлеметсіз бе! Здравствуйте! Good morning!» (әндете амандасу). Әңгіме: – Сен өз достарыңа, үлкендерге көмектескенді ұнатасың ба? – «Әдепті бала – арлы бала» дегенді қалай түсінесің? Көпшілік жерде, мектепте, театрда өздерін әдепті ұстау туралы әңгімелеу. Суреттерге қарап әңгіме құрастыру |
Музыкалық сүйемелдеу Түрлі түсті суреттер |
||
|
ҰОҚ-нің ортасы III. Тақырып бойынша жұмыс 6-27 минут |
(Т) Музыка тыңдау: «Балалық шақ әлемі» (муз. М. Күзембаев, сөзі Г. Жотаева). Әннің дыбыс биіктігін қолмен көрсетуді ұсыну. Шығарманың ырғағын шапалақтау және аяқ топылдату арқылы көрсету. Әннің мазмұнына көңіл бөлу. Балалар – дети – childrenсөздерінің дұрыс айтылуын үйрету. (Т, Ж) дауыс жаттығуы.«Жаңғырық» дауыс жаттығуын айту. Әуеннің күшті және әлсіз бөліктеріне ерекше көңіл бөлу. Күшті бөлігінде «Аууу!» – деп дауыстары қатты шықса, әлсіз бөлігінде ақырын орындау. (Т, Ж) Ән айту: «Балдырғандар әні» (муз. және сөзі Г. Жотаева). Жайнатар кең өлкені, Болашақтың ертеңі. Біз бақытты балдырған – Ата-ананың өркені. (М. Дауылбаев) Әнді таза, әуенімен айтуға дағдыландыру. Әннің кіріспесі мен қайырмасы, қарқыны, сипаты туралы түсіндіру. – Неліктен ән көңілді, ойнақы орындалады? Әннің күшті және әлсіз бөліктерін ажыратуға үйрету (Т, Ж) аспапта ойнау: «Сылдырмақтармен ойын» (бубен) (укр. х.әуені, өңдеген Д. Львов). Ұрмалы аспаптар көмегімен жеке және ансамбльде күрделі емес ырғақты суреттерді ойнау. (Т) Музыкалық-ырғақты қозғалыс: «Соқыртеке» (муз.А. Тани, А. Естенов). Ән-ойынның шартын еске сақтау, әуенін тыңдап, қимыл-қозғалыстарды бірге жасауға үйрету. (Т, Ж) Әліппе-дәптермен жұмыс: 1-сабақ. айсұлудың сұрағы мен тапсырмасы: Ән не туралы? Бұл әннің ырғағы қандай? Осы әнге сәйкес келетін суретті қоршап сыз. Қай сызық ән әуенінің қозғалысын көрсетеді? Ұнаған түспен бастырып сызып көрсет. 2-сабақ. айсұлудың сұрағы мен тапсырмасы: Бұл музыкалық аспаптар саған таныс па? Қайдан көрдің? Үрмелі аспаптарды қызыл қорапқа, ал ішекті аспаптарды көк қорапқа сызық арқылы бөліп сал |
«Балалық шақ әлемі» әні «Жаңғырық» дауыс Жаттығуы «Балдырғандар әні» Ән мәтініне сәйкес түрлі түсті суреттер «Сылдырмақтармен ойын» әуені Сылдырмақ, бубен аспаптары «Соқыртеке» әні Ән-ойынға түсініктеме-сурет Әліппе-дәптер, түрлі түсті қарындаштар, бояулар |
||
|
IV. ұОҚ-нің қорытындысы. Рефлексия 28-30 минут |
(Р)Бүгінгі сабақ туралы балалардың пікірлерін тыңдау. Сабақты балалардың көмегімен қорытындылау, бағалау. – Егер сабақ қызықты өтті деп ойласаң, әліппе-дәптердің төменгі бұрышындағы ортасында соль кілті бар шеңберді жасыл түспен, ал қызықты болмаса, қызыл түспен бояп белгіле. |
Әліппе-дәптер, түрлі түсті қарындаштар |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ жоспары
Сабақ жоспары
Бекітемін:___________________ №9-10
|
Тақырыбы: «Мен әдепті баламын » |
Мектеп: Б.Нысанбаев атындағы орта мектеп |
|||
|
күні: 1.10-4.10 |
Педагогтің аты-жөні:Куанова Б. |
|||
|
Сынып:0 «А» |
Қатысқан балалар саны: Қатыспаған балалар саны: |
|||
|
Сабақтың оқытылу мақсаттары: |
0.1.3.1. Музыкалық шығарманың кіріспесі мен қайырмасын ажырату. 0.2.1.1. Қарапайым әуендерді, таныс әндерді сүйемелдеумен аспапта, есту қабілетіне сүйеніп ән салу. 0.2.2.1. Балаларға арналған ұрмалы музыка аспаптарында (дыбыс жоғарылығы айқындалмаған) жеке және ансамбльде күрделі емес ырғақтық суреттерді ойнау. 0.3.1.1. Музыкаға қосылып оның сипатына сәйкес ырғақты, мәнерлі қозғалыстар орындау. |
|||
|
күтілетін нәтиже |
Барлық балалар: Музыкалық шығарманың қарапайым формасын (кіріспе, қайырма) ажырата алады. көпшілік балалар: Қарапайым әуендерді, таныс әндерді сүйемелдеумен және сүйемелдеусіз таза интонациялап, есту қабілеттеріне сүйеніп ән сала алады. Музыкаға қосылып, оның сипатына сәйкес ырғақты, мәнерлі қозғалыстар жасай алады. кейбір балалар: Балаларға арналған ұрмалы музыка аспаптарында (дыбыс жоғарылығы айқындалмаған) жеке және ансамбльде күрделі емес ырғақтық суреттерді ойнай алады |
|||
|
Тілдік мақсаттар |
Балалар: «Әдептілік» деген сөздің мағынасын өз сөздерімен түсіндіреді. Өз достары туралы әңгімелейді. Көптілділік: балалар – дети – children. негізгі терминдер мен сөз тіркестері: Кіріспе, қайырма, музыкалық фраза, сүйемелдеусіз. Пікір алмасу сұрақтары: Әнді орындағанда қандай сезімде боласың? Дыбыстарды қалай сипаттар едің? Жай музыканы қалай сипаттар едің? |
|||
|
Алдыңғы сабақтарда алған білім |
Балалар өздері білетін әндерді орындайды, би қимылдарын көрсетіп, өз армандары туралы әңгімелейді. |
|||
|
Жоспар |
||||
|
Жоспарланған уақыт |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресустар |
||
|
1.дұрыс әсерлі көңіл күй орнату 0-2 минут II. Өмірлік тәжірибені маңыздандыру. Мақсатты болжам 3-5 минут |
Музыкалық сәлемдесу. «Сәлеметсіз бе! Здравствуйте! Good morning!» (әндете амандасу). Әңгіме: – Сен өз достарыңа, үлкендерге көмектескенді ұнатасың ба? – «Әдепті бала – арлы бала» дегенді қалай түсінесің? Көпшілік жерде, мектепте, театрда өздерін әдепті ұстау туралы әңгімелеу. Суреттерге қарап әңгіме құрастыру |
Музыкалық сүйемелдеу Түрлі түсті суреттер |
||
|
ҰОҚ-нің ортасы III. Тақырып бойынша жұмыс 6-27 минут |
(Т) Музыка тыңдау: «Балалық шақ әлемі» (муз. М. Күзембаев, сөзі Г. Жотаева). Әннің дыбыс биіктігін қолмен көрсетуді ұсыну. Шығарманың ырғағын шапалақтау және аяқ топылдату арқылы көрсету. Әннің мазмұнына көңіл бөлу. Балалар – дети – childrenсөздерінің дұрыс айтылуын үйрету. (Т, Ж) дауыс жаттығуы.«Жаңғырық» дауыс жаттығуын айту. Әуеннің күшті және әлсіз бөліктеріне ерекше көңіл бөлу. Күшті бөлігінде «Аууу!» – деп дауыстары қатты шықса, әлсіз бөлігінде ақырын орындау. (Т, Ж) Ән айту: «Балдырғандар әні» (муз. және сөзі Г. Жотаева). Жайнатар кең өлкені, Болашақтың ертеңі. Біз бақытты балдырған – Ата-ананың өркені. (М. Дауылбаев) Әнді таза, әуенімен айтуға дағдыландыру. Әннің кіріспесі мен қайырмасы, қарқыны, сипаты туралы түсіндіру. – Неліктен ән көңілді, ойнақы орындалады? Әннің күшті және әлсіз бөліктерін ажыратуға үйрету (Т, Ж) аспапта ойнау: «Сылдырмақтармен ойын» (бубен) (укр. х.әуені, өңдеген Д. Львов). Ұрмалы аспаптар көмегімен жеке және ансамбльде күрделі емес ырғақты суреттерді ойнау. (Т) Музыкалық-ырғақты қозғалыс: «Соқыртеке» (муз.А. Тани, А. Естенов). Ән-ойынның шартын еске сақтау, әуенін тыңдап, қимыл-қозғалыстарды бірге жасауға үйрету. (Т, Ж) Әліппе-дәптермен жұмыс: 1-сабақ. айсұлудың сұрағы мен тапсырмасы: Ән не туралы? Бұл әннің ырғағы қандай? Осы әнге сәйкес келетін суретті қоршап сыз. Қай сызық ән әуенінің қозғалысын көрсетеді? Ұнаған түспен бастырып сызып көрсет. 2-сабақ. айсұлудың сұрағы мен тапсырмасы: Бұл музыкалық аспаптар саған таныс па? Қайдан көрдің? Үрмелі аспаптарды қызыл қорапқа, ал ішекті аспаптарды көк қорапқа сызық арқылы бөліп сал |
«Балалық шақ әлемі» әні «Жаңғырық» дауыс Жаттығуы «Балдырғандар әні» Ән мәтініне сәйкес түрлі түсті суреттер «Сылдырмақтармен ойын» әуені Сылдырмақ, бубен аспаптары «Соқыртеке» әні Ән-ойынға түсініктеме-сурет Әліппе-дәптер, түрлі түсті қарындаштар, бояулар |
||
|
IV. ұОҚ-нің қорытындысы. Рефлексия 28-30 минут |
(Р)Бүгінгі сабақ туралы балалардың пікірлерін тыңдау. Сабақты балалардың көмегімен қорытындылау, бағалау. – Егер сабақ қызықты өтті деп ойласаң, әліппе-дәптердің төменгі бұрышындағы ортасында соль кілті бар шеңберді жасыл түспен, ал қызықты болмаса, қызыл түспен бояп белгіле. |
Әліппе-дәптер, түрлі түсті қарындаштар |
||
шағым қалдыра аласыз













