|
Бөлім: |
8.3D Координация және реттелу |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Әбдіғани Г. Д. |
|
Күні: |
11.03.2024 |
|
Сыныбы: |
8 «б» |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Жылықанды жануарлардың тұрақты температураны сақтауындағы терінің ролі. Температураға сезімталдық. Терморецепторлардың температураның өзгеруіне бейімделуі. |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.1.7.8 жылықанды жануарлардың дене температураны сақтаудағы терінің ролін сипаттау |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Жылықанды жануарларды біледі Көпшілік оқушылар үшін: Жылықанды жануарлардың тұрақты температурасын сақтауда терінің маңызын түсінеді Кейбір оқушылар үшін: Температураға сезімталдық. Термо рецепторлардың температураның өзгеруіне бейімделуі туралы түсінік қалыптастырады |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 5 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. «Анти жалқаулық» әдісі арқылы оқушылардың көңіл-күйлерін көтеру және жағымды ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Мақсаты: Оқушылар бір – біріне бойларындағы жақсы қасиеттерін айта алуына , жағымды атмосфера қалыптастыруына жағдай туғызу Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне бойларындағы жақсы қасиеттерін айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. |
|||
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. |
1.Терідегі тітіркендіргіштікті қабылдайтын рецепторларды атаңдар. 2. Тітіркендіргішке жауап беруіне қарай рецепторларды қалай бөледі? 3. Терморецепторлар дегеніміз не? 4. Теріден тыс рецепторлар туралы не айта аласыңдар? |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 30 мин. |
Жаңа сабақты оқушыларға тірек сызба түрінде түсіндіреді Жылу реттеу дегеніміз– дене температурасының тұрақты сақталуы. Ағзадан тері арқылы негізінен 80%, ал өкпе мен зәр арқылы 20% жылу бөлінеді. Сондықтан тері жылу реттеудегі маңызды мүшенің бірі болып табылады. |
Мүғалімнің айтқанын мұқият тыңдап, дәптерлеріне қысқаша жазып отырады |
|
8-сынып биология оқулығы, Жұмыс дәптері |
|
|
Тақырып соңындағы қолданылуы айдарындағы тапсырмаларды орындатады |
Тапсырма: 1. Тері арқылы қанша жылу бөлінеді? 2. Тері жылу реттеудің қандай және қанша түрін жүзеге асырады? |
Дескриптор: 3 балл 1.Сұраққа жауап береді. 2.Жауаптарын негіздейді |
8-сынып биология оқулығы, Жұмыс дәптері |
|
|
Синтез айдарындағы тапсырманы орындатады: |
Тапсырма: 1. Жылу реттеуде қан қандай қызмет атқарады? Жалпы си пат тама беріңдер. |
Дескриптор: 3 балл 1.Сұраққа жауап береді. 2.Жауаптарын негіздейді |
8-сынып биология оқулығы, Жұмыс дәптері |
|
Сабақтың соңы 5 мин. |
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды»тәсілі көрінеді.
|
Оқушыларға қағаздан жасалған микрофон беріледі .Сол арқылы сабақта өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айтады, сол арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын!
Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
Тексерілді: _________________
Баға:_____________
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ жоспары
Сабақ жоспары
|
Бөлім: |
8.3D Координация және реттелу |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Әбдіғани Г. Д. |
|
Күні: |
11.03.2024 |
|
Сыныбы: |
8 «б» |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Жылықанды жануарлардың тұрақты температураны сақтауындағы терінің ролі. Температураға сезімталдық. Терморецепторлардың температураның өзгеруіне бейімделуі. |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.1.7.8 жылықанды жануарлардың дене температураны сақтаудағы терінің ролін сипаттау |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Жылықанды жануарларды біледі Көпшілік оқушылар үшін: Жылықанды жануарлардың тұрақты температурасын сақтауда терінің маңызын түсінеді Кейбір оқушылар үшін: Температураға сезімталдық. Термо рецепторлардың температураның өзгеруіне бейімделуі туралы түсінік қалыптастырады |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 5 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. «Анти жалқаулық» әдісі арқылы оқушылардың көңіл-күйлерін көтеру және жағымды ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Мақсаты: Оқушылар бір – біріне бойларындағы жақсы қасиеттерін айта алуына , жағымды атмосфера қалыптастыруына жағдай туғызу Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне бойларындағы жақсы қасиеттерін айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. |
|||
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. |
1.Терідегі тітіркендіргіштікті қабылдайтын рецепторларды атаңдар. 2. Тітіркендіргішке жауап беруіне қарай рецепторларды қалай бөледі? 3. Терморецепторлар дегеніміз не? 4. Теріден тыс рецепторлар туралы не айта аласыңдар? |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 30 мин. |
Жаңа сабақты оқушыларға тірек сызба түрінде түсіндіреді Жылу реттеу дегеніміз– дене температурасының тұрақты сақталуы. Ағзадан тері арқылы негізінен 80%, ал өкпе мен зәр арқылы 20% жылу бөлінеді. Сондықтан тері жылу реттеудегі маңызды мүшенің бірі болып табылады. |
Мүғалімнің айтқанын мұқият тыңдап, дәптерлеріне қысқаша жазып отырады |
|
8-сынып биология оқулығы, Жұмыс дәптері |
|
|
Тақырып соңындағы қолданылуы айдарындағы тапсырмаларды орындатады |
Тапсырма: 1. Тері арқылы қанша жылу бөлінеді? 2. Тері жылу реттеудің қандай және қанша түрін жүзеге асырады? |
Дескриптор: 3 балл 1.Сұраққа жауап береді. 2.Жауаптарын негіздейді |
8-сынып биология оқулығы, Жұмыс дәптері |
|
|
Синтез айдарындағы тапсырманы орындатады: |
Тапсырма: 1. Жылу реттеуде қан қандай қызмет атқарады? Жалпы си пат тама беріңдер. |
Дескриптор: 3 балл 1.Сұраққа жауап береді. 2.Жауаптарын негіздейді |
8-сынып биология оқулығы, Жұмыс дәптері |
|
Сабақтың соңы 5 мин. |
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды»тәсілі көрінеді.
|
Оқушыларға қағаздан жасалған микрофон беріледі .Сол арқылы сабақта өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айтады, сол арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын!
Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
Тексерілді: _________________
Баға:_____________
шағым қалдыра аласыз















