Сабақ жоспары

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары, жоспарға сай оқушылардың деңгеңіне байланысты түрлі форматтағы тапсырмалар
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім:

8.3D Координация және реттелу

Педагогтің аты-жөні:

Әбдіғани Г. Д.

Күні:

11.03.2024

Сыныбы:

8 «б»

Сабақтың тақырыбы:

Жылықанды жануарлардың тұрақты температураны сақтауындағы терінің ролі. Температураға сезімталдық. Терморецепторлардың температураның өзгеруіне бейімделуі.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.1.7.8 жылықанды жануарлардың дене температураны сақтаудағы терінің ролін сипаттау

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін:

Жылықанды жануарларды біледі

Көпшілік оқушылар үшін:

Жылықанды жануарлардың тұрақты температурасын сақтауда терінің маңызын түсінеді

Кейбір оқушылар үшін:

Температураға сезімталдық. Термо рецепторлардың температураның өзгеруіне бейімделуі туралы түсінік қалыптастырады

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

5 мин.

І.Ұйымдастыру кезеңі:

а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. «Анти жалқаулық» әдісі арқылы оқушылардың көңіл-күйлерін көтеру және жағымды ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

Мақсаты: Оқушылар   бір – біріне бойларындағы жақсы қасиеттерін айта алуына , жағымды атмосфера қалыптастыруына жағдай туғызу

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне бойларындағы жақсы қасиеттерін айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі.

1.Терідегі тітіркендіргіштікті қабылдайтын рецепторларды атаңдар.

2. Тітіркендіргішке жауап беруіне қарай рецепторларды қалай бөледі?

3. Терморецепторлар дегеніміз не?

4. Теріден тыс рецепторлар туралы не айта аласыңдар?

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді


Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

30 мин.

Жаңа сабақты оқушыларға тірек сызба түрінде түсіндіреді

Жылу реттеу дегеніміз

дене температурасының тұрақты сақталуы.

Ағзадан тері арқылы негізінен 80%, ал өкпе мен зәр арқылы 20% жылу

бөлінеді. Сондықтан тері жылу реттеудегі маңызды мүшенің бірі болып

табылады.

Мүғалімнің айтқанын мұқият тыңдап, дәптерлеріне қысқаша жазып отырады


8-сынып биология оқулығы,

Жұмыс дәптері


Тақырып соңындағы қолданылуы айдарындағы тапсырмаларды орындатады

Тапсырма:

1. Тері арқылы қанша жылу бөлінеді?

2. Тері жылу реттеудің қандай және қанша түрін жүзеге асырады?

Дескриптор: 3 балл

1.Сұраққа жауап береді.

2.Жауаптарын негіздейді

8-сынып биология оқулығы,

Жұмыс дәптері


Синтез айдарындағы тапсырманы орындатады:

Тапсырма:

1. Жылу реттеуде қан қандай қызмет атқарады? Жалпы си пат тама

беріңдер.

Дескриптор: 3 балл

1.Сұраққа жауап береді.

2.Жауаптарын негіздейді

8-сынып биология оқулығы,

Жұмыс дәптері

Сабақтың соңы

5 мин.

«Еркін микрофон»  әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды»тәсілі көрінеді.




Оқушыларға қағаздан жасалған микрофон беріледі .Сол арқылы сабақта  өз түсінгенін, пікірін,  өз ойын айтады,  сол арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың!

Жақсы!

Талпын!



Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.







Тексерілді: _________________

Баға:_____________



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.08.2025
180
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі