Оқытуда тиімді тәсілдерді
қолдану.
8-сынып алгебра курсын
қайталау сабағы.
Асқарова Бейбітгүл
Мәмиқызы- математика пәні
мұғалімі,
ШҚО,Өскемен
қаласы
Шәкәрім атындағы № 1
орта мектеп
Сабақтың 8-сынып алгебра курсын
қайталау.
тақырыбы:
Сабақтың
мақсаты: Жалпы курс бойынша білімдерін
жинақтау,саралау,білімдерін есептер шығару барысында
тексеру.
Алған білімдерінің беріктігін
байқау,дарындылығын анықтау.
Оқушылардың теориялық білімін
практикалық шеберлікпен
ұштастыру,ұйымшылдыққа,жинақылыққа,еңбекқорлыққа
тәрбиелеу.
Сабақтың
түрі: Қорытынды
сабақ.
Сабақтың
көрнекілігі: интерактивті
тақта,қоржын,нөмірленген асықтар,тест тапсырмалары жазылған
карточкалар.
Сабақтың
барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушыларды 2 топқа бөлу.
II.«Ой
қозғау» интербелсенді оқыту әдісі
бойынша интерактивті тақтаның көмегімен слайдтағы тапсырмаларға
жауап беру. Егер 1 топтың оқушысы жауап бере алмаса, келесі топ
жауап беруіне болады.Әр сұраққа қысқаша мысал келтіріп отыру
керек.
-
Арифметикалық квадрат түбір
деген не?
-
Квадрат теңдеу дегеніміз
не?
-
Квадрат теңдеу
дискриминантының формуласы қандай?
-
Квадрат теңдеу түбірлері
формуласы.
-
Рационал теңдеу деген
не?
-
Квадрат үшмүше деген
не?
-
Квадрат үшмүшені көбейткішке
жіктеу формуласы қалай жазылады?
-
Биквадрат теңдеу деген
не?
-
Квадраттық функция және оның
графигі?Квадраттық функция графиктеріне қандай түрлендірулер
жасауға болады?
-
Квадрат теңсіздіктер деген
не?
(Ең көп сұраққа жауап берген
оқушы СТО технологиясының «Көсемдікке
ұмтылу» стратегиясы бойынша өз
тобына көп ұпай әкеледі)
III.
«Кім ұтқыр?» немесе
«Қоржыннан шыққан сиқырлы есептер»
ойыны. (Интерактивті тақтада
орындайды).Қоржыннан асық алып, сол бойынша деңгейлік тапсырмалар
орындайды.
1-деңгей
Өрнектің мәнін
тап
|
2-деңгей
Теңдеуді
шеш
|
3-деңгей
Биквадрат теңдеуді
шеш
|
А)
Ә)
Б)
|
А)
6x2-5x-1=0
Ә)x2-8x+12=0
Б)3x2-5x+2=0
|
А)
x4-4x2-5=0
Ә)x4-2x+1=0
Б)5x2-2x-3=0
|
IV.Өтілген материалдарды
пысықтауға арналған тест жұмысы.
1-нұсқа
-
Есепте.
122+1
A)12 Ә)13
Б)145 B)143
2) Квадрат теңдеу дискрименанты
формуласы.
A)D=b2-4a
Ә)D=b2-4ac
Б)D=b2-ac
B)D=b-4ac
3) Квадрат теңдеу коэффициентін
көрсет. 3x2-4x+5=0
A)a=3,b=4,c=-5 Ә)
a=3,b=4,c=5
Б) a=-3,b=4,c=5 B)
a=3,b=-4,c=-5
4)Теңсіздікті шешіңдер.
2х-5>x+1
A)x<6
Ә)x>6
Б)x>0
B)x<1
5)
x2=16
теңдеуінің
түбірлері.
A)16;-16 Ә)4;-4 Б)2;-2
B)3;-3
6)Түбірлері
х1=3,x2=-1 болғанда квадрат үшмүшеге
жіктелуі
A)(x-3)(x+1) Ә)
(x+3)(x+1) Б) (x-3)x B)
(x-3)(x-1)
7) Квадраттық функция
графигі.
A)түзу Ә)шеңбер Б)парабола
B)гипербола
8) Теңдеудің түбірлерін
табыңдар х2+3x-40=0
A)8;5 Ә)-8;5 Б)-8;-5
B)8;5
9) Теңсіздікті интервалдар
әдісімен шеш. (x+3)(x-6)>0
A)( -∞;-3)U(6;+∞) Ә) (3;6) Б)
(-∞;+∞) B) (6;+∞)
2-нұсқа
-
Есепте.
32-1
A)3
Ә)1
Б)9
B)8
2) Биквадрат теңдеу
формуласы.
A)ax2+bx+c=0
Ә)
ax3+bx2+c=0
Б)
ax4+bx2+c=0 B)
ax2+bx3+c=0
3) Квадрат теңдеу коэффициентін
көрсет. -x2+5x+7=0
A)a=-1,b=5,c=7 Ә)
a=1,b=5,c=7
Б) a=1,b=-5,c=-7 B)
a=-1,b=5,c=-7
4)Теңсіздікті шешіңдер.
3х+8<2x+3
A)x<5 Ә)x>5 Б)x>0
B)x<-5
5)
x2=9 теңдеуінің
түбірлері.
A)16;-16 Ә)4;-4 Б)2;-2
B)3;-3
6)Түбірлері
х1=-3,x2=-1 болғанда квадрат үшмүшеге
жіктелуі
A)(x-3)(x+1) Ә)
(x+3)(x+1) Б) (x-3)x B)
(x-3)(x-1)
7) Квадраттық функция
графигі.
A)түзу Ә)шеңбер Б)парабола
B)гипербола
8) Теңдеудің түбірлерін
табыңдар х2-10x+21=0
A)3;-7 Ә)-3;7 Б)7;3
B)-3;-7
9) Теңсіздікті интервалдар
әдісімен шеш. (x+4)(x-7)<0
A)( -∞;-4)U(7;+∞) Ә) (4;7) Б)
(-∞;+∞) B) (-4;7)
V.«Ой
толғаныс»
«Жыл бойы не
үйрендік?» сұрағы төңірегінде оқушылардың
ой – пікірін сұрау.Рефлексия төмендегі мазмұнда
өтеді.
Рефлексия «Сөйлемді
аяқтау».
Мен бүгін көп нәрсені еске
түсірдім...........
Мен
үшін...........
Қиын
болды..........
Мен
тапсырмаларды..........
Мен
енді............
Алдағы
уақытта.......
Мен жыл бойы
үйрендім......
VI.Бағалау. Оқушылар арнайы
дайындалған бағалау парағына бағаларын
толтырады.