Сабақтың
басы
5
минут
Өткенді
пысықтау
5
минут
Сабақтың
ортасы
24
минут
Сергіту
сәті
Сабақты
қорыту
6минут
Кері
байланыс
5
минут
|
Сабаққа дайындық
жасау
Психологиялық ахуалды
жақсарту
Оқу құралдарын
түгелдеу
Өткенді
пысықтау
Үй
тапсырмасы
10-тапсырма
Ойлан және жауап
бер.
Көрсетілген санға қалдықсыз
бөліне¬тіндей етіп бос орынға цифрлар жаз. Жазылған сандардың
ішінде 10-ға бөлінетіндері бар
ма?
2-ге
бөлінеді
78 6 599 845
101
5-ке
бөлінеді
52 2 7 412 69 258
52
Жауабы:
2-ге:
780,65992,8454,1010
5-ке:
520,275,412690,258520
Тақырыпты
ашу. Жаңа
ұғым.
Жаңа тақырып. Оқу мақсатын
айтамыз.
Бейнебаян
көрсету.
«Арбуз бөлігі» әдісі. ЕБҚ
бірге орындайды.
10, 100, 1000 бөлінетін
сандарды табу.
1- тапсырма Есептеулерді
қара
"Соңынан басына дейін"әдісі.
Жұптық жұмыс.
2ә тапсырма Есепте және
тексер
ЕБҚ жұбымен 2 есеп
орындайды.
18*1000=18000
41*100000=4100000
48000/1000=48
8000000/10000=800
700000/10000=70
3000000/1000000=3
3
-тапсырма
9 ∙ 8 000 =
72000
7 ∙ 90 000 =
630000
45 000 : 50 =
900
45 000 : 500 =
90
***Санды 10, 100 және 1 000-ға
қалай бөлуге болатынын есіңе түсір. Берілген өрнектерді қандай екі
топқа бөлуге болады?
1 446 : 10= 144(6қалд.) 21 520
: 10=2152
4 658 : 1 000= 4(658қалд.) 60
412 : 1 000=60(412)
12 727 : 100= 127(27қалд.) 8
000 : 1 000=8
Сергіту
сәті
«Таза тақта»
әдісі
22308+65470=87778
85025-49145=35880
112342:2=56171
313021*3=939063
ФС
тапсырмасы
«Топтас» әдісі. Топтық
жұмыс
1 топ: Отбасылық
өнім
1-күні-158кг
2-күні-148кг
3-күні-163кг
4-күні-?кг
1+2=3+4
158+148=306
306-163=143
Жауабы : 4-күні 143 кг картоп
жинады.
2-топ: Отбасылық өнім
(еңбек)
Ш: 98-70=28
(шабдалы)
70-36=34 (қара
өрік)
Жауабы: 28 түп шабдалы көшеті,
34 түп қара өрік көшеті
отырғызылды.
Үй
тапсырмасы
9-тапсырма
324200:100=3242
24*10 000=240000
3320000:1000=3320
123300*100=123330000
2321*3=6963
3212*3=9636
Рефлексия: «Бәйге
алу»әдісі
|
Сабаққа дайындық
жасайды
Үй тапсырмасын
тексертеді
Ережемен жұмыс
істейді
Ереже
құрастырады
Есептеп,
тексереді
Өрнекті оқиды, амалдарды
орындайды
2,5,10 бөлінетін сандармен
ойын.
Тапсырманы тақтаға
орындайды
Есептерді
шығарады
Есептің шартын жазады. Шешімін
табады.
Үй тапсырмасын
алады
Кері байланыс
жасайды
|
Мақтап, мадақтап
отыру
Дескриптор:
2-ге,5-ке бөлінетін сандарды
табады-1б
Тапсырманы
орындады-1б
Дескриптор:
Есептеуді
біледі
Ережелерді есіне
сақтады
ҚБ:
Жақсы жұмыс
орындадың!
Дескриптор:
Есептеуді
біледі-1б
Амалдарды
орындады-1б
Дескриптор:
Өрнектерді топқа бөле
алды-1б
Олардың мәнін таба
білді-1б
10, 100, 1000 сандарына
қалдықпен бөлуді
түсінді-1б
ҚБ:
Жақсы жұмыс
орындадың!
Дескриптор:
Есептей алады,бөлуді
меңгерген-1б
Бағандап есептеуді дұрыс
орындады-1б
ҚБ:
Жақсы жұмыс
орындадың!
Дескриптор:
Есептің мағынасын
түсінеді-1б
Шешуін
тапты-1б
«Бәйге
алу»әдісі
|
Оқулық
Бейнебаян
слайд
оқулық
Қима
қағаздар
слайд
А3 қима
қағаз
Кері байланыс
парағы
|